K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2007, 21:27   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Claus Hjort = Kylling

Har lige kopieret det her over fra Bistandsbums


Hejsa allsammen....
Jeg er så skuffet, så gal at jeg har svært ved at skrive det her, men jeg skal....
Har lige talt i telefon med Christa fra Trekløvret. Hun er også meget vred og ked af det.
Deadline bliver IKKE vist i aften kl. 17:00 med det indslag om sygedagpenge - pensionslov og de lange sagsbehandlingstider.
I udseendelsen vises et ca. 2 min. eksempel med Christa. Dette gør, at Hjorten har fundet endnu en undskyldning for ikke at stille op i studiet!!! Han har ellers udsat det et par gange og har forsøgt at få at vide hvad det helt konkret drejede sig om.
NU vælger Hjorten så; at melde fuldstændig fra! Det gør han med undskyldningen om, at han ikke vil gå ind i enkelt tilfælde.
Han er oplyst om, at dette IKKE er et enkelt tilfælde, men at eksemplet med Christa viser de generelle problematikker!

Så kære venner......
Jeg har nu fuld tiltro til, at den kære Hjort er ved at komme ud på tynd is og at han har fået et forklarings problem!

Hvor er jeg altså bare vred!!!:@:@

Men vi fortsætter. NU skal der ryddes op...

Mange gode hilsner
guffii/Pia
  Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 21:41   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Claus Hjort = Kylling

DE SENDTE NOGET OM ANGST I STEDET...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 22:25   #3
guffii
Banned
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2006
Lokation: Odense NØ
Indlæg: 34
Styrke: 0
guffii er ny på vejen
RE: Claus Hjort = Kylling

Ja, jeg havde også håbet at Deadline havde fundet én der turde stille op, men de har lovet at sende programmet når de finder én.

I mit arrigskab trøstespiste jeg lige hvad der var i køleskabet, ikke det helt store, det er jo sidst på måneden. Men jeg fik da et par toast, og så faldt jeg sgu i søvn!!!
Nu vil jeg gå i gang med at skrive et åbent brev til Fjolset (statsministeren) og forhøre mig om, hvad det er for politikere han har i sin stab. Samtidig forklare hvorfor jeg stiller dette spørgsmål, og så vil jeg sende det til alle de store aviser, jeg kan finde en mailadresse på.
Kan sgu godt være at Hjorten ikke tør komme frem fra sit skjul, men jeg tør godt komme frem daaaaa.....

Pas godt på jer selv derude.....

Mange gode hilsner
guffii/Pia
guffii er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 23:24   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Claus Hjort = Kylling

Citat:
Stella skrev:
DE SENDTE NOGET OM ANGST I STEDET...
Ja de burde nok have forklaret hvordan Hjorten kunne være den største angst faktor i dagens samfund hvis man ikke er blandt den del af befolkningen som han ynder at tækkes
  Besvar med citat
Gammel 31-01-2007, 11:14   #5
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Claus Hjort = Kylling

Det forekommer mig krysteragtigt ikke at møde op. Men det er jo det sædvanlige, når politikere bliver stillet til ansvar for det //()&%%&¤!!! de går og laver. Og uha, sæt hjorten blev udsat for et spørgsmål, som han på forhånd ikke var instrueret i, hvordan han skulle svare på – sæt han kom til at sige noget, der ikke var godkendt af spindoktoren..

Det kan undre, at han forventer at blive taget alvorligt, når han opfører sig så utroværdigt. Det skulle jo lige have været vi andre, der bakkede ud i sidste øjeblik…

Pia, jeg er så glad for at du skriver hvilket fjols, du vil skrive til. Jeg mener, der er jo så mange af dem… Og jeg ta’r hatten af for dig og de to andre (er de i føtex?). I gør et kæmpe arbejde – respekt.

Stort knus
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2007, 12:45   #6
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: kylling

Citat:
Hejdien skrev:
Citat:
Stella skrev:
DE SENDTE NOGET OM ANGST I STEDET...
Ja de burde nok have forklaret hvordan Hjorten kunne være den største angst faktor i dagens samfund hvis man ikke er blandt den del af befolkningen som han ynder at tækkes



Ja det var noget af en kold tyrker i går Her sad jeg nærmest limet til mit tv - gik ikke én gang på toilettet - for hvis nu indslaget skulle komme...
Hjorten lever godt nok op sit navn - for hjorte er meget mennesky..
Hvis der var et stjernetegn med en kylling, så må han da være født i kyllingens tegn...
Skuffet ? Nej men meget vred :@:@
annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2007, 13:32   #7
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Claus Hjort = Kylling

Hejsa
ja jeg må sige at det forbavser ikke mig.Det sidste brev jeg sendte til "Kyllingen"overlod han til arbejdsmarkedstyrelsen at besvare,og svaret jeg fik indeholdt nu ikke andet end,hvad jeg selv kunne finde ud af at udrette.
hilsen
Dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Claus Hjort Hexi Politik og Samfund 3 07-12-2010 19:16
Claus Hjort løj for folketinget sun-lady Det er da strengt ! 41 03-06-2009 14:17
Claus Hjort Frederiksen mugge Politik og Samfund 15 17-03-2009 20:16
Pris til Claus Hjort zuza Politik og Samfund 5 19-05-2008 20:00
mail fra claus hjort metsen Politik og Samfund 15 13-12-2007 16:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension