K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2009, 22:36   #1
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
mange lægebesøg/henvisninger

Hold da helt op jeg fik et chok idag da jeg var ved læge, jeg spurgte om man måtte se hvad de havde på en, og den søde læge jeg nu har fået sagde selvfølgelig måtte jeg det, for det var mine papir og jeg kunne altid komme og se dem når jeg havde lyst, og de ville også godt printe ud til mig, men det jeg fik chokket over var at der siden 1997 stod opført 37 besøg og henvisninger, hun sagde også den søde læge at hvis min sygehistorie var mit arbejds cv ville jeg da kunne få job hvor jeg ville, og da jeg så fortalte hende at jeg rent faktisk ville kunne fremvise et syge-cv der nok var det 3 dobbelt af hvad hun kunne se hvis hun gik i papir-arkivet kiggede hun lidt på mig og sagde kan det nu også passe, hvortil jeg svarede uden tøven,

og begyndte at remse op

hånden brækket 11 gange i løbet af årene
en smadret knæskal
2 forstuvet lårben (på en gang efter en skiulykke)
en brækket ankel efter et trafikuheld
mavesår
en brækket ryg (som hun godt viste men det stod ikke i de elektroniske jounaler)
og oveni det div sportsskader som jeg ikke lige havde styr på

og da jeg nåde dertil sad min kone og grinede lidt for hun syntes det var lidt komisk at jeg kunne huske så meget af alle de uheld jeg har haft, og lægen kunne give hende ret for hun stod af halvvejs

så nu vil jeg give mig selv et ordenligt og sige til mig selv det er godt gået at du stadig går på dine ben makker

jeg er i jobprøvning på et arbejdsmarkedescenter og når vi skal præsenterer os plejer jeg når jeg kommer dertil hvor jeg skal fortælle hvorfor jeg er der at sige fordi alt fra halsen og ned ikke helt vil som hovdet vil (for det fungere heldigvis stadig nogenlunde)
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bt, en af mange debatter.. susa71 Politik og Samfund 8 21-01-2013 08:16
Betale for lægebesøg? Peppe Politik og Samfund 2 16-10-2010 15:45
Huskeliste ved lægebesøg MissMurphey Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 21-09-2009 13:04
Vi er mange....... Odenseaneren Dit og Dat 10 08-03-2009 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension