K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2009, 15:14   #1
cpw
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Vejle
Alder: 59
Indlæg: 7
Styrke: 0
cpw er ny på vejen
Hvad skal jeg gøre?

NY BRUGER!!

Nu har jeg brugt hele dagen på at cykle rundt herinde, ofr at se om jeg kan finde hjælp. Men hvor er her mange ord. Ord ord! Jeg kan ikke konsumere mere info.
Jeg er diagnostikseret kronisk depression, emotionelle ustabil personlighedsstruktur, inpulsiv type, desuden fra uvildig psykiatrisk udredning DF 34.8 og DF 61.0 (undskyld orker ikke alle de lange navne).
Jeg går i terapi hos psykiater og er medicineret. Har gået hos psyk. i 1½ år.
Nu, efter den uvildige psyk. vurd. siger kommunen at de vil forlænge mine sygedp. 26 uger, hvis jeg går ind på de behandlingsforslag som uvildig. psyk. har foreslået (anden medicinering samt støtte via psyk. mobilteam.)
Problemet er bare at de medicinforslag han er kommet med har bivirkninger som vægtforøgelse og hjertepåvirkning. Ikke en mixture som min psyk har lyst til at prøve på mig (og det er jeg glad for).
Disse besøg fra mobilteamet vil jeg føle overvågende og endnu bare en jagt på min person.
Jeg har siden jeg kom på arbejdsmarkedet i 1980 forsøgt at tilpasse mig, men det er oftest (hvis ikke altid) endt med at jeg er blevet såret af den ene eller anden grund. Havde en pragtfuld debut på en landejendom hvor landmanden forgreb sig på mig!!!
I alle årene herefter har jeg følt mig jaget af systemet, fordi jeg aldrig har kunnet holde til det ene eller andet job.
Har i forbindelse med alt mit læseri herinde, bedt min sagsbehandler om at sende journalark som ligger til grund for deres afgørelse. Den er netop ankommet pr. mail. Det er en Else Lund som er konsulent. Hun er omtalt herinde.

Åhh hvor jeg er alene med det her.

Jeg skal til psyk i morgen, og alt det som jeg skulle/havde brug for at tale med ham om, drukner totalt i denne kommunale barriere. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Det eneste der holder mig fast er min datter, men hvad fanden kan hun bruge en mor som hele tiden er ked og tuder til.
cpw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 16:48   #2
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Husk at din datter har brug for dig

Uanset om du tuder og har problemer med systemet/kommunen, har din datter brug for dig - Husk der findes en verden udenfor kommunen/systemet. Det er din læge og psykiater der ordinerer behandling - ikke kommunen. Så måske kan du lave aftale med din læge og psykiater om den videre behandling. Held og lykke!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg gøre? Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 31-10-2011 21:02
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvad skal jeg gøre ? Physen Alt det andet 4 16-04-2010 17:55
Hvad skal jeg gøre? mumle_mund Alt det andet 10 10-06-2009 10:47
Hvad skal jeg gøre? krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 3 09-03-2007 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension