K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2009, 14:18   #1
kkkk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Indlæg: 31
Styrke: 15
kkkk er ny på vejen
At søge job - svært ved at holde modet oppe

Jeg har lige været til møde på Jobcentret – og jeg sad med den der fornemmelse af at det kunne jeg have gjort bedre. Alligevel er det mig der mangler et job,,, Jeg vil have et job NU – jeg burde ringe til virksomhederne – men jeg har bare lyst til at tude. Jeg burde sende 100 ansøgninger – men jeg kan ikke komme i tanke om noget at skrive… Hvordan holder I modet oppe??
kkkk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 14:29   #2
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Først et kæmpe til dig, du er ikke alene, sådan føler mange sig, efter en tur i vridemaskinen / jobcentret sig.

Men hold ud, De SKAL hjælpe dig ( ifølge loven) at det så ikke er helt sådan i virkelighedens verden, er noget helt andet.

Du kan finde hjælp herinde..nu ved jeg ikke om du er flekser eller andet?

Skriv lidt mere..eller prøv søgefunktionen herinde, jeg er sikker på at du kan finde noget du kan bruge, og ellers så start en ny tråd"

fra Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 10:13   #3
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Sender dig lige en opmuntring - vi er mange der har siddet til møder, kurser opfølgning osv - og tænkt sikke et cirkus.... På et tidspunkt dukker DiT job op!!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 17:19   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvor søger du henne ? nogen gange kan man være heldig ved at kigge ind på www.ijobnu.dk og ellers er det bare at hænge i og blive ved at søge via jobnet hvor man må søge at få lavet deltidsstillinger om til fleksjob , men krisen gør det bestemt ikke nemmere , de deltid job der er , er jo meget nemmere at besætte med "normale" mennesker nu end for bare to år siden ...

Men hæng i og tab ikke modet , giv den en ordentlig skalle engang imellem men husk også at stresse af fra det og giv dig selv lov til at trække vejeret en gang i mellem...

Og ikke mindst send i ny og næ en rykker til jobcenteret om hvorvidt de overhovedet har noget på tapetet om de har glemt dig osv , på den måde husker du dem på at du lever og stadig mangler job, jeg oplevede at de helt bevidst "glemte" mig da jeg søgte job , og det straffede sig så i sidste ende for dem hvorimod jeg har ryggen helt fri og kan sige ... DET ER IKKE MIG DER IKKE GØR NOGET, SØGER NOGET, ELLER VIL ARBEJDE ...

Held og lykke og op med humøret ikke at det hjælper meget men du er ikke alene ....
  Besvar med citat
Gammel 23-10-2009, 14:01   #5
kkkk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Indlæg: 31
Styrke: 15
kkkk er ny på vejen
Tak

Tak for jeres kommentarer - det hjælper lidt ikke at føle sig helt alene.
kkkk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor svært er det at søge førtidspension på en § 17? Indiansummer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 27-07-2011 10:58
Det er så hårdt at holde modet oppe... muslingemus Din historie 7 14-02-2011 23:02
Læger har svært ved at holde lægeløftet! buster Politik og Samfund 6 04-04-2010 00:58
oppe på dupperne nu.. peter c Spørgsmål ang fleksjob 5 19-12-2009 21:14
Hjort; mist ikke modet ! Thelma Politik og Samfund 10 14-02-2009 20:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension