K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2010, 11:33   #1
whyme
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2010
Indlæg: 19
Styrke: 15
whyme er ny på vejen
forlængelse af sygedagpenge - hvordan???

hvor og hvordan søger man forlængelse af sygedagpenge.. og kan man søge det når man er igang med en pensionsag???
whyme er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2010, 11:57   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.759
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Whyme.

Læs og FORSTÅ alt her: http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 10:40   #3
whyme
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2010
Indlæg: 19
Styrke: 15
whyme er ny på vejen
ja det gjorde mig ikke klogere, men mere forvirret da der står alt for meget om alt muligt andet også
whyme er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 11:20   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
whyme du skal nok spørge noget mere konkret så for er du i gang med at søge en pension altså sagen er i gang og ligger ved pensionsnævnet så kan de ikke stoppe dine sygedagpenge før afgørelse ligger, hvis din sagsbehandler og du er igang med at undersøge om der er mulighed for pension så kan de stoppe dem men kun under visse forudsætninger så det link peter giver er en opsummering af div regler og du kan jo alt efter hvor du er i din sag få brug for hver eneste af dem...

Så skriv noget mere hvad er det konkret du vil vide og hvad mener du med når man er i gang med at søge pension , ligger din sag i nævnet eller er der en afklaring i gang .. hvis der er en afklaring igang er ressourceprofil så opdateret arbejds prøvning overstået og papir på at det er stationært i orden osv...

desværre er sygdagpenge loven så kompliceret at en ting ikke står alene , derfor er det godt at læse det hele som peter henviser til ...
  Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 13:50   #5
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
ja ... det er desværre en jungle....

jeg prøver lige pt. og hjælpe min datter, som dog har været pensionist længe, pga sygdom.


til hende har jeg også sagt ... LÆS.... LÆS...

og hun siger ... jamen alt det der skal jeg jo IKKE bruge, men det er som ovennævnte siger en del af et større puslespil, og man er nød til og kigge på ALLE brikkerne.....

dette kan virke uoverskueligt, men tag en lille bid af gangen, og så blot tænk det ene ben foran det andet, så går det fremad...

jeg måtte også selv gå til og fra ufatteligt mange gange, og gør det stadigt når der er noget jeg "studerer" ... pga jeg kun kan sidde en 10-20 min af gangen......

men klø på... og du når igennem det... peptalk

fra eders ace dk...... håber det hjælper lidt ....)
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpenge forlængelse?? Prinsessejulie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 22-09-2012 17:29
Forlængelse af sygedagpenge. Kid2 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 29-08-2012 19:14
forlængelse af sygedagpenge kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 17-11-2011 18:26
Sygedagpenge forlængelse ihogåh Alt det andet 4 19-01-2010 12:52
Forlængelse af sygedagpenge velcro Dit og Dat 9 10-07-2008 00:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension