K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2011, 10:18   #421
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Jeg sendte den mail du foreslog til min nye sb på sdp og idag blev jeg ringet op af ham og skal til møde i morgen kl. 10.00, så må vi se, hvad han har at sige....

Jeg har godt nok en anelse om, at han er en anden aktør.

Jeg sendte også den mail til min sb hos Krifa og han sagde, at det var den mest perfekte mail til dem.

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 11:05   #422
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej TD,

Det lyder godt at du endelig skal til møde omkring sdp. Jeg har ikke erfaring med "anden aktør", formoder at det er et konsulentfirma eller lign. kommunen hyrer til at afklare én ? De må da give til kende hvem de er, så du ikke bare skal "tro".

Godt at Krifa stadig følger dig og din sag, det skal du bare holde fast i.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 17:18   #423
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Ja det bliver spændene at se, hvilken staut han er

Jeg tager min mand med til mødet, så der ikke bliver noget med påstand mod påstand.

Ja eftersom han kun er på kommunen 2 dage om ugen. så har jeg den mistanke om, at han er anden aktør, hvorfor skulle han kun være der 2 dage om ugen.

Knuzzz og
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 20:25   #424
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af tlf_dame Se meddelelser
Ja eftersom han kun er på kommunen 2 dage om ugen. så har jeg den mistanke om, at han er anden aktør, hvorfor skulle han kun være der 2 dage om ugen.

Knuzzz og
Måske er han ansat i fleksjob.

Jeg mener, at et "anden aktør" firma er et selvstændigt firma, som har til huse helt andre steder end på kommunen.
Sådan er det ihvertfald her i kommunen.

Første gang jeg blev kontaktet af "min"konsulent fra anden aktør præsenterede han sig med både navn og firmanavn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 20:47   #425
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa vovse

Ja nu må vi se, hvad han siger i morgen, jeg vil selvfølgelig skrive mere om det, når vi kommer hjem.

Knuzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 07:15   #426
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej TD,

Rigtigt godt møde i dag, håber det giver nogle svar på hele redeligheden.

Husk at du pt. bør være forlænget på sdp. så du skal have afklaret hvilket pkt. i §27 du er på. Måske §27 stk. 1 nr. 2:

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 39 uger,

Måske skal dine helbredsmæssige papirer også opdateres ? For at se om du kan komme i arbejdsprøvning, altså om det er forsvarligt. Nu har du jo været i gang med noget praktik i kh. men var det forsvarligt for dig ? Vær opmærksom på hvad du kan og magter i denne sammenhæng.

Såfremt de ikke aner om du er forlænget fra 1/6, skal dette jo afklares via en partshøring som ved "almindelig" sdp. stop efter varighedsbegrænsningen på 52 uger.

Du har sikkert skrevet tilsvarende emner ned som jo er alt afgørende i din sag pt.

Held og lykke.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 16:38   #427
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Så har jeg været til mde med min nye sb på kommunen.... hold da op... der findes sørme søde og rare sb'er....

Han vil straks indhente nye statusrapporter fra min egen læge samt min psyk, da de andre var for gamle og han talte om flex eller føp alt efter hvad resultaterne viser
Han talte også om en ny arb.prøvning som også skulle give et fingerpeg om hvor jeg står arb. mæssigt.

Så nu er det bare at vente på, hvad de kommer frem til.

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 17:22   #428
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Det lyder da rigtigt positivt søde ven, kan du have en god weekend :-D
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 18:04   #429
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa jasch

Ja jeg er også rigtig godt tilfreds med udfaldet af vores 1. møde

Du må også have en rigtig god weekend søde. :-D

knuzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 08:29   #430
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Og hvad med dine sygedagpenge nu?

Og den kommende arbejdsprøvning?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af sygedagpenge Patte85 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 14-12-2011 00:00
stop af sygedagpenge pedo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 31-08-2011 09:21
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
Stop af sygedagpenge ette74 Alt det andet 13 20-07-2010 11:41
stop af sygedagpenge lillesine Alt det andet 0 08-01-2009 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension