K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-12-2009, 18:02   #1
Maybe
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2009
Indlæg: 65
Styrke: 16
Maybe er ny på vejen
Jeg har taget en beslutning!

  • Flere år i systemet fyldt med sagsbehandlingsfejl - også af de grelle.
  • En lang periode uden indtægt
  • Kommunen "skylder" mig langt over 100.000,00

Skal jeg blive ved med at hænge i dette, eller skal jeg komme videre? Det er kort og godt de tanker jeg har gjort mig det sidste ½ år.

Tænk hvis jeg kunne vinde en retssag - en check på måske 120.000,00 ville dælme lune! Men........ forløbet inden vil nemt kunne strække sig over år, med masser af negative tanker og fokuseren på min sygdom.

NEJ!!! Det vil jeg ikke. Jeg vil videre, nyde livets gode dage og lære at tanke positive tanker. Det kan bare ikke lade sig gøre for mig hvis en sag kører ved siden af.

Materielle goder er dælme dejlige, - men livskvalitet er og bliver det vigtigste for mig.

Derfor er mit nytårsfortsæt at alle urimeligheder og al dårlig kommunal sagsbehandling skal "pakkes" i en kasse og på loftet, - livet er lige nu!

God jul og godt nytår

Til jer der stadig er oppe mod systemet sender jeg en bunke ! Kampen mod systemet er rigtig svær, - næsten lige så svær (for i hvert fald mig) er at give slip når sagen er sluttet!
Maybe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 18:24   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
åh, det syns jeg bare lyder rigtig godt, maybe.

Tillykke med den beslutning og du vil sikkert opdage at visse rigtig svære ting vil fortone sig, meen ingen tvivl om at det er rigtig svært at afslutte!

Kan kun sige, ja, penge er sg(undskyld mit franske!) et forbasket nødvendigt unde, og enig, syns også det er mere end hamrende uretfærdigt hvorfor JEG sidder tilbage med en mangeårig gæld påført mig at kommunen og "de" blot går fri!¨

-meeen livet selv er nu at foretrække, fattigrøv eller ej
"Hellere være til, skønt fattig -end slet ikke være til!" -som min dejlige nabo pointerede.

Min egen private "fornøjelse" er så at vi bor i en lille by og da min mands sagsbehandler også bor i samme ja, så må jeg tilstå at jeg har det RIGTIG GODT med at kunne se hende direkte i øjnene(når jeg møder hende i byen) -hvorimod hun slår blikket ned og nærmest desperat forsøger at undgå mig!

Denne person kom i den grad under huden på mig/os og det havde nær haft en al for høj pris for vores familie!

Ret ryggen vel vidende at du er i din gode ret til dette og nyd julen for fuld skrue
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 18:32   #3
Maybe
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2009
Indlæg: 65
Styrke: 16
Maybe er ny på vejen
Det er nemlig rigtigt Buster!

Det er ikke mig der har det svært ved at kigge mig selv i øjnene i spejlet hver morgen!!

God jul til dig også
Maybe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 23:21   #4
håbetervæk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2009
Indlæg: 12
Styrke: 15
håbetervæk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maybe Se meddelelser
  • Flere år i systemet fyldt med sagsbehandlingsfejl - også af de grelle.
  • En lang periode uden indtægt
  • Kommunen "skylder" mig langt over 100.000,00

Skal jeg blive ved med at hænge i dette, eller skal jeg komme videre? Det er kort og godt de tanker jeg har gjort mig det sidste ½ år.

Tænk hvis jeg kunne vinde en retssag - en check på måske 120.000,00 ville dælme lune! Men........ forløbet inden vil nemt kunne strække sig over år, med masser af negative tanker og fokuseren på min sygdom.

NEJ!!! Det vil jeg ikke. Jeg vil videre, nyde livets gode dage og lære at tanke positive tanker. Det kan bare ikke lade sig gøre for mig hvis en sag kører ved siden af.

Materielle goder er dælme dejlige, - men livskvalitet er og bliver det vigtigste for mig.

Derfor er mit nytårsfortsæt at alle urimeligheder og al dårlig kommunal sagsbehandling skal "pakkes" i en kasse og på loftet, - livet er lige nu!

God jul og godt nytår

Til jer der stadig er oppe mod systemet sender jeg en bunke ! Kampen mod systemet er rigtig svær, - næsten lige så svær (for i hvert fald mig) er at give slip når sagen er sluttet!
jeg har fået medhold i klagen, kan se frem til et symbolsk beløb, jeg står så stærkt at jeg kunne sasøge kommunen men jeg orker det ikke
pengene betyder intet, men at min sagsbehandler har brugt min sygdom til at skjule sine fejl er skræmmende
håbetervæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2009, 00:01   #5
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maybe Se meddelelser
NEJ!!! Det vil jeg ikke. Jeg vil videre, nyde livets gode dage og lære at tanke positive tanker. Det kan bare ikke lade sig gøre for mig hvis en sag kører ved siden af.

Materielle goder er dælme dejlige, - men livskvalitet er og bliver det vigtigste for mig.
Det ligner den beslutning som jeg også har taget.
Kommunen skylder mig ikke penge, men en sagsbehandler og et par værkstedsledere er, med deres løgnehistorier, skyld i, at jeg måtte blive i trædemøllen et par år mere.
Borgmesteren vasker sine hænder (og blev genvalgt), og ombudsmanden mener ikke, at der er kød nok på sagen til at han gider røre ved den.

Men, som i andre, kan jeg også knejse med nakken og holde ud at se mig selv i spejlet, og skulle jeg rende ind i en af dem en dag, så er jeg ikke sikker på at jeg kan lade være med at sige: FØJ.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg har taget en beslutning .... pallepunk Spørgsmål ang fleksjob 54 02-09-2011 15:24
Stor beslutning kalona Spørgsmål ang fleksjob 11 02-12-2010 01:21
Beslutning om FTP bibo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 09-05-2010 22:02
Pensionsnævnet til beslutning bibo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 30-04-2010 17:48
Jeg har taget en stor beslutning. KatrineB Alt det andet 5 21-03-2010 23:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension