K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   brystkræft (https://www.k10.dk/showthread.php?t=13666)

blj 26-07-2010 14:51

brystkræft
 
:)

Jeg fik brystkræft og under kniver 2 gange herefter kemo og stråler i 2005.

klagede over smerter, men fik at vide det handle om genoptræning så gik det væk
fik fys og gik selv i fitniss center men intet hjælp fik bare rigtig mange smerter.

Gik på mit job igen og fik en læge med at jeg skulle stare langsom op med få timer som så kunne øges efter en periode.

Jeg måtte sygemelde mig igen kunne ikke være nogen steder for smerter.

Kontrol på riget i kbh. henviser mig til Tværfagligt smerte klinik der nu er knyttet til herlev sygehus de er faglige og prof. til personer med kroniske smerter af en hver art, Som har du mistet en arm/ ben eller andre synlige ting.
De ved alt om at vi der har smerter der ikke til tider kan ses på os og ikke kan med den medicin de anbefaler pga bivirkninger kommer vi i smerte skole for at leve med disse smerter.

Jeg har været så glad for dette forløb at jeg ønsker i alle her i dette forum skal søge dem

nensypigen 26-07-2010 23:52

har også gået på tværfaglig smertecenter herlev og niels henrik overlægen er bare så sød og skøn. hans udtalelser er gode regner med at bruge min i min pensionssag som den stærkeste udalelse af dem alle. v anbefale herlev smerteklinik. de ku ikke hjælpe m mine smerter men de er menneskelige.

Pedro 24-04-2011 17:21

Kære ven!
 
Citat:

Oprindeligt indsendt af blj (Send 115293)
:)

Jeg fik brystkræft og under kniver 2 gange herefter kemo og stråler i 2005.

klagede over smerter, men fik at vide det handle om genoptræning så gik det væk
fik fys og gik selv i fitniss center men intet hjælp fik bare rigtig mange smerter.

Gik på mit job igen og fik en læge med at jeg skulle stare langsom op med få timer som så kunne øges efter en periode.

Jeg måtte sygemelde mig igen kunne ikke være nogen steder for smerter.

Kontrol på riget i kbh. henviser mig til Tværfagligt smerte klinik der nu er knyttet til herlev sygehus de er faglige og prof. til personer med kroniske smerter af en hver art, Som har du mistet en arm/ ben eller andre synlige ting.
De ved alt om at vi der har smerter der ikke til tider kan ses på os og ikke kan med den medicin de anbefaler pga bivirkninger kommer vi i smerte skole for at leve med disse smerter.

Jeg har været så glad for dette forløb at jeg ønsker i alle her i dette forum skal søge dem

Kære ven!
Når, jeg læser linier som disse, kan jeg godt se, at mine problemer skrumper en til en tørret og støvet kvast. Håber virkelig for dig, at du har det bedre nu, og at der er mennesker derude, der er der 100 % for dig! Tusind kram og held og lykke :kram::kram::kram: Knuz Pedro


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:50.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension