K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2009, 16:00   #1
håbetervæk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2009
Indlæg: 12
Styrke: 15
håbetervæk er ny på vejen
Exclamation § 100

Er der foreskel på om man kan få tilskud til medicin om man er fysisk eller psykisk syg?
håbetervæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 01:33   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er ingen forskel så længe man er inden for persongruppen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 03:58   #3
håbetervæk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2009
Indlæg: 12
Styrke: 15
håbetervæk er ny på vejen
jamen hvad menes der med personkreds?

I januar 2003 får jeg konstateret diabetes. Det påvirker mig ikke så meget og jeg passer bare mit job og min hverdag som jeg plejer.
Mine udgifter til insulin er ca 350,- månedlig, det selvfølgelig mange penge, men jeg tjener godt og tænker ikke rigtig over det.
I 2007 siger en læge på diabetesafdelingen at jeg kan få tilskud til medicin fordi jeg er kronisk syg, og får kroniker tilskud i marts 08.
I 2006 er jeg ude for en voldsom oplevelse og går nærmest i stykker, bliver sygemeldt i august 2008 og får stillet en for mig, svær psykisk diagnose i september 08.
Mine medicinudgifter stiger voldsomt og fagforeningen mener jeg kan få det dækket hvis mine udgifter er over 500,- månedligt.
I maj 2008 regner det jeg det ud på medicinpriser.dk samme med min sagsbehandler og mine udgifter er på 693,- månedligt.
Min sagsbehandler siger hun vil ansøge om tilskud, og i starten af oktober får jeg afslag pga, manglende dokumentation.
Min fagforening går ind i sagen og pludselig finder kommunen ud af at jeg har ansøgt efter forkert § og sagen går videre til socialcenter for voksne. I går fik jeg afslag da jeg ikke er med i personkredsen, da min psykiske lidelse ikke har nogen funktionsnedsættelse i min hverdag. Mine udgifter til diabetes er således kun 437,- månedligt.
Hvad gør jeg nu?
håbetervæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension