K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2009, 16:50   #1
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 16
Silly er ny på vejen
Fredensborg kommune

Hejsa

Så er det LIGEFØR vi er klar til at pakke vores sydfrugter og flytte til Sjælland YAY , og i den forbindelse har jeg været alvorligt på boligjagt.... det er SVÆRT skal jeg love for.... vi skal ha en 4-værelses, kan betale max 6000,- pr måned + forbrug, og vi skal kunne ha vores vovse med.... og vovse er gammel (og stor) så boliger der ligger højere end 1. sal er ikke realistisk, og der må max være 1 time til KBH.

MEN... nu ser det ud til at skulle lykkes, og jeg har tjette transporttider til både produktionsskole (min datter) og uddannelse for aspergere (min søn), alt ser ud til at passe rigtig fint.....

Så nu skal jeg lige høre:

Er der nogen der kender Fredensborg Kommune indefra? Ville det være et dumt sted at flytte hen for en asperger, en med angst og ADD, og en der er psykisk udslidt og søger flex eller førtidspension?

Eller skal vi bare kaste os ud i det?


Silly
- Meget snart sjællænder
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 09:47   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er bestemt bedre end Hillerød, men...
Håber andre ved mere.

Gå evt ind og tjek kommune ref. og lokalsprøjten.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 14:50   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu ville jeg altså ikke lige lade andres erfaringer med en bestemt kommune afgøre hvorvidt jeg ville flytte eller ej, har du behov for at flytte og mulighed for at flytte nu så gør det da endelig ...

At en eller to herfra siden måske har en elendig sagsbehandler i fredensborg gør jo ikke nødvendigvis at du får det samme vel ?

Det er et sats uanset hvor du flytter hen , jeg kender mange mange her i Køge kommune der får en elendig behandling det har jeg også fået på mange områder det vil sige med at glemme at følge op på min sag med at glemme at kontakte mig og med at glemme min eksistens men når jeg endelig kommer igennem så syntes jeg ikke at behandlingen er så ringe endda (endnu ) men mange af de horror historier jeg har hørt er jeg endnu ikke selv støt ind i..

Men selvfølgelig kan det komme men indtil videre syntes jeg at jeg har fået en fair behandling og ikke så ringe en behandling som mange andre , så det må jo skyldes min sagsbehandler eller ?


Det jeg mener er at du kan ikke vide hvordan det går før du er flyttet det er en satsning og ikke noget nogen kan spå om ...

Så hvis jeg var dig så ville jeg kigge på mit ønske og behov for at flytte og muligheden for at få noget der er billigt nok og så ville jeg bare komme af sted ...

Hvem ved du vil nok også have bedre energi til at kæmpe kampen hvis du har dit netværk omkring dig
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
sagsbehandlere i Fredensborg kommune norit Dit og Dat 3 01-07-2011 23:54
Fredensborg: Nye jobkonsulenter på banen? buster Politik og Samfund 0 09-02-2011 21:17
Gladsaxe kommune vs Gentofte kommune Allstar Alt det andet 0 15-05-2010 21:12
Frederiksberg Kommune - en god kommune. Jessica Dit og Dat 4 21-06-2007 09:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension