K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2009, 00:42   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
skattereformen ????

nu spøger jeg måske dumt ,men hvad har "de" nu lavet .Jeg prøver at følge med ,men klæbe hjerne har jeg vist ikk .....jeg var i hæve automaten og på kviteringen stod der ,find ud af hvordan skattereformen vil påvirke dig bestil et møde ..... jeg har ikk plas til flere øknomiske overaskelser ,men hvad er det nu , flere pakker co2 pakke ? grønnepakker?gebyr pakker ?
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2009, 10:56   #2
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
nu spøger jeg måske dumt ,men hvad har "de" nu lavet .Jeg prøver at følge med ,men klæbe hjerne har jeg vist ikk .....jeg var i hæve automaten og på kviteringen stod der ,find ud af hvordan skattereformen vil påvirke dig bestil et møde ..... jeg har ikk plas til flere øknomiske overaskelser ,men hvad er det nu , flere pakker co2 pakke ? grønnepakker?gebyr pakker ?
Skattelettelser, så hvis der er nogen overraskelser, burde de være positive. Men du skal nok ikke forvente mere end et par hundreder kroner om måneden, men lidt er bedre end ingenting.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2009, 12:15   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå ja, men bare det giver plus på kontoen - eller i det mindste går lige O P op, så er det fint med mig.

En sagsbehandler fortalte mig her forleden, at der skulle komme nogle checks til borgerne i 2010 (ikke fra kommunen) men pga andre faktorer 'som jeg ikke lige fik fat i'....måske andre ved mere??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2009, 15:09   #4
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nå ja, men bare det giver plus på kontoen - eller i det mindste går lige O P op, så er det fint med mig.

En sagsbehandler fortalte mig her forleden, at der skulle komme nogle checks til borgerne i 2010 (ikke fra kommunen) men pga andre faktorer 'som jeg ikke lige fik fat i'....måske andre ved mere??

Måske mener han den skattefrie, grønne check? Den kommer i 2010, og er på 1.300 kr. årligt + 300 kr. for hvert barn, dog højst to børn pr. husstand.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2009, 20:50   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja har lige fået forskudsopgørelsen og der står noget med en grøn check .Men desvære skal er vist mere end et par hundrede til at give plus på min konto Og hvorfor kalder man det en check der er jo trukket fra på forskudsskatten så vi får det vel ikk på en gang ,for ellers så vælter bolisikrings beregningen vil
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skattereformen vedr. førtidspension Don Jon Politik og Samfund 18 25-06-2012 07:30
EL stiller konkrete krav til skattereformen. Debutanten Politik og Samfund 26 25-05-2012 00:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension