K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2008, 17:54   #1
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Ja det er til at få et ....

fleksjob!!!
Jeg blev tilkendt fleksjob d. 10.juli 2008, altså for 19 uger siden. Efter at have været sygemeldt siden november 2006, altså i 1 år og 8mdr. hvor jeg kæmpede en meget ensom kamp med kommunen, da jeg havde en læge som bestemt ikke bakkede mig op.
For 2 mdr. siden spurgte jeg lidt tilfældig lederen i min datters SFO om de kunne bruge sådan en som mig, og hun sagde "ja".
Nu har jeg så lige overstået 1 mdr. praktik, hvor jeg fandt frem til hvad tid på dagen der passede min krop og hvor mange timer om dagen. Jeg kom frem til 3 timer om dagen mandag/tirsdag, fri onsdag, torsdag 3 timer og fredag 4 timer.
Det bliver 13 timer om ugen. Det var en fantastisk måned med dejlige kollegaer og god atmosfærer.
Nu havde vi så lige møde med jobkonsulent fra jobcentret, konsulent fra FOA og en fra løn og personalekontoret, igår (fredag) og pr. d. 1. dec. 2008 er jeg fastansat på helt mine egne tider, det er bare så fantastisk og det virker helt underligt at være færdig med systemet.
Lederen af SFOén har den indstilling at der skal sgu være plads til os fleksere, for vi har altså ikke selv valgt vores helbred, og jeg elsker hende for det....
Hun har hele tiden gjort meget opmærksom på at det skulle være meget på mine præmisser for jeg skal forhåbentlig være der i mange år.
Var der dog bare flere af hendes slags......
Mange knus og tanker til alle Jer der søger, og jeg håber at det lykkes for Jer en dag.
Hilsen Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2008, 18:01   #2
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Hjertelig tillykke med det

Dejligt at høre det lykkedes at finde lige det der passer dig
også positiv at der er arbejdsgivere der tænker sådan
de hænger ikke på træer
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2008, 18:18   #3
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Hjertelig tillykke!

Jeg kender godt følelsen, for jeg blev fastansat for 3 uger siden, og jeg elsker det

Ja der burde være flere med den indstilling som din chef - og også min, som har samme indstilling. Mennesker som ikke er fyldte med fordomme, og som ikke bare er ude på at presse så mange timer ud af os som muligt, uden at tage hensyn til skavanker.

Det giver mig troen tilbage på, at der rent faktisk stadig findes mennesker derude i samfundet, med empati og indsigt. HURRA for dem!
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension