K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2007, 19:17   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Om Borger.dk

den nye portal for alle borgere er meget mangelfuld eller er det bare mig...jeg kan ikke finde ret meget om fleksjob eller om andre af de tilbud der er ....prøv at kikke den igennem og giv din vurdering af siden...:|

www.borger.dk
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2007, 20:30   #2
losuma - Slettet Medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2006
Indlæg: 52
Styrke: 0
losuma - Slettet Medlem er ny på vejen
RE: Om Borger.dk

Nej der står ikke meget.

Man altså må de lige have lov til at være her? De oplyser fra ende til anden (læs bruger en pokkers masse penge på reklamer) om at hele det offentlige system er midt i flytterod så alt er naturligvis ikke på plads (og det tager tid at leve en hjemmeside, spicelt en med SÅ mange informationer) Jeg mener sågar at det netop var borger.dk jeg så en stump reklame af tideliger på aftenen.

Nu ved jeg naturligvis ikke hvordan med resten af landets kommuner (som har mindst lige så meget der skal flyttes som resten af det offentlige) Men denne kommune er langt fra med, de har kun lige de aller mest vigtige ting med (alt efter øjnene der ser) og ellers er der bare en mail adr man kan skrive til (flot så kan man bruge af deres tid) altså på de fleste områder, ikke alle endnu.

Eneste kritik punkt jeg har der er at de ikke har bevaret damnark.dk til borger.dk var oppe at køre, det har de valgt både med den gamle amts side samt alle de nye kommune (dem vi blivber lagt sammen med, jeg ved ikke med resten af landet) for der kan man trods forældelse af tald ol stadig få stort set alt det info men har behov for.
losuma - Slettet Medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2007, 20:32   #3
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
RE: Om Borger.dk

Jeg lavede en søgning på siden og fik 17 resultater:

http://www.borger.dk/forside/soeg?searchterm=fleksjob

Hvor de så har gemt det i deres menu har jeg endnu ikke fundet ud af, for jeg vil mene det høre under Arbejde og Erhverv . Men det kan da godt være at det er mig det er galt med??B)
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2007, 22:12   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Om Borger.dk

På den gamle Danmark.dk var der da under "sygdom" alt om fleksjob og revalidering og Førtidspension ...her står der bare "aktivering" under arbejdsløshed..


hvem kan finde fleksjob som et tilbud til borgerne...det står der ikke...men Inger jeg har fundet om førtidspension under penge og pension...

Men kontanthjælp og sociale tilbud hvor står det ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Borger-rådgivere eller ej ? Birkes-musen Alt det andet 5 16-10-2012 23:17
Politianmeldelse af en borger!!! buster Det er da strengt ! 5 15-05-2011 10:39
Opråb fra en borger trinetrunten Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 06-10-2010 11:17
Borger vs Systemet phhmw Dit og Dat 6 29-07-2010 13:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension