K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2008, 14:44   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Red face fleksjobbere ikke ønsket.

Folk gider ikke tage hensyn mere til nogen eller noget...jeg græmmes ...det er fortvivlende at læse det her.

Svage kollegaer er en irriterende byrde

http://www.metroxpress.dk/dk/article...5-71/index.xml

Dobbelt så mange som sidste år mener, at svage kollegaer er belastende

»Især mange unge mænd synes, at det er irriterende, at der skal tages hensyn. Generelt set er der faktisk færre, der synes, at det er en belastning for dem selv at have en blind kollega end at have en med en psykisk lidelse.«


En del af problemet kan løses ved, at arbejdspladserne bliver bedre til at informere om, hvorfor der skal tages specielle hensyn,« siger Bettina Post.

Hun mener dog også, at problemet skyldes, at folk i flexjob fra politisk side bliver betragtet som nogle, der ikke gider lave noget. Det, mener hun, har spredt en negativ holdning til folk med nedsat arbejdsevne.

Sidst redigeret af Webmaster; 27-01-2009 kl. 21:53. Årsag: artikel kortet ned pga copyright regler
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2008, 15:02   #2
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
hmm

ja det er det jeg altid har sagt der er ikke plads til os der er syge i dette system, og regeringen gør ikke meget for at lette vores byrder
da det er billigere for dem at lade os hænge i systemet..

og hvad angår flexjob
har vi nogen sinde været ønsket
ja jeg har da nok søgt 30 stillingere den sidste månde og har fået 1 pænt afslag at de desværre ikke bruget flexjobbere

så venter på at blive kaldt til samtale med sagsbehandlere
for så må hun prøve sammen med ny jobkonsulent at finde et sted
hvor der ikke er meget støj og ikke mange ansatte
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2008, 15:19   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Hun mener dog også, at problemet skyldes, at folk i flexjob fra politisk side bliver betragtet som nogle, der ikke gider lave noget. Det, mener hun, har spredt en negativ holdning til folk med nedsat arbejdsevne.
Ja desværre har den jo ikke fået for lidt de sidste år, der er simpelthen bygget en så negativ stemning op overfor alt der er lidt anderledes. Regeringen og støttepartiet DF har haft helt frit spil til jagten og de har benyttet den fuldt ud.
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2009, 14:38   #4
Brogaard
Føler sig hjemme på K10
 
Brogaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2008
Lokation: sønderborg
Indlæg: 25
Styrke: 16
Brogaard er ny på vejen
Læg mærke til at der står skrevet i artiklen "UNGE MÆND",de fleste som ej mærker på krop og sjæl hvad det vil sige at gå fra 100% rask til halv invalid,hvad enten det er pludselig sygdom eller ulykke og fejlbehandlede patiener,har ikke indsigten i hvad "vi" kæmper med og mod!!!
Nu hvor finanskrisen raser,kan vi se at mange er bange for at miste job og miste statusen med en god indtægt,samt har de der aldrig har haft brug for hjælp,en naiv tro på at hvis alt går galt,så har Danmark det bedste sikkerhedsnet og behandlingsmuligheder.....ha ha skulle ulykken ramme dem,blir de slemt kloge. Jeg er harm over manglen på respekt overfor sine medmennesker,vi Kan alle blive ramt og sættes skakmat, man må huske på at peger man finger af andre,tja så peger man samtidig 3 finger mod sig selv.

Jeg er optimist til det sidste,jeg har før jeg kom ud for ulykker,haft ansvar og har ansat en flexjobber med stor sucess og man kan jo lære meget af personer som må begå sig anderledes iforhold til "handicapsene" man kan ligefrem lære andre arbejdsmetoder og effekten blir ligeså god og enda bedre.

Vi flexer og andre der forsøger at få en lille tilknytning til arbejdsmarkedet,har jeg kun et at sige: Vi skal være stolte at vi har modet,til at jobbe og ingen skal føle skam over sin situation..Hovedet op og se de "friske/raske i øjnene og smil og vide at vi gør faktisk også en stor forskel på arbejdsmarkedet.
Brogaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SF Ledige fleksjobbere skal ikke miste ledighedsydelsen supersus Politik og Samfund 6 01-07-2012 12:38
Fleksjobbere er ikke syge personer! garage50 Spørgsmål ang fleksjob 11 04-09-2010 16:13
Søger lov: 6-ugers kursus ikke for fleksjobbere på kh??? Cordulla Alt det andet 4 25-04-2010 01:38
Hjort...ikke flere ledige fleksjobbere ? Stella Politik og Samfund 8 23-10-2007 01:55
Ønsket til julemanden Susanne Din historie 2 02-12-2005 23:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension