K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob Når du er visiteret til fleksjob og skal igang med at søge "JOBBET" er der nogle ting der er værd at vide!

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2007, 15:25   #1
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
rundt i " junglen " ?

Hej.
Åh ja så kom jeg igennem mødet, mit første møde med konsulent i / job på særlige vilkår = Fleksjob samtale.
Men igen er der sket en fejl, men ikke større end den kan rettes.
Hun var meget sød og rar, jobkonsulenten, oplyste om hvad hun vidste om min sag
Om jeg kunne bidrage med manglende oplysninger, og det kunne jeg.
Nu har jeg kogt mødet meget ned – men jeg sagde til hende, som jeg er blevet anbefalet af stella at sige følgende :
Jeg kan ikke forstå, at jeg er visiteret til fleks job, uden i at ved om jeg kan
Bestride det, da jeg jo måtte stoppe min arb. Prøvning efter kort tid – når i har resultatet af arb. Prøvningen ?
Til det svarede hun overrasket , at hun ingen papirer havde på det, og så viste hun mig den tynde bunke som skulle udgøre min sag !!! Har du været i arb. Prøvning spurgte hun mig ? ja selvfølgelig – og samme åndedrag sagde jeg til hende:
Har du heller ikke læst Contra ´s afslutnings rapport, fra min arb. Prøvning ?Nu lignede hun et stort spørgsmåls tegn:| i hele sit hoved og jeg fik næsten ondt af hende. Og hun skrev og skrev mens jeg snakkede mig varm, for nu var jeg lidt ophidset på hele systemet igen – ikke på hende.:@
Jeg sagde til hende : jeg kan ikke forstå at xxxx som jeg var til samtale hos i December mdr. ikke har givet dig disse meget vigtige papirer, for det kan ændre hele min sag !!! I arbejder oveni købet i sammen bygning – hvorfor har xxx undladt at give dig de vigtige papirer, det fatter jeg bare ikke !
Hun blev selv meget urolig og jeg kunne mærke og se at hun ikke havde det godt med det . Hun sagde at hun inden hun gik hjem ville sende en mail ned til xxx og forlange at hun fik de vigtige udtalelser inden hun kunne bedømme om der overhovedet var grundlag for fleksjob for mig.
Hun er helt klart på min side, og hun nævnede da også at hvis det var formålsløst Men lad os nu se.....
At så ville det ende med førtidspension. Men vi har aftalt at vi mødes om 14 dage inde hos hende igen, og det var jeg meget tilfreds med.
Men om jeg fatter at kollegaer, i et stort hus, i den grad kan overse / glemme, at når man er færdig med ét "kasse system " overført til et andet, i samme bygning, i den grad kan / glemme de nye forandringer = overflyttelse til andre såkaldte kollegaer ......give den nødvendige information så de nye kollegaer også har en chance for at følge med i et kompliceret system......:@

Kærlig Hilsen
Annette:|
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2007, 15:49   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: rundt i " junglen " ?

hej Annette ...

Det må være en tilfredsstillelse at kunne tale sin sag når man ved den er fyldt med fejl...at turde sige fra og til og få sin ret...det glæder mig at du sagde det til hende og det glæder mig at hun tog det til sig og undersøger din sag

Du har jo ret !

Som det står i aviserne er der total kaos på jobcentrene...

Men hun havde da din sag....min var væk sidste gang jeg var der, men jeg har heldigvis alle kopier af rapporterne....

Nå...Anette det var godt du fik det frem...:@

TILLYKKE..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2007, 17:33   #3
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: rundt i " junglen " ?

Hvor er det fedt, at du får sagt fra. Det er strengt, at man selv skal holde rede på det hele, men det klarer du da i fin stil Håber det løser sig

Knus
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2007, 18:12   #4
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: rundt i " junglen " ?

Til Stella & Trylledyr.
Mange tak for jeres opbakning - det luner i denne tid, for guderne skal vide, at vi alle sammen på denne her side k 10 har brug for støtte / vejledning og ikke aller mindst - at blive retfærdig behandlet i systemet som er så overskueligt for os almindelige borgere.

Jeg har godt nok forandret mig meget efter min mands død o.s.v.
Men Én ting har jeg åbenbart bevaret - og det er at når jeg er langt ude har næsten opgivet alt - og dog, så er der stadigvæk noget inde mig, som da jeg var i 30 års alderen, som kan få mig op på dupperne og det er URETFÆRDIGHED . jeg reagerer nærmest pr. instinkt, især når jeg føler at jeg intet har alt miste .... Så plejer det at vende for mig.
ja sådan er jeg åbenbart stadigvæk fandt jeg ud af i dag og hvor er det rart at "opdage " sine gamle sider komme tilbage igen.. -
Kors hvor har jeg dog savnet den side af mig selv for længe siden:|
men What ever - bedre sent end aldrig.
Annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2007, 22:37   #5
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
RE: Hej Annette

Skønt at opleve endnu en der har styrke til at tage kampen op med opbakning herninde fra. Held og lykke
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2007, 23:49   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: rundt i " junglen " ?

Citat:
annette skrev:
Til Stella & Trylledyr.
Mange tak for jeres opbakning - det luner i denne tid, for guderne skal vide, at vi alle sammen på denne her side k 10 har brug for støtte / vejledning og ikke aller mindst - at blive retfærdig behandlet i systemet som er så overskueligt for os almindelige borgere.

Jeg har godt nok forandret mig meget efter min mands død o.s.v.
Men Én ting har jeg åbenbart bevaret - og det er at når jeg er langt ude har næsten opgivet alt - og dog, så er der stadigvæk noget inde mig, som da jeg var i 30 års alderen, som kan få mig op på dupperne og det er URETFÆRDIGHED . jeg reagerer nærmest pr. instinkt, især når jeg føler at jeg intet har alt miste .... Så plejer det at vende for mig.
ja sådan er jeg åbenbart stadigvæk fandt jeg ud af i dag og hvor er det rart at "opdage " sine gamle sider komme tilbage igen.. -
Kors hvor har jeg dog savnet den side af mig selv for længe siden:|
men What ever - bedre sent end aldrig.
Annette


TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN ANNETTE B):@
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2007, 12:59   #7
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: rundt i " junglen " ?

Hej Stella.
Mange tak for din hilsen.
Hvis der var et hjerte i smileys jeg kunne lægge ind i mit svar til dig
ville der have været et stort hjerte lige her .............
God Søndag.

Annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2007, 17:10   #8
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: rundt i " junglen " ?

....det varmer... Håber du havde en dejlig fødselsdag...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2007, 17:14   #9
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: rundt i " junglen " ?

Citat:
annette skrev:
Hej Stella.
Mange tak for din hilsen.
Hvis der var et hjerte i smileys jeg kunne lægge ind i mit svar til dig
ville der have været et stort hjerte lige her

God Søndag.

Annette
Se... Annette
Det kunne vi hurtigt ordne
  Besvar med citat
Gammel 07-01-2007, 17:27   #10
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: rundt i " junglen " ?

he...he...he....tak for alle krammerne...det er sgu dejligt ....

Jeg sender lige en masse kram rundt til jer alle sammen...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
"Afklaring" på sygedagpenge kontra "Opkvalificering" på ledighedsydelse amaranth Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 18-06-2012 02:20
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension