K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2006, 22:03   #1
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
Ros til K 10.

For pokker hvor jeg altså bare så glad for K 10
Har kun været med i ca. 2 mdr men har allerede haft så meget glæde ved at at læse andres indlæg / både stort som småt - Vi er alle næsten i samme båd, jeg oplever at folk er så søde til at hjælpe hinanden. Har selv haft nogle få indlæg - skriver kun når jeg har noget på hjertet -
jeg har lavet lidt reklame for K 10 - sidst da jeg sad oppe hos min læge i Onsdags, med smerter og nu er opgivet af Contra i den eneste arb. prøvning, som jeg ikke kunne magte trods nedsat time antal. Det lader til - at min egen rare læge ikke kender særlig meget til lovgivningen, men så kunne jeg komme med oplysninger om bla. § 17 som K 10 bidrager med, og jeg henviste min læge hertil.
Jo flere som får afvide ,om denne fantastiske web side som Hejdien kører meget flot og professionelt jo mere tror jeg at K 10 vil brede sig som ringe i vandet.
Glæder mig hver gang jeg kan læse de sidste nyheder i lovgivningen her på denne web side og hver gang Hejdien skriver til vores tungnemme politiker...
Hurra for K 10
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2006, 01:23   #2
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Ros til K 10.

Hej annette.

Ja det er en super side og jeg synes bare du skal blive ved med at lefle denne adresse ud på nyttige steder det hjælper mange i længden for hvis man ikke lige ved at siden eksisterer ja hvor skal man så lede ????

Godt gået

Knus Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2006, 13:37   #3
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: Ros til K 10.

Hej Borroe.
Tak skal du have
Jo jeg gør hvad jeg kan. Møder jeg folk som er raske men kender nogle som er syge og er i klemme i systemet, henviser jeg til K 10 hver gang, og det samme gælder hvis jeg møder folk som er syge men ikke kan finde ud af hvad de skal gøre / stille op - ja så henviser jeg igen til K 10. Og det er utroligt , hvor mange folk man kan nå at komme i kontakt med i løbet af en uge, enten i en bus eller køen i et supermarked, som man kommer i snak med, så man kan give budskabet om denne herlige web side videre.
PS. det er et super godt Citat du har sat ind - hold op hvor er det sandt !
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension