K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Se afstemningsresultater: hvordan fandt du dit fleksjob??
søgte uopfordret. 11 21,57%
søgte stilling. 6 11,76%
jobcenter/sagsbehandler fandt det. 11 21,57%
leder stadigvæk. 16 31,37%
Andet 7 13,73%
Stemmere: 51. Du kan ikke stemme i denne afstemning

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2008, 13:05   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tillykke, Vonsyld.

Hvor er det dejligt med en positiv historie.

Held og lykke fremover. Husk at fortælle, hvordan det går, ikke?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2008, 10:19   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vonsyld Tillykke med jobbet og godt gået med ansøgninger det viser at det kan betale sig at blive ved og ikke give op, håber det går rigtigt godt på dit nye job

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 03-04-2008, 16:19   #13
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
tillykke med jobbet smiler!! og ja jeg søgte også selv uopfordret det job jeg har nu ( sygemeldt igen da min arbejdsskade brød op igen og dvs følger der af!! og det er desværre ikke indrettet sådan at jeg vil kunne klare at vende tilbage øv ) og var også først i arbejdsprøvning der i 2 mdr og blev der efter fast ansat smiler..

Desværre blev jeg rigtig dårligt rådgivet og fik bla. derfor ikke at vide at der var noget der hed fleksjob osv...og var så lykkelig over at slippe af med kommunen osv.at jeg i min naivitet bare sprang til , fordi lønnen var så god at jeg sagtens ville kunne få det til at hænge sammen med 15 - 20 timer..

satte afstemningen igang af ren og skær nysgerrighed efter at få at vide hvordan i andre fandt eller ikke fandt jeres fleksjob. da jeg selv skal til ansøge om fleksjob / søge nyt job. nu her når jeg engang bliver frisk nok til at arbejde lidt igen smiler..

Sidst redigeret af laurana; 03-04-2008 kl. 16:22.
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2008, 16:25   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs up

VONSYLD TILLYKKE MED DIT FLEKSJOB.... det er bare dejligt at læse at du er glad for det
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2008, 15:22   #15
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Tillykke

Tillykke med jobbet. Håber stadig det går godt. Jeg kan selv huske at der gik en to tre måneder før jeg jeg følte mig afslappet i mit job. Jeg starte på prøve 1 juni 2007 i en måned. Jeg har stadig mit fleksjob og har faktisk aldrig følt mig så værdsat som nu. Det er dejligt.
Jeg søgte uopfordret og vil anbefale andre at gøre lige så.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2008, 06:32   #16
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Bea, det er dejligt at høre, at det kan lade sig gøre at komme i job ved at søge uopfordret! Det giver håb.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2008, 07:49   #17
vonsyld
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 21
Styrke: 18
vonsyld er ny på vejen
Thumbs up

Hej
takker for jeres hilsner
jeg er nu begyndt i fleksjobbet og er rigtig glad for detde er søde og rare på stedet .

vi fik et fi ved den aktør jeg gik ved at tænke på hvor de bruger folk med løntilskud måske kan sådan et job blive til et fleksjob her får de jo så ikke en kun i 1 år men kan få os fast og få tilskud til os det gælder om at tænke anderledes , jeg så inne på jobnet at de søgte flere på den virksomhed med løntilskud og skrev så en uopfordret ansøgning og jeg skrev ikke noget om løntilskud , og vupti så kunne de bruge en de havde stor travl hed i den afdeling jeg er havnet i og kunne godt bruge en til det de ikke kan nå , men med hensyn til min skånebehov og de er gode til at tage hensyn så et rigtig godt job som jeg er glad for.

håber det vil lykkes for jer andre her på K10 at få et job i bliver glade for

Knus til alle
vonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2008, 07:28   #18
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 17
Trine er ny på vejen
Inden jeg desværre fik tilkendt en førtidpension, var jeg ansat i 2 fleksjob.

Det første blev jeg ansat i v.h.a. kommunens jonkonsulent.

Det andet fandt jeg selv via uopfordret ansøgning.
For at være helt sikker på, at jeg var a jour med opsætning af CV og selve udformningen af ansøgningerne, bedte jeg kommunen om at sende mig på jobsøgningskursus. Det fik jeg uden vrøvl bevilget og deltog i et 4 ugers forløb (3 timer om formiddagen) hos AS3.

Det var super godt.

Jeg sendte vel ca. 10 ansøgninger til firmaer, jeg på forhånd havde undersøgt arbejdsområderne ved meget nøje.

Det gav pote!

Dels ved at ansøgningerne bar tydelig karakter af, at jeg viste hvad firmaet stod for og jeg kunne således klart definere mine kompetancer til jobtypen.

Endte faktisk med at sige nej tak til 2 jobtilbud.

Så intet er umuligt. I hvert fald er det tankevækkende, at det på relativ kort tid kan lade sig gøre at finde fleksjob, som kommunerne tager år om at finde.


Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2008, 16:44   #19
perbeer
Hvor skulle jeg ellers være
 
perbeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Roskilde
Indlæg: 138
Styrke: 17
perbeer er ny på vejen
Hej. Jeg blev visiteret til flex den 1/5-08 og startede i et selvfundet job den 26/5-08.
Jobbet er på min tidligere arbejdsplads og jeg søgte selv uopfordret. Jeg startede med at snakke flexjob, med min sagsbehandler,tilbage i sommeren 2006. Og nu (8-10 sagsbehandlere senere) er det endeligt lykkedes. Der kom desværre også lige en kommunesammenlægning i vejen
perbeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2008, 06:01   #20
hunfisken
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-06 2008
Indlæg: 1
Styrke: 0
hunfisken er ny på vejen
Hvordan jeg fik mit flexsjob

Hej..

Jeg er ny her på siden.

Jeg havde gået sygemeldt siden august 2005 pga. brystkræft. I december 2007 kom jeg i arbejdsprøvning i Jobcenteret i min kommune, og allerede den 06.02.08 blev jeg bevilliget flexjob, der var desværre ikke et job på daværende tidspunkt, men allerede ugen efter blev jeg ringet op af Jobcenteret, de havde et flexjob til mig - i Sygedagpengeopfølgningen hvor jeg var blevet arbejdsprøvet, så det var jo bare fantastisk, så der startede jeg 01.03.08, med 20 timer om ugen, og det er et job jeg er rigtig glad for - skal lige sige, at jeg aldrig før har været ansat i det offentlige..

Knus til Jer
hunfisken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fleksjob og hvordan?? V_Brask Spørgsmål ang fleksjob 3 25-12-2010 23:06
Fleksjob, hvordan... Manne76 Spørgsmål ang fleksjob 7 21-12-2009 15:30
Endelig fandt jeg jer! ikalene Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 04-08-2009 22:40
Fandt lige nogle billeder... Razmo Dit og Dat 5 29-04-2009 23:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension