K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2010, 02:08   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Totalt tumpet..

Men jeg læser generelt meget forkert, og kan gå længe og tænke, hvad filan mon dét betyder, indtil det pludselig går op for mig, at der slet ikke står det som jeg troede der stod i første omgang...

Inde ved min søns skole ligger der en tøjforretning der hedder MUSLING, i rigtig lang tid gik jeg og tænkte, hvorfor dog kalde en tøjforretning MUSLIM

Ekstrabladet har også en annonce der hedder Jeg vil ikke leve ALENE længere, og den får jeg altid læst som, Jeg vil ikke leve længere. Den har været på i adskillige måneder, og jeg læser STADIG, jeg vil ikke leve længere.....

Nå, men så kan jeg bedre forstå at man tager til Vejle, det giver jo mening nu, fniiis.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2010, 12:09   #12
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
åh, ja helenekr..
jeg læste på netavisen, eb. om noget omkring børn og der stod noget med legetøjsdiller.
jeg tænkte hvad f.. er det dog for noget, hvad har børn og legetøjsdiller men hinanden at gøre.. tænkte skøre samfund og deres ideer..

indtil det gik op for mig at det var legetøjs diller og ikke en legetøjsdiller.. du ved diller.. som i hm. (undskyld) tissemand. er det mon nogen undskyldning at min mand i sine unge dage blev kaldt diller.. haha.. lang historie..
god weekend til alle. og undskyld for trådkup.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2010, 11:10   #13
L. Hagenau
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Sønderjylland- er der andre herfra
Indlæg: 51
Blog Indlæg: 14
Styrke: 15
L. Hagenau er ny på vejen
Hej alle

Tak for de mange dejlige tilbagemeldinger. Vi er i den situation at vi pga. vejret ikke har fået post i ca. 1 uge så jeg ved ikke om ham jeg var til høring hos har sendt besked til mig, han lovede at de ikke ville tage lang tid.
a pro pro post, så fik jeg i torsdags sidste uge brev kl. 10.30 at jeg kunne få en tid til forundersøgelse i vejle samme dag kl. 9. Det er s.. da øv øv.
Har så fået en tid til i morgen kl. 11, men er spændt på om Falck de kører, vi har nemlig store snedriver her og der er stor mangel på at få ryddet vejene.
(bortset fra det ser det kanon flot ud).
Men jeg er parat i morgen ml. 8.15 og 9.15 hvor de vil hente mig. Så de klarede indkl. inden for de 2 uger.
Jo Helenekr 2 uger og 14 dage er det samme, men 14 uger er sørme endnu længere, spøg tilside, det er godt vi endnu har vores humoristiske sans tilbage eller noget af den ihvertfald ellers så det noget sort ud, som min yngste søn sagde, det er som at skulle vælge mellem pest og kolera, ja, men jeg vælger blodproppen frem for sclerosen hvis jeg selv måtte vælge, men lad os nu se det kan også være "fis i en hornlygte"
Knus herfra
L. Hagenau er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
partshøring?? Sommerfugl77 Spørgsmål ang fleksjob 6 15-09-2012 11:24
Ophør af sygedagpenge, partshøring eller ej HenrikD Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 25-08-2012 18:09
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15
År eller måneder - kommune eller sundhedsvæsen zuza Det er da strengt ! 3 12-01-2008 15:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension