K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2009, 17:59   #1
hanneklofter
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
hanneklofter er ny på vejen
hvor gamle må hospital og læge papier være

hej alle sammen
jeg er helt ny på denne side.
jeg fik afslag på førtids pension i kolding kommune i september.det havde taget 2 1/2 år.
lægekonsulenten havde citered psykiatriker for at have skrevet at jeg muligvis kunne arbejde efter endt behandling.der er bare det at det har hun overhovedet ikke skrevet,hvilket jeg gjorde opmærksom på,men fik at vide at man ikke kunne ændre hvad lægen skriver,er det sandt?.
nu er jeg flyttet til varde kommune,og min sagsbehandler siger at det er en oplagt pension sag,men at nu er mine hospital og læge papier for gamle,må kun være 1 år gamle,men så var de også for gamle første gang,det bliver de jo når det tager så lang tid.så skal jeg have ny skanning af min nakke,har 2 diskusprolapser og svær slidegigt.sidste gang var der 5 måneders vente tid.så skal jeg også have en tid til psykiatriker da jeg lider af angst også.og til en ny fysiotereapeut.det vil sige at jeg skal starte helt forfra,kan det være rigtigt,er der nogen der ved det
tak for de gode indlæg
hilsen hanne
hanneklofter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2009, 18:51   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.741
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Hanne.
Rigtig hjertelig velkommen. Ja som du beskriver din sag lyder den som en rigtig røverhistorie som vi kender til hudlødhed.

Har du SAMTLIGE akter fra kommunen, læger og hospitaler?
Har du en af DIG godkendt opdateret Resourceprofil?

At Varde kommune mener at din sag er oplagt til pension, har du det på skrift?

Har du en pensionssag påbegyndt?
Hvad vil du selv?
Flexjob eller pension?
Har du anket dit oprindelige afslag på pension?
Er du opereret for dine 2 discus-prolapser?

Som udgangspunkt er det din sagsbehandler/socialrådgiver/elev/præst/tømmer eller anden kommunal ansat der egenrådigt bestemmer hvad/hvor og hvem du skal undersøges for at belyse din sag til afgørelse.

Der kommer flere og råder dig senere. Mange hilsner Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor meget vægter status rapport fra egen læge? ladytass Alt det andet 3 09-08-2013 11:39
Hvor findes gamle tråde? Kathrine Hjælp til Forum Brug 7 30-05-2013 09:05
Hvor lang tid kan det tage for læge konsulenten. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 18-09-2009 10:25
Hvor syg skal man være? Trine Dit og Dat 1 29-06-2008 20:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension