K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2010, 18:43   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Guide til visitation i sygedagpengesager...

Læs: http://sdpguide.ams.dk/Sygdomme/Sygdomoversigt.aspx
Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-02-2010, 21:54   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
---------
Hvad er piskesmæld?

Piskesmældsskade opstår som en overstrækning og forstuvning i nakken (halshvirvelsøjlen). Det kan ske ved en pludselig og kraftig påvirkning af halsen og nakken som ved et bilsammenstød. Symptomerne er smerter, hovedpine og stivhed i nakken, som normalt aftager i løbet af få dage eller uger.

Det er ganske få, som får langvarige følger efter en piskesmældsskade, og langt de fleste har samme erhvervsevne efter et år som før uheldet. Det er uafklaret, om de langvarige følger skyldes fysiske, psykiske, sociale eller kulturelle årsager. Problemerne kan består i:

•Hovedpine og nakkesmerter
•Smerter i lænden
•Indskrænket bevægelighed i nakken
•Snurren i arme
•Træthed
•Hukommelsesnedsættelse
•Søvnforstyrrelser.
Whiplashsyndromet er vanskeligt at behandle, og derfor er hurtig tilbagevenden til almindelige daglige aktiviteter vigtig.
-----

Haha.. kan godt lide de to sidste linier... så tror da f...
vanskeligt at behandle, så lad os endelig lade som om det ikke findes eller gør ondt eller noget af alle mine andre symptomer..

der var intet jeg hellere ville end fortsætte mit liv som før inden ulykken. suk suk..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2010, 22:08   #3
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Huldra....tjaa...min mand ville også ønske han kunne genoptage sit gamle liv.

og jeg må da være rask....min "lidelse " står ikke nævnt
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 02:33   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Rub det skal du ikke være ked af, jeg er også "rask" sågar så rask at ankestyrelsen siger at mit handicap ikke er af indgribende karakter (heller ikke for de børn der har det, det blev lige besluttet i sommers) De kloge er nu ikke enige, men hvad ved eksperterne også om det? De er da bare dumme i hovederne når de kalder det et medfødt, arveligt handicap af MEGET indgribende karakter, ikke sandt?

Tror vi er mange der er "raske" og som kommunerne derfor ikke rigtigt ved hvad de skal gøre ved, ud over at forsøge at holde pengekassen så tæt til kroppen som muligt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogle der vil guide mig lidt ? Pandora71 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 19-07-2013 23:07
Borgerrådgiverens guide om partsrepræsentation phhmw At søge førtidspension 0 04-03-2013 16:45
KlarRet - Borgerrådgiverens guide om Undersøgelsesprincippet L.S. Politik og Samfund 4 21-12-2011 10:31
Joachim B. Olsens guide til de ‘fattige’ Lunasdatter Politik og Samfund 4 07-11-2011 17:47
Jobcenters guide om lægesamarbejde sane Et godt link! 0 21-04-2010 21:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension