K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2007, 17:15   #1
OSS
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ung Thaipige i badet.

Her er lige en hilsen,
jeg er helt syg med hende, hun er bare dejlig.





  Besvar med citat
Gammel 02-04-2007, 19:10   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Ung Thaipige i badet.

hvor er hun bare nuttet...:| på mange måder ...hvor jeg misunder dig at bo I Thailand...men jeg forstår din frustration over at du ikke kan vælge selv om du vil bo her eller i Thailand...B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2007, 17:32   #3
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
RE: Ung Thaipige i badet.

hej olav

Tak fordi du ville dele de søde billeder med os.......de gjorde mig nysgerrig og inspirede mig til at gå ind og læse på din hjemme side..............
OG HOLD KÆFT HVOR BLEV JEG GLAD PÅ DIG OG DIN KONES VEJNE...............undskyld mig sproget.
MEN DET ER F....... FOR DÅRLIGT.

Og det gør mig flov over at bo i danmark .......jeg syntes det er så langt ud. :@
Og det væreste er at du er så meget mere dansker end det jeg syntes vores reagering står for i øjeblikket (men det er jo desværre lige præcis det der er problemet.......og ironisk kan man under sig over hvordan danske folke parti kan få lov til at kalde sig for danske folke parti.......for jeg troede danskhed stod for omsorg og tolerance og plads til alle........men det er vist en saga blot.
Man kan undre sig over hvor de danske værdier så er henne........og hvad er det så lige vi står for.........rød grød m fløde og kolihavehus? (ikke fordi jeg har noget imod nogle af delene......jeg kan godt lide rød grød m fløde og drømme selv om et lille kolonihavehus hvor jeg kunne dyrke økoloigske grønsager)

Det jeg mener at det er bare som om at der er nogle i vores regering der har fuldstændig misforstået hvad dansked gør ud på........det er som om de er bange for alt nyt og fremmede........og jo mere der kommer af det jo værrer af det.
Det er som om de gerne vil slå en jernrig omkring danmark.

Jeg ved godt jeg blander tingene sammen.......men når vi ikke engang kan give ansyl til nogle irkiaske tolke, der har hjulpet og i irak.......ej det er godt nok lang ude!:@:@

Måske er det fremmede og nye ikke så farligt.......måske ligger der uaned recourcer der!
Måske bliver vi ikke mere danske af tage det fremmede ind.......måske nærmmere tværtimod.

Den politik reageringen føre kan virkelig gøre mig gal........og jeg håber vi snart kan få en ny reagering!
Så vi kan få nogle af de gode medmenskelige værdier tilbage.

Ironisk nok kan jeg lige fortælle jer at reageringen nu vil til bruge en fandens masse penge på at brande sig selv som et kreativt og åbent land...........hvor der er plads til forskelligeheden og hvor kreativiteten blomster!
Ja hallo.............se bare hvordan det er gået ungdomshuset og kreativiteten.........ja her er virkelig plads til forskelligeheden..........."forskelligheden" på den måde regeringen ønsker det.
Og hvordan er det lige det ser ud med christnaia.......som skal nomalisres!
DET KAN VIRKELIG GØRE MIG GAL !

Syntes det ville være noget bedre hvis reageringen rent faktisk brugte nogle af de penge til forskellighed og kreativtet og tolerance.........end for reklammer for noget vi ikke er.......eller som regeringen ihvertfalde forsøger at fjernes os mere mere fra........det er jo absurd:@

Nå det var lige dagens sure opstød

Ved godt det hele ikke er forfærdeligt i Danmark, men jeg bryder mig om det som vi fjernes os fra og det som jeg syntes vi nærmeres os mere i danmark.......nemlig kontrol og mistillid. (det er ihverftalde min mening)

Og når jeg så læser jeres historie.......ja det er jo virkeligt langt ude at du skal blive svensk statsborger for at i kan få lov til at bo i Danmark.DET ER VIRKELIG LANGT UD !

På trods af det hele håber jeg at i trods alt har det godt i Thailand........og så kan man jo kunne håbe der kommer en løsning på et tidspunkt.
Måske en ny reagering ville kunne løse op på problemet.(man har jo lov at håbe)

Ønsker dig og din kone alt det bedste B)

Med venlig hilsen Line
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2007, 18:29   #4
OSS
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Ung Thaipige i badet.

Tak skal du have Line, vi har det godt, og løsningen kommer når jeg bliver pensionist.

Lige nu prøver jeg på, kun at se det skønne i livet og her er megen skønhed det hjælper jo ikke at fortsætte med sur og bitterheden mod Danmark ( regering plus DF ) så vi bor nu i byen Korat da der er flere muligheder her.

Sproget kan jeg ikke og lærer det nok kun meget lidt, men så er det jo sjovt at tage bussen og så håbe på at kunne finde hjem igen.

Jeg tager rundt næsten hver dag med mit fotografiapperet og laver mange billeder.

Og i mine øjne er der intet mere smuk end smilende Thai piger/kvinder så jeg er næsten helt rundtosset, hver dag.

Jeg har en pragtfuld kone, ellers var jeg nok blevet forelsket
hver dag.

Prøv at se hvad jeg har lavet.

http://www.cig.canon-europe.com/ph/A...o?i=0JhfKz2qIm
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2007, 19:45   #5
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
RE: Ung Thaipige i badet.

Hej igen

Det glæder mig at høre

Held og lykke med det hele.

Hilsen Line.

PS har set dine billeder, de er fine.
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bliv vurderet i badet!!!! Maybe Hjælpemidler til handicappede 5 18-07-2009 16:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension