K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2014, 16:31   #11
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lilje Se meddelelser
Min sagsbehandler mente at jeg bare skulle have et ressourceforløb, for så kunne jeg få en mand og der var ingen der kunne røre min formue.

Hvilken formue hun mente aner jeg ikke, der er vel rundt regnet 20 kr. i sparebøssen.

Og en mand..... ja de ligger jo i kø ude på dørmåtten.
Haha den var fandme go!

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Kommer lige i tanke om en anden sagsbehandler, der sagde, at jeg bare kunne tage nervepiller, så jeg kunne klare arbejdsprøvningen.
Og selvom jeg spurgte om den arbejdsprøvning så ikke blev misvisende, så mente hun, at jeg da bare kunne fortsætte med nervepillerne ''for det var der mange der tog'' gennem hele livet......

Min psykiater blev fuldstændig hysterisk da jeg fortalte ham om det, og skrev et ekstremt vredt brev hele vejen rundt i kommunen, og spurgte om det var normal praksis at sagsbehandlerne anbefalede folk nervepiller med henblik på at gøre klienterne permanent afhængige, og om sagsbehandlerne nu også var lægefagligt uddannede...

- jeg kom naturligvis aldrig i arbejdsprøvning.
Det kræver dælme en ressourcestærk person at klare sig igennem kommunens skarpe skær
Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort dengang, hvis jeg var blevet behandlet sådan som mange af jer er blevet, jeg var nok bukket fuldstændig under.
Godt du havde en psykiater der tog affære.
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...

Sidst redigeret af Stuen; 13-02-2014 kl. 16:36.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension