K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-05-2007, 11:14   #35
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Jeg nægter at give Hjorten håndtryk !

hejdien skriver..
Er jeg den eneste der syntes at det hele er ved at være statsstyret ? at vi efterhånden bliver dikteret alt fra oven af ? det tror jeg ikke, men her til lands sker der først noget når det rammer de etniske danskere , og det er sq ikke ok...

ENIG..

Til gengæld syntes jeg så heller ikke at burka er ok , men det må kunne gøres på en anden måde end at låse de kvinder endnu mere, vi snakker kvinde undertrykkelse , og samtidig tager vi deres eneste mulighed nemmelig deres penge fra dem , i det hellige arbejdes navn, fortæl mig hvordan en kvinde kan bryde ud af deres undertrykte rolle når de er helt overladt til manden og familiens nåde, og tænk over hvilke signal vi giver deres døtre
Hejdien citat.


HELI ENIG... det var det jeg ville sige...

jeg prøvede at skrive det samme men det blev vist misforstået ...
og det er ulovligt at fratage dem kontanthjælpen på grund af beklædning...


B)


Stella er ikke logget ind  
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De Gyldne Håndtryk i statsejede/-støttede selskaber L.S. Politik og Samfund 0 23-04-2012 08:13
BAN nægter at behandle sagen. Sannepil Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 10-03-2012 23:06
Holbæk kommune NÆGTER! buster Politik og Samfund 2 03-12-2011 18:31
nægter at udbetale sygedagpenge Senior Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 13-09-2011 22:41
hjorten i tv kimmik Politik og Samfund 14 30-01-2008 14:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension