K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-10-2009, 06:24   #1
CHL
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2009
Indlæg: 59
Styrke: 15
CHL er ny på vejen
Revalideringsydelse/sygedagpenge

Hej!
Håber nogen kan svare mig. Jeg modtager revalideringsydelse,og har været i jobprøvning,som praktikstedet og jobkonsulenten stoppede 1 uge før tiden,p.g.a. helbredet,da jeg ikke kunne klare det.Jobkonsulenten har skrevet til min sagsbehandler at virksomhedspraktikken ikke var velegnet i forhold til mit helbred.har nu fået brev om at møde til samtale hos sagsbehandler på mandag.nu ved jeg ikke hvad der skal ske.Men mit spørgsmål er om jeg kan blive på revalideringsydelse eller komme tilbage på sygedagpenge?Har læst herinde at det kan man ikke?Kan fortælle at jeg blev sat direkte på revalidering uden forudgående jobprøvning,og har en sag kørende arbejdsskadestyrelsen.
Mvh.
CHL:
CHL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2009, 18:41   #2
CHL
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2009
Indlæg: 59
Styrke: 15
CHL er ny på vejen
Ingen der ved noget om dette????
CHL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2009, 18:47   #3
Fie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: Herning kommune
Indlæg: 113
Styrke: 15
Fie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af CHL Se meddelelser
Hej!
Håber nogen kan svare mig. Jeg modtager revalideringsydelse,og har været i jobprøvning,som praktikstedet og jobkonsulenten stoppede 1 uge før tiden,p.g.a. helbredet,da jeg ikke kunne klare det.Jobkonsulenten har skrevet til min sagsbehandler at virksomhedspraktikken ikke var velegnet i forhold til mit helbred.har nu fået brev om at møde til samtale hos sagsbehandler på mandag.nu ved jeg ikke hvad der skal ske.Men mit spørgsmål er om jeg kan blive på revalideringsydelse eller komme tilbage på sygedagpenge?Har læst herinde at det kan man ikke?Kan fortælle at jeg blev sat direkte på revalidering uden forudgående jobprøvning,og har en sag kørende arbejdsskadestyrelsen.
Mvh.
CHL:
Hej er også på revalerdering og stoppet i arbejdsprøve pga det var for hårdt.. Skal i ny arbejdsprøve, så mon du ikke også skal det.. Du venter vel på de finder en afgørelse mht til dig.. flexjob eller pension ???Hilsen FieHeld og lykke
Fie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 08:20   #4
CHL
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2009
Indlæg: 59
Styrke: 15
CHL er ny på vejen
Hej!
Nu har jeg været til samtale med sagsbehandleren,og hun mente ikke at det var realistisk med flexjob.så hun foreslog at indstille til pension,så det lød da positivt,hun sagde jeg skulle til min læge og få lavet en statusattest,og så ville hun udfærdige papirerne,så nu håber jeg på det bedste, men ved jo ikke hvor store chancerne er for at det går i orden.
Mvh.
CHL.
CHL er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalideringsydelse mand Alt det andet 0 13-11-2011 19:27
Revalideringsydelse SoLost Alt det andet 15 20-07-2010 11:30
Modregning i Revalideringsydelse Rossi Alt det andet 7 26-10-2009 08:25
revalideringsydelse/sygedagpenge CHL Alt det andet 1 26-09-2009 15:03
Sygedagpengestop/revalideringsydelse Chihuahua Alt det andet 3 25-09-2009 19:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension