K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-02-2010, 23:43   #1
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Regeringen misser egne mål

Blot til jeres orientering
Regeringen misser egne mål
For fem år siden satte VK i sit forrige regeringsgrundlag 13 konkrete målsætninger for Danmark i 2010. Kun en enkelt af disse mål er blevet indfriet.
Regeringen har mildest talt ikke haft succes med at opfylde de samfundsmål, den hidtil har opstillet

Bla. Hjorts straks-aktivering af syge, sygefraværet er ikke blevet mindre, men større

Læs mere
http://www.information.dk/224816

Sidst redigeret af bla-bla; 20-02-2010 kl. 23:47.
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 00:41   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, og nu kan de så skyde skylden på krisen!!!

Men jo, de har fejlet markant på alle områder - pånær når det gælder at få tosprogede i arbejde, og hvad kan vi bruge dét til?

Valg NU!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 00:51   #3
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ikke for a give skylden på nogen en ide ville være lige meget hvilken regering vi får om det er rød eller blå.at hvis de ikke har infriet en af deres valg løfter lad os sige seneste et år efter så skla den regering der tabte valgte have turen osv så kan de lære at holde deres løfter
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 00:53   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja det muligt der er kommet flere to sproget i arbejde ,men det sulle da ikk undre mig, at var en stigning i for vejen på det pumt ..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 08:36   #5
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Regeringen har en fantastisk evne til at tage æren for opsvingen og fralægge sig ansvaret for krisen
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 09:57   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
det er sgu da ikke regerigns skyld der er krise krise kom efter de lukkede den bank i USA ikke noget med regering at gøre de kan hverken gøre fra eller til så jeg ville også fralægge mig alt ansar for krisen men de burte se hvad kan vi gøre men folk glemmer også folk genbruge mere end de gjorde før hen .så derfor falder arbejde jo det er jo logik folk køber ikke tv osv derfor bliver folk fyret
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 11:42   #7
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
det er sgu da ikke regerigns skyld der er krise krise kom efter de lukkede den bank i USA ikke noget med regering at gøre de kan hverken gøre fra eller til så jeg ville også fralægge mig alt ansar for krisen men de burte se hvad kan vi gøre men folk glemmer også folk genbruge mere end de gjorde før hen .så derfor falder arbejde jo det er jo logik folk køber ikke tv osv derfor bliver folk fyret
Superkok der har du ikke helt ret i den konklusion.!
Fjog, Blair og Bush, kørte sammen verden ned i krisen, ved deres skattepolitik, deres krige på falsk grundlag.

De 3 var hovedpersonerne i at gøre verdenssamfundet mere ustabilt.
De 3 har slået flere uskyldige mennesker ihjel, end Sadam og Taliban har gennem tiden.

Deres skattepolitik var hovedårsagen til den overophedning at verdensmarkedet.
Andre årsager er som du selv skriver banker som ikke har kunne finde ud af at styre deres investeringer som blandt andet den Amerikanske bank, den danske bank, den islandske.

Så jo det er også regeringens skyld.!
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 12:34   #8
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Fjog, Blair og Bush, kørte sammen verden ned i krisen, ved deres skattepolitik, deres krige på falsk grundlag.
helt enig krigen var forkert grundlag men det var stadig først da banken lukkede og slukkede det gik helt galdt siger alle experter også når de ser tilbage så sagde de ja vi skulleh ave redet den bank.men lige meget hvad hvorfor osv hvad skla der til for at få gang i det hele igen. for folk spare genbruge osv så vil jo blive fyret folk ved ikke om nogen har set den reklame fra descovery channel om skralden spanden. og ja det er rigtigt før genbrugte folk alt så kom skrallespanden nu smider folk bare ud tv radio osv for at få nyt.men nu er vi tilbage som den gang vhor man genbruger alt for at spare .så det hat altid været et spørsgmål om tid inden det ville gå galgt. bo tv er lavet for ikke at gå i stykker derfor har de problemer det er næsten aldrig deres tv gåt i stykker derfor har de ikke ngoet atr lave det gælder generalt med alt holder det ja så skifter man det ikke ud = mindre at lave
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 13:09   #9
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hm, ja kan da ikke lade være med at tænke:

Det er da "heldigt" at man ikke har brugt disse mål til en tipskupon!

Én ud af 13 "rigtige" -det udløser vist ingen gevinst
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform i egne rækker (læs politikernes rk.) gunvor Politik og Samfund 2 16-05-2012 13:04
Salg af egne kreationer nilla Spørgsmål ang fleksjob 35 01-09-2010 14:28
Er regeringen så træt af sit arbejde, som danskerne er af regeringen? buster Politik og Samfund 1 15-04-2010 08:08
Regeringen revses af sine egne. Stella Politik og Samfund 3 09-02-2009 18:49
Om EGNE bemærkninger i ressourceprofil zuza Nyt om loven 3 29-10-2007 23:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension