K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2010, 06:41   #1
jabma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2010
Indlæg: 32
Styrke: 15
jabma er ny på vejen
Sygedagpengestop og kontanthjælp

Som jeg tidligere har skrevet, fik jeg besked om at mine sdp var standset pr. 1 april, beskeden kom den 22. april, uden der har været partshøring, og søgte kontant hjælp den 26. april, men har endnu ikke fået svar på den... Skal til møde hos en socualrådgiver i næste uge... Er der nogen der ved, om det først er der jeg får besked ????



er selvfølgelig afsendt partshøring gennem fagforeningen, men kan forstå at kommunen har 4 uger til at svare på den, hvilket jeg står uforstående overfor, da jeg fik 3 DAGE !

Min ressourceprofil er ikke opdateret det sidste år!

Og jeg afventer tid på sygehuset, til undersøgelse.
jabma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2010, 08:37   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man kan som udgangspunkt IKKE stoppe sygedagpenge, før partshørring, og afgørelse, som skal være i hænde 14 dage FØR stop.

Det lyder til, at du har en god sag.
Men du bør selvsagt undersøge mulighederne for den forlængelse, du ser ud til at skulle have, bla skal ressourceprofil laves, såfremt du IKKE kan vende tilbage til ordinært arbejde.

Hvad har I skrevet i klagen?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2010, 08:53   #3
jabma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2010
Indlæg: 32
Styrke: 15
jabma er ny på vejen
I klagen står der bl.a., at min resource profil ikke er opdateret siden marts 2009, og at mine erhvervs muligheder ikke er afprøvet....
endvidere henviser vi til en eller anden §7, det r fagforeningens socialrådgiver der har skrevet klagen, så håber den er ok...

Man sidder bare inde med en masse frustration, og vrede, og der dukker hele tiden spørgsmål op, som man ikke kan finde hoved og hale i synes jeg..
jabma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2010, 08:57   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det lyder til at I har fat i den rigtige ende.
Du bør få medhold, med mindre du kan vende tilbage til ordinært arbejde?
Held og lykke.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 14:10   #5
jabma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2010
Indlæg: 32
Styrke: 15
jabma er ny på vejen
Så har jeg sørme fået svar på partshøring fra kommunen... Hun vil indhente oplysninger fra sygehuset ang, en undersøgelse der er fortaget i april, og bad om at få den tid, som jeg netop har fået til ny undersøgelse på sygehuset...., når hun har dem, vil hun sende os et svar...

Samtidig skriver hun at jeg kan klage over at der endnu ikke er truffet en afgørelse..... HMMMMM

Den troede jeg da godt nok var truffet, siden hun standsede mine dagpenge pr.31-3

UPS.. kom lige til at læse andet steds ang. ressourceprofil...

Men har jeg selv udfyldt, og afleveret, men har aldrig haft en samtale med socialrådgiveren om den ????

Sidst redigeret af Stezu; 10-05-2010 kl. 14:45. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
jabma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 14:13   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jabma Se meddelelser
Så har jeg sørme fået svar på partshøring fra kommunen... Hun vil indhente oplysninger fra sygehuset ang, en undersøgelse der er fortaget i april, og bad om at få den tid, som jeg netop har fået til ny undersøgelse på sygehuset...., når hun har dem, vil hun sende os et svar...

Samtidig skriver hun at jeg kan klage over at der endnu ikke er truffet en afgørelse..... HMMMMM

Den troede jeg da godt nok var truffet, siden hun standsede mine dagpenge pr.31-3
Det var da utroligt, at de bare stopper en ydelse før afgørelse !

Klag over stop af ydelse før afgørelse !!!! Har du sagt det til hende, at du ikke får nogen ydelse?? Ellers gør det.....
Få den klage over stop af ydelse i din klage (tilføje)
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 09:54   #7
jabma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2010
Indlæg: 32
Styrke: 15
jabma er ny på vejen
Så er det i dag, jeg håber der sker noget....
Skal til møde med en socialrådgiver fra kontant hjælps gruppen, absolut ikke noget jeg synes om, men nødvendigt er det jo, da jeg ikke har fået penge siden 1. april...

Er godt nok spændt på hva der sker, og hvad meningen er med det møde....

Puha, sommerfugle i maven har man godt nok
jabma er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpengestop/kontanthjælp Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 14-12-2011 16:59
sygedagpengestop/kontanthjælp fibro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 20-07-2011 10:33
Afslag på ftp, sygedagpengestop - kontanthjælp Ninja Alt det andet 4 18-03-2011 18:09
sygedagpengestop kontanthjælp og tilbagebetaling østerbro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 16-02-2011 14:25
sygedagpengestop/ledighedsydelse/kontanthjælp kamma Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 36 15-01-2011 22:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension