K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2013, 11:17   #11
Frøken syg
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2013
Lokation: Silkeborg
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
Frøken syg er ny på vejen
Hej pip

Jeg er indstillet på 37 t og så må det briste el bære.

For at generhverve retten til sygedagpenge kræves det ifølge Sygedagpengelovens §22 stk. 4, at du har været arbejdsdygtig i mindst 13 uger. Du regnes for arbejdsdygtig, hvis du har haft 13 ugers arbejde, eller hvis du har hævet arbejdsløshedsdagpenge i 13 uger.


Synes i en tåget erindring at kunne huske at der blev vedtaget ændringer af loven bla. i henhold til erhvervelse af retten til sygedagpenge fra 13 til 26 uger. Ændringerne træder i kraft den 2/7 2012.

Så det passer meget godt med de 52 uger på 18 mdr.

Du har ret. Så det afklaret og undersøgt til bunds


Men jeg bliver vel taget seriøst hvis jeg efter 6 mdr har fået det værre? Og har fået diagnose og har været i behandling og det evt ik virker( håber selvfølgelig ik det kommer så vidt)

De har set at jeg efter 10 mdr sygdom kan arbejde fuldtid med begrænsninger for evt tunge løft men at jeg har fået det værre og måske ikke kan mere hvis ingen behandling virker ?

Jeg er lidt provokerende og syntes det er fint med jeres spørgsmål og svar. Som tidligere nævn giver ALT mig stof til eftertanke

Når tingene er ufair overfor mig må jeg vel bare finde en 3 mulighed og håbe at mit helbred kan holde til det. Jeg har besluttet at det en fair beslutning når systemet ikke kan redde mig må jeg redde mig selv( hvis jeg gør det aner jeg jo ik)

Mvh frøken syg

Citat:
Oprindeligt indsendt af LINGLING Se meddelelser
Selv tak. Jeg valgte som sagt at raskmelde mig selv hos jobcenteret. Har man været sygemeldt et år er det standard med en rådighedsattest hos a-kassen. Gør man det før er det ikke sikkert de spørger( må spørge)
Smerter er jo ikke en egentlig sygdom, men en tilstand. Kan ikke rådgive dig omkring hvad du skal sige til lægen. Som andre har sagt, er det bedst at være ærlig. Hvis du mener at du ikke på sigt vil kunne klare 37 timer, må du nok sadle lidt om-
Håber du bliver udredt og får styr på dine smerter, bekymringer mv.
Mvh. LINGLING
Hej LINGLING

Tak for dine indlæg. Syntes du kommer med godt til mig.

Jeg ved som sagt ikke hvad jeg kan holde til da min situation som sagt ikke har stået på andet i 10 mdr som startede med en indlæggelse. Langsomt er jeg blevet bedre og bedre trænet op men smerter i hele kroppen er der dagligt. Derfor venter jeg på en dybere udredelse. Jeg er desværre bare sådan indrette at hvis plan 1 ikke virker for mig skal jeg have en plan 2 som mulighed.
Og som du siger er smerte en tilstand som jeg efterhånden har vænnet mig til og som jeg har indset at jeg skal leve med hvis en udredelse ikke hjælper mig.

Derfor skal jeg mentalt have styr på mig selv, min situation og min kommende fremtid. Alt er tilvending men tager tid.
Havde nok håbe på at jeg kunnet sluser ud på en eller anden måde i sygdagpenge i forhold til praktik og genskabelse men det er så ik de de tilbyder syge.

Tak for dine håbefulde ord

Mvh frøken syg
Frøken syg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 11:48   #12
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Frøken syg Se meddelelser
Hej pip

Jeg er indstillet på 37 t og så må det briste el bære.

For at generhverve retten til sygedagpenge kræves det ifølge Sygedagpengelovens §22 stk. 4, at du har været arbejdsdygtig i mindst 13 uger. Du regnes for arbejdsdygtig, hvis du har haft 13 ugers arbejde, eller hvis du har hævet arbejdsløshedsdagpenge i 13 uger.


Synes i en tåget erindring at kunne huske at der blev vedtaget ændringer af loven bla. i henhold til erhvervelse af retten til sygedagpenge fra 13 til 26 uger. Ændringerne træder i kraft den 2/7 2012.

Så det passer meget godt med de 52 uger på 18 mdr.

Du har ret. Så det afklaret og undersøgt til bunds


Men jeg bliver vel taget seriøst hvis jeg efter 6 mdr har fået det værre? Og har fået diagnose og har været i behandling og det evt ik virker( håber selvfølgelig ik det kommer så vidt)

De har set at jeg efter 10 mdr sygdom kan arbejde fuldtid med begrænsninger for evt tunge løft men at jeg har fået det værre og måske ikke kan mere hvis ingen behandling virker ?

Jeg er lidt provokerende og syntes det er fint med jeres spørgsmål og svar. Som tidligere nævn giver ALT mig stof til eftertanke

Når tingene er ufair overfor mig må jeg vel bare finde en 3 mulighed og håbe at mit helbred kan holde til det. Jeg har besluttet at det en fair beslutning når systemet ikke kan redde mig må jeg redde mig selv( hvis jeg gør det aner jeg jo ik)

Mvh frøken syg
Må indrømme efter, at have læst hele tråden og forstået motivationen bag..så tror jeg det bliver meget svært, at rådgive dig uden at få en dårlig smage i munden efterfølgende. Bare stof til eftertanke Igen, jeg kan have misforstået dine reelle intentioner. Det virker bare en anelse for "taktisk" til min smag

( har lige læst dit svar til mig men vælger, at bibeholde det her) Der er masser af tilbud i a-kassen og tror det er vigtigt ikke at gøre smerter til en hel identitet. dvs. syg versus rask. Du virker ganske ressourcestærk mellem linierne.

Sidst redigeret af LINGLING; 24-08-2013 kl. 11:56.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 12:15   #13
Frøken syg
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2013
Lokation: Silkeborg
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
Frøken syg er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LINGLING Se meddelelser
Må indrømme efter, at have læst hele tråden og forstået motivationen bag..så tror jeg det bliver meget svært, at rådgive dig uden at få en dårlig smage i munden efterfølgende. Bare stof til eftertanke Igen, jeg kan have misforstået dine reelle intentioner. Det virker bare en anelse for "taktisk" til min smag

( har lige læst dit svar til mig men vælger, at bibeholde det her) Der er masser af tilbud i a-kassen og tror det er vigtigt ikke at gøre smerter til en hel identitet. dvs. syg versus rask. Du virker ganske ressourcestærk mellem linierne.
Jeg er ressourcestærk mentalt.... har fået en del terapeutisk hjælp ;-)men hvis mit helbred ikke holder på arbejdsmarked vil jeg gerne vide hvad mine muligheder er/kan være i fremtiden. Jeg er i den situation hvor jeg kan mærke jeg vil få det endnu værre hvis min øknomi ikke holder så derfor vil jeg ik tillade mig selv at opleve det. Så heller finde ud af hvad jeg kan jobmæssigt nu hvor jeg kun har en smertetilstand( men med mistanke til det jeg har kan jeg forværres ved for hårdt fysik arbejde da det er muskelbetinget)

Vil opfordre jer til ikke at skrive hvis det går over jeres grænser og hvis i får dårlig smag i munden osv osv. Det burde i ikke byde jer selv
Frøken syg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 12:28   #14
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Frøken syg Se meddelelser
Jeg er ressourcestærk mentalt.... har fået en del terapeutisk hjælp ;-)men hvis mit helbred ikke holder på arbejdsmarked vil jeg gerne vide hvad mine muligheder er/kan være i fremtiden. Jeg er i den situation hvor jeg kan mærke jeg vil få det endnu værre hvis min øknomi ikke holder så derfor vil jeg ik tillade mig selv at opleve det. Så heller finde ud af hvad jeg kan jobmæssigt nu hvor jeg kun har en smertetilstand( men med mistanke til det jeg har kan jeg forværres ved for hårdt fysik arbejde da det er muskelbetinget)

Vil opfordre jer til ikke at skrive hvis det går over jeres grænser og hvis i får dårlig smag i munden osv osv. Det burde i ikke byde jer selv
Når man erkender at man provokerer og efterlyser feedback, så er der nok nogle der vil tage udfordringen op. Tror vi overlever

Alt muligt held og lykke. Din situation er svær hvordan man end vender og drejer den og får at gentage mig selv. Der ER masser af muligheder i a-kassen for at komme tilbage igen, hvis det er det du vælger.Har siddet sammen med mange der havde problemer af den ene eller anden art.

Sidst redigeret af LINGLING; 24-08-2013 kl. 12:36.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 12:42   #15
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Selvfølgelig kan du da gøre, hvad du vil, men vil du have hjælp af det offentlige, må du spille med på den lovgivning, der eksisterer - uanset om du finder den retfærdig eller ej. Du stiller soørgsmål, som velmenende personer forsøger at guide dig med svar på. Tag endelig positivt imod det. Din signatur - frøken syg - fortæller jo selvfølgelig, hvor ru synes, du befinder dig. God vind.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 12:46   #16
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.755
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Bliv klogere på den manglende diagnose..

Kære Frk syg.

Google:
https://www.google.dk/#fp=9b3cd3b6fc...lende+diagnose

DUKH:
http://www.dukh.dk/hjelp-til-selvhje...nde%20diagnose

"Det er DUKH´s vurdering, at kommunen ikke kan kræve, at der foreligger en diagnose, før der kan bevilges hjælp efter de i starten nævnte bestemmelser. Det begrunder vi med, at der i lovgivningen som nævnt oven for opereres med begrebet varig nedsat funktionsevne. Vi kan endvidere henvise til svaret af 15.5.2009 til Folketingets Socialudvalg på spørgsmål nr. 346: ”Vil ministeren indskærpe over for kommunerne, at en diagnose ikke er en forudsætning for visitation efter § 32 i serviceloven, og at der ikke kan stilles krav om, at diagnoser skal være udstedt fra bestemte offentlige sygehuse?”

Ministerens svar på spørgsmålet var: ”Det fremgår udtrykkeligt af servicelovens § 32, at målgruppen for ydelser efter denne regel er børn og unge under 18 år, der på grund af betydelig og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne har behov for hjælp eller særlig støtte. Der er således ikke krav om bestemte diagnoser, men krav om en funktionsevnenedsættelse af et vist omfang. Vurderingen skal således foretages på grund af et funktionsevnekriterium og ikke et diagnosekriterum. …. .”
Men… - den nedsatte funktionsevne skal være dokumenteret"

Alene af den grund må du ikke selv vurderer at skifte imellem "syg" og "rask" som en planlægning for fremtidens økonomiske situation. Du løber ind i problemer, hvis du tror du kan beskytte dig selv på den måde.

Men afvent nu den videre undersøgelse og sæt dig ind i regler og lovgivning med hjælp her fra K10.

Du nævner at du er overrasket over hvordan systemet er indrettet. Det bliver de fleste raske når de havner i din situation. Raske tror at det kun går ud over naboen og de har det indtryk at de fleste arbejdsløse, sygemeldte og handicappede i det store hele er selvforskyldte i deres egen situation.

Tone de sidste år har været særdeles hård og selv politikere er begyndt at kalde unge mennesker der har behov for specialundervisning for "Gøgeunge-agtig"

Information:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=27653

http://www.fibromyalgi.dk/

Modkraft:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=26325

Gøgeunger:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=16806



Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 24-08-2013 kl. 13:12.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 12:54   #17
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Der er jo desværre også nogen, der aldrig får/kan få en diagnose.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 13:07   #18
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.755
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Korrekt Stampe....

... men Serviceloven bruger ikke diagnoser men funktionsnedsættelse, der skal være dokumenteret.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 13:23   #19
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
... men Serviceloven bruger ikke diagnoser men funktionsnedsættelse, der skal være dokumenteret.

Hilsen Peter
Og det er vel meget godt. Er man f.eks. " syg" hvis man er mentalt ressource stærk, men ikke kan klare tunge løft og er man "syg" hvis man har en psykisk sårbarhed men kan klare tunge løft?

Det med at sige " jeg er syg" er et meget diffust begreb..i mine øjne, igen er det en god mulighed får at se på ressourcer i stedet for begrænsninger, i stedet for at dele det meget sort og hvidt op.

Tror også det er derfor mange læger ikke ønsker at forlænge forløbene, da der er mange andre muligheder for patienterne.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2013, 07:13   #20
Frøken syg
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2013
Lokation: Silkeborg
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
Frøken syg er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LINGLING Se meddelelser
Når man erkender at man provokerer og efterlyser feedback, så er der nok nogle der vil tage udfordringen op. Tror vi overlever

Alt muligt held og lykke. Din situation er svær hvordan man end vender og drejer den og får at gentage mig selv. Der ER masser af muligheder i a-kassen for at komme tilbage igen, hvis det er det du vælger.Har siddet sammen med mange der havde problemer af den ene eller anden art.
Hej LINLiNG

Ja hvis man er på k10 har man vist overlevet en masse ;-)
Tak for din lykke-rejse.
Tror også jeg vil satse på Akassen igen men frygter jo selvfølgelig at det ikke går.

Jeg har haft en lang rejse de sidste mdr fra ikke at kunne gå pga hjernevirusmenigits. Men er kommet til hvor jeg kan igen. Tror bestemt at mig mentale overskud har gjort til at jeg er kommet dertil. Jeg har virkelig skullet vende mig til mig situation som andre herinde også skal. Men forstår stadig ik at kommunen ik vil lave en arbejdvurdering på hvor meget jeg kan og ikke kan når jeg nu siger at jeg gerne vil tilbage på arbejdsmarked. Ved hårdt fysik arbejde og hår muskelyræning får får jeg det værrer men det vel ik ens betydning med at jeg ikke kan lave noget. Jeg har været til muskel træning tilbudt af kommunen og jeg har bare kunnet mærke at udstrækning er bedre. Jeg skal jo som andre have tid til at lære begrænsninger osv at kende på en nye situation. Men hvorfor siger det så ik på kommunen at jeg sagten kan finde Jobs på kassen med begrænsninger. syntes ik der nogen der " tilbyder" mig noget ordentligt troede jeg ik jeg kunne.( troede faktisk indtil i torsdags at jeg skulle kunne klare alt for at jeg kan stå til rådighed på arbejdsmarked )

Mvh frøken syg

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Selvfølgelig kan du da gøre, hvad du vil, men vil du have hjælp af det offentlige, må du spille med på den lovgivning, der eksisterer - uanset om du finder den retfærdig eller ej. Du stiller soørgsmål, som velmenende personer forsøger at guide dig med svar på. Tag endelig positivt imod det. Din signatur - frøken syg - fortæller jo selvfølgelig, hvor ru synes, du befinder dig. God vind.
Hejsa

Tak;-)

Ja men jeg vil ik spille med og alligevel vil jeg hvis min raskmelding fører til at jeg ikke kan.... Men for mig er det en svær vurdering for min situation forværres hvis jeg ikke passer på mig selv. Men det betyder også at jeg overvejer at sadle om i forhold til at studere i stedet for arbejdsmarked. Men jeg vil simpelthen ikke stå i en situation uden indkomst. Det vil jeg ikke kunne holde til og vil forværre mig endnu mere. Men havde troet at lovginningen var til for st hjælpe de svage og retfærdigheden skal sejre. Men er man syg og har brug for en hånd for at komme videre så skal man hjælpe sig selv.

Frøken syg- frøken lyder bestemt og det er jeg i højeste grad og syg ja det er jeg for mig krop er ikke rask. Men man kan vel godt være syg og så prøve at blive rask med livet som indsats ;-)))

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Selvfølgelig kan du da gøre, hvad du vil, men vil du have hjælp af det offentlige, må du spille med på den lovgivning, der eksisterer - uanset om du finder den retfærdig eller ej. Du stiller soørgsmål, som velmenende personer forsøger at guide dig med svar på. Tag endelig positivt imod det. Din signatur - frøken syg - fortæller jo selvfølgelig, hvor ru synes, du befinder dig. God vind.
Hejsa

Tak ;-)

Ja men jeg vil ik spille med og alligevel vil jeg hvis min raskmelding fører til at jeg ikke kan.... Men for mig er det en svær vurdering for min situation forværres hvis jeg ikke passer på mig selv. Men det betyder også at jeg overvejer at sadle om i forhold til at studere i stedet for arbejdsmarked. Men jeg vil simpelthen ikke stå i en situation uden indkomst. Det vil jeg ikke kunne holde til og vil forværre mig endnu mere. Men havde troet at lovginningen var til for st hjælpe de svage og retfærdigheden skal sejre. Men er man syg og har brug for en hånd for at komme videre så skal man hjælpe sig selv.
Ja men jeg vil ik spille med og alligevel vil jeg hvis min raskmelding fører til at jeg ikke kan.... Men for mig er det en svær vurdering for min situation forværres hvis jeg ikke passer på mig selv. Men det betyder også at jeg overvejer at sadle om i forhold til at studere i stedet for arbejdsmarked. Men jeg vil simpelthen ikke stå i en situation uden indkomst. Det vil jeg ikke kunne holde til og vil forværre mig endnu mere. Men havde troet at lovginningen var til for st hjælpe de svage og retfærdigheden skal sejre. Men er man syg og har brug for en hånd for at komme videre så skal man hjælpe sig selv.

Frøken syg- frøken lyder bestemt og det er jeg i højeste grad og syg ja det er jeg for mig krop er ikke rask. Men man kan vel godt være syg og så prøve at blive rask med livet som indsats ;-)))

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Frk syg.

Google:
https://www.google.dk/#fp=9b3cd3b6fc...lende+diagnose

DUKH:
http://www.dukh.dk/hjelp-til-selvhje...nde%20diagnose

"Det er DUKH´s vurdering, at kommunen ikke kan kræve, at der foreligger en diagnose, før der kan bevilges hjælp efter de i starten nævnte bestemmelser. Det begrunder vi med, at der i lovgivningen som nævnt oven for opereres med begrebet varig nedsat funktionsevne. Vi kan endvidere henvise til svaret af 15.5.2009 til Folketingets Socialudvalg på spørgsmål nr. 346: ”Vil ministeren indskærpe over for kommunerne, at en diagnose ikke er en forudsætning for visitation efter § 32 i serviceloven, og at der ikke kan stilles krav om, at diagnoser skal være udstedt fra bestemte offentlige sygehuse?”

Ministerens svar på spørgsmålet var: ”Det fremgår udtrykkeligt af servicelovens § 32, at målgruppen for ydelser efter denne regel er børn og unge under 18 år, der på grund af betydelig og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne har behov for hjælp eller særlig støtte. Der er således ikke krav om bestemte diagnoser, men krav om en funktionsevnenedsættelse af et vist omfang. Vurderingen skal således foretages på grund af et funktionsevnekriterium og ikke et diagnosekriterum. …. .”
Men… - den nedsatte funktionsevne skal være dokumenteret"

Alene af den grund må du ikke selv vurderer at skifte imellem "syg" og "rask" som en planlægning for fremtidens økonomiske situation. Du løber ind i problemer, hvis du tror du kan beskytte dig selv på den måde.

Men afvent nu den videre undersøgelse og sæt dig ind i regler og lovgivning med hjælp her fra K10.

Du nævner at du er overrasket over hvordan systemet er indrettet. Det bliver de fleste raske når de havner i din situation. Raske tror at det kun går ud over naboen og de har det indtryk at de fleste arbejdsløse, sygemeldte og handicappede i det store hele er selvforskyldte i deres egen situation.

Tone de sidste år har været særdeles hård og selv politikere er begyndt at kalde unge mennesker der har behov for specialundervisning for "Gøgeunge-agtig"

Information:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=27653

http://www.fibromyalgi.dk/

Modkraft:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=26325

Gøgeunger:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=16806



Hilsen Peter
Hej Peter

Tak for tiden du har brugt på mit indlæg.
Tak for alle de links du har sendt.
Jeg fældede godt nok en tåre da jeg læste linket om den syge pige og hendes families situation. Jeg er helt chokket. Men jeg indser endnu engang at der er folk der står så dårligt stillet. Jeg kan ikke udtrykke med ord hvor langt det går ind i mit hjerte.

Ja begrebet" syg" er stort ;-) men jeg er gået fra en tilstand som et meget syg( ikke arbejdsdygtigt til mellem syg hvor jeg skal finde balancen imellem hvad der gør mig mere syg el mindre syg. Nu er min tilstand mellemsyg med begrænsninger ;-))) og skal jeg satse på arbejdsmarked for at risikere at blive mere syg el skal jeg satse på at være mellemsyg og lade lovgivningen bestemme for mig..... Dælme ik nemt ;-))
Frøken syg er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
A-kasse og raskmelding bruger2013 Alt det andet 7 22-06-2013 00:11
Sygemeldt / raskmelding søstjernen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 16-06-2013 10:39
Raskmelding og ny sygemelding KOW Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 21-07-2012 18:11
raskmelding susssana Spørgsmål ang fleksjob 10 13-12-2011 19:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension