K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2010, 12:58   #1
isteen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2010
Lokation: Randers
Indlæg: 56
Styrke: 14
isteen er ny på vejen
To fleksjobforeninger, hvilken bør man vælge?

Jeg har fundet ud af, at der faktisk eksisterer to landsdækkende foreninger for fleksjobbere - lafs.dk og fleksjobber.dk
LAFS har tilsyneladende lukket deres lokalafdelinger i midtjylland, så mit spørgsmål til jer andre er, hvilken bør man vælge, hvis man er interesseret i at melde sig ind?
isteen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2010, 13:43   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg ville sætte mig ned og læse om dem og på den måde træffe min afgørelse, fleksjobber.dk er forholdsvis ny og lafs har eksisteret i mange år efter min overbevisning så meler de deres egen kage, de hjælper ikke folk der er visiteret til fleks på kontanthjælp og i det hele taget syntes jeg at de er mere private aktøre end andet efter de fik penge fra satsepuljemidlerne ...

MEN når det er sagt så er der jo nogen (også herinde ) som har haft god hjælp af dem, men jeg ville for min del og med min erfaring med dem aldrig anbefale dem ....

fleksjobber.dk kan jeg ikke sige noget om for har ikke haft kontakt med dem på den måde og kender ikke så meget til dem, men måske du kan skrive til dem og høre hvad de kan tilbyde ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvilken strategi bør jeg vælge før vinduet lukker? CDT At søge førtidspension 22 04-07-2012 13:56
Kan man selv vælge? SansPareil At søge førtidspension 2 21-03-2012 12:58
Hvilken fagforening skal jeg vælge??? bassenborg Dit og Dat 18 07-03-2010 21:09
Hvilken fagligorganisation - kan man selv vælge Sommerfugl Spørgsmål ang fleksjob 5 27-08-2009 14:21
Hvad skal man vælge.... Metro Dit og Dat 11 12-03-2007 18:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension