K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2009, 15:05   #1
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Søger andre...

Hej!

Jeg er ny på K10 og søger andre mennesker, der savner nogen at mødes med.

Jeg er visiteret til fleksjob og går altså og venter på et job. Jeg har været langtidssygemeldt med depression/angst og har det stadig ikke godt - derfor fleksjob. Jeg har ikke nogen stor omgangskreds og de fleste af mine venner bor desværre ikke i nærheden. Føler mig derfor lidt ensom somme tider og kunne godt tænke mig at møde nogle andre, der måske er i samme situation som jeg selv, så vi kunne mødes af og til over en kop kaffe eller lignende.

Jeg er 33 år og bor i Kolding.

Håber der er nogen derude...
Skriv endelig.

Hilsen "Flex"
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 16:13   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Prøv evt at gå ind i de socialegrupper og kig, her i vestsjællandsområdet har vi en socialgruppe hvor vi også mødes engang imellem og hjælper hinanden støtter hinanden og ikke mindst hygger os med hinanden ...

Du kan evt selv starte en socialgruppe hvor du søger andre til at mødes med


socialgrupper finder du ved at gå op og trykke på fanen øverst hvor der står socialegrupper..

Velkommen til siden
  Besvar med citat
Gammel 11-10-2009, 17:05   #3
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Hej Hejdien!
Tak for dit svar ;-)
Der er vist ikke nogen socialgruppe i Koldingområdet... men du har ret, jeg kunne selvfølgelig prøve at slå en tråd op om det.
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2009, 18:56   #4
Despina
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2008
Lokation: 7000
Indlæg: 50
Styrke: 17
Despina er ny på vejen
Hej Flex,

Jeg er næsten fra Kolding. Jeg bor i Fredericia, og jeg er så 34 år :-D
Despina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2009, 21:00   #5
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Despina Se meddelelser
Hej Flex,

Jeg er næsten fra Kolding. Jeg bor i Fredericia, og jeg er så 34 år :-D

Hej Despina!

Jeg har sendt dig en personlig besked.

Venlig hilsen
Flex.

Glemte lige at skrive i mit oprindlige indlæg... at jeg er en kvinde, det kan man jo ikke se ud af brugernavnet

Søger primært kvinder at mødes med, er nemlig ret genert

Hmm... derudover er jeg gift og har 2 børn. Skriv...

Sidst redigeret af Stezu; 11-10-2009 kl. 22:02. Årsag: 2 indlæg slået sammen - husk at bruge REDIGER-funktionen ved tilføjelser
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2009, 00:43   #6
Linemor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Lokation: Haderslev kommune
Alder: 46
Indlæg: 9
Styrke: 0
Linemor er ny på vejen
Det kunne være hyggeligt.

Jeg ville ellers gerne være med til at mødes, men er desværre lidt fastlås.

Jeg er førtidspensionist pga af personlighedsforstyrels og dystymi, og mangler ofte lidt at lave, men "desværre" bor jeg i Nustrup ved Vojens, og har ikke bil eller kørekort. Øv øv

Held og lykke
Linemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2009, 14:42   #7
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Hej Linemor!
Sender dig lige en privat besked
V.h. Flex.
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2009, 02:57   #8
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Hej- jeg har faktisk heller ingen at "drikke kaffe med" Har fået pension for nogle måneder siden. Borderline m.m..
Synes selv jeg er helt normalt..nej det synes jeg jo ikke Men er en del alene og vil gerne være det og i næste øjeblik savner jeg meget nogen at tale med ...ja og drikke kaffe sammen med..og andet...bor ikke langt fra kolding....
__________________
Selvom det kan være svært- så tro alligevel altid på at alt bliver som det skal være
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2009, 07:21   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske en af jer skulle gå ind og oprette en gruppe for jeres område...så i har jeres helt eget sted hvor i bedre kan snakke om lokale ting..og evt om hvor og hvornår i kan mødes...

Gruppen kan oprettes så det er en lukket gruppe hvor man skal anmode om medlemskab før man kan se tråde og indlæg....hvis man ønske det..

Man kan selvfølgelig også lave en åben gruppe hvor alle kan se det hele...

Det er helt op til jer selv...

Grupperne finder man her http://www.k10.dk/group.php og vil man oprette en gruppe direkte herfra...ja så skal man bare følge dette link http://www.k10.dk/group.php?do=create
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 12:36   #10
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Hej Lunamaria!

Det kunne da være hyggeligt

Venlig hilsen Flex.

Citat:
Oprindeligt indsendt af lunamaria Se meddelelser
Hej- jeg har faktisk heller ingen at "drikke kaffe med" Har fået pension for nogle måneder siden. Borderline m.m..
Synes selv jeg er helt normalt..nej det synes jeg jo ikke Men er en del alene og vil gerne være det og i næste øjeblik savner jeg meget nogen at tale med ...ja og drikke kaffe sammen med..og andet...bor ikke langt fra kolding....
Det har du ret i Webmaster!! Men jeg selv, magter det ikke - desværre
Personligt ville jeg nok være mest tryg ved en lukket gruppe, hvor man skulle anmode om medlemsskab... men der skal jo være en der "passer" sådan en gruppe - og det er jeg vist ikke stabil nok til. Håber andre tager initiativet

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Måske en af jer skulle gå ind og oprette en gruppe for jeres område...så i har jeres helt eget sted hvor i bedre kan snakke om lokale ting..og evt om hvor og hvornår i kan mødes...

Sidst redigeret af Stezu; 20-10-2009 kl. 22:21. Årsag: 2 indlæg slået sammen - husk at bruge REDIGER-funktionen ved tilføjelser
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Søger førtidspension §17, udfyldning af resourceprofil og div andre spørgsmål. FarvelDanmark Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 22-05-2013 07:32
Andre unge under 30 på k10 Tullepigen90 De Unge 59 02-11-2012 00:44
er der andre end mig mon ? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 27-01-2012 23:21
Hvordan bor I andre? Cirkel Dit og Dat 60 13-10-2011 09:01
Alle de andre Maj-Britt Dit og Dat 0 22-11-2008 11:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension