K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2008, 13:45   #1
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Thumbs up Kronisk sygdom med oprindelse i infektion.

Her finder man en patientforening, der er stiftet af Marie Kroun, Danmarks måske mest hengiven læge og en verdenskendt forsker i bl.a. borreliose, hun også selv er syg af.

Marie Kroun er ikke "kun" et godt menneske. Jeg tror nemlig ikke et sekund på, at man kan være et godt menneske og en mindre god læge, hvad angår engagement i sine patienter. Det lader til, at det ikke er en hverdagsbegivenhed, at høre om en læge, der 110% kan leve op til sit kald som læge.

Og netop derfor ville jeg så gerne fortælle andre (mennesker) om, at læger som Marie Kroun findes dog, selv om det koster at bevare sit kald og sit integritet intakt, under det kollegiale "åg". Så er der altså nogen, der dog kan klare det. Og bare tanken om, hvad det må kræve at håndhæve, samtidigt med at man selv er angrebet af sygdom - dette kan jeg slet ikke overskue, hvordan det kan lade sig at gøre.... så jeg nøjes bare med at sige tak.

Patientforeningen hedder: DanInfekt

Foreningen for patienter med kronisk sygdom pga. infektion
Formand Marie Kroun

Kronhjortløkken 116
5210 Odense NV
E-mail: [email protected]
Web: www.daninfekt.dk

Årligt kontingent er 200 kr og der er et forum til rådighed, hvor medlemmer kan komme i kontakt med hinanden og med Marie Kroun. Jeg tror dog, at denne del af hjemmesiden er privat dvs. ikke tilgængelig for gæster.

Et godt link: http://www.daninfekt.dk/news.php
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2008, 09:33   #2
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Veee... jeg har opdaget endnu mere (godt) i denne forbindelse....

Marie Krouns egen hjemmeside: http://kroun.ulmarweb.dk/ og specielt artikel SYNDROM sygdomme, som burde åbne omverdens øjne på, hvad begrebet "somatisering" i virkeligheden er og samtidigt afsløre Liaison-psykiaternes overgreb på sagesløse patienter, hvis FYSISKE sygdomme bliver konverteret til psykiske problemer. Altså TERM-modellen!!

Derudover har Marie Kroun endnu en hjemmeside om bl.a. borreliose - på engelsk - LymeRICK.net på denne adresse: http://lymerick.net/newsite/news.php

God weekend til alle
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2012, 17:43   #3
Marejka
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-12 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
Marejka er ny på vejen
Flere kilder til info

HUSK, den danske Borreliosetest er for ringe, og I skal testes i udlandet hvis I vil være sikre på diganosen.
--
I mellemtiden er der også opstået et par dansksprogede Facebookgrupper, en Borrelioseforening samt et Borrelioseforum.

Så der er masser af info at hente, hvis I er i tvivl, om trætheden og de andre symptomer måske alligevel kan skyldes flåtbid.
Marejka er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontanthjælp og kronisk sygdom. Hvad er mine rettigheder? Juusuhako Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 32 11-10-2012 10:07
Førtidspensionister med handicap/kronisk sygdom søges Arrangement Dit og Dat 0 20-05-2010 11:26
En Lille Opfordring "Lær at leve med kronisk sygdom" beha Alt det andet 1 13-09-2009 21:54
kronisk sygdom definitionen buster Dit og Dat 2 09-02-2009 23:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension