K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2009, 18:54   #1
Kohai
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 132
Styrke: 16
Kohai er ny på vejen
Københavns Kommune's Skabelon til Ophør af Sygedagpenge

http://www2.kk.dk/of/Dagsorden.nsf/2...udbetaling.pdf

Den kan være ret nyttig. F.eks. opdagede jeg i min hustru's sag at et afsnit var sakset ud af teksten, fordi de faktisk ikke har overholdt kravet. Jeg håber at dokumentet kan bruges af andre - så kan I sammenligne med jeres eget brev hvis I bor i København, og se hvad de ændret i forhold til standardskrivelsen. Det siger ganske meget om sagen.
Kohai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 19:12   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja den er da meget god at have i mente når og hvis man får stoppet sine sygedagpenge ligner jo dem de bruger som standard i alle andre kommuner og som alle andre steder så smutter disse to her jo lige for dem


Citat:

§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.

§ 29. Kommunen kan forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af § 25, når det efter en lægelig vurdering skønnes, at den sygemeldte inden højst 26 uger vil kunne stå til rådighed for arbejdsmarkedet eller genoptage beskæftigelse.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
københavns kommune chikanerer østerbro Politik og Samfund 6 01-06-2012 20:13
københavns kommune østerbro Politik og Samfund 2 13-05-2012 17:45
700 dage med Københavns Kommune... Morgause Din historie 85 26-10-2009 02:01
Ny hjemmeside fra Københavns kommune. Stella Den nyttige viden vi alle har 0 19-10-2007 14:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension