K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2008, 11:54   #1
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Unhappy Mit møde med Plan & Handling

Ved ikke om jeg lagt det rigtigt det her indlæg, men here goes...

Jeg havde møde i dag kl. 10 med Plan & handling vedr. arb.prøvning. Det var ikke en udpræget positiv oplevelse. Synes at konsulenten var nedladende, mistænksom og kom med nogle udtalelser som egentlig gav mig en meget trist og opgivende følelse. Sympati og empati var bestemt ikke de første ord der faldt mig ind. For mig er det hårdt og ydmygende nok at skulle igennem alt det her og så hjælper det ikke at blive sat overfor sådan en type.

Vi gennemgik alt hvad der skulle gennegåed og han blev naturligvis ved med at stille spørgsmål til min skulder/kraveben, havd jeg kan og ikke kan og havd nu hvis, hvis, hvis...Hvis man kan finde et job hvor du aldrig skal bruge din venstre arm til noget som helst? - jamen det finder du bare, husk lige at jeg har hjerne som også skal aktiveres ikk?!

Han har ikke fået min resourceprofil så den skal jeg lige have frundet frem på min com. og mailet til ham. Så vil han arrangere et møde med undertegnede og min chef og ham selv hvor vi skal tale om mine evner, daglige arb.opg. osv osv osv. Han synes det er ligegyldigt at lave den 4 ugers arb.prøvning da det jo reelt bare drejer sig om det samme som jeg laver nu og har lavet de sidste mdr. Så når vi har haft det møde vil han lave sin rapport og indsende til jobnet og så ligger det videre forløb hos dem.

Puha - jeg er endnu mere nervøs end nogensinde for alt det her og har egentlig mest lyst til at sætte mig til at tude. Selvom det hele lyder så lige til og et nemt gnidningsløst forløb. Giver mig bare en følelse af at de ikke tager mig seriøst og bare skal have mig overstået. Er ngoet fortvivlet og har mistet troen og føler mig nedgjort.

Vil gerne have jeres tanker...

Sidst redigeret af DaisyBoo; 11-08-2008 kl. 12:44.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2008, 15:55   #2
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Øv. Det var ikke mange som havde nogle tanker omkring hvor jeg står henne i hele det her hurlumhej
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2008, 16:20   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er svært at vide, hvor du står i det hele.

Er du på sygedagpenge? Kontanthjælp? Afventer du fleksjob? Førtidspension?

Det er svært, når vi ikke ved så meget.

Men een ting er sikkert. Det er absolut IKKE morsomt med den uvished. Det tærer på humøret. Og det ER ydmygende at skulle trækkes igennem systemet..

Håber, du snart får en afklaring, som du kan forholde dig til.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 13:15   #4
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Tak. Jeg har skrevet det hele i et indlæg undert "min historie", at jeg søger fleks. Denne tråd ligger også under fleks.

men jeg er i arbejde på ca 22 timer. Det er et vikariat, med mulighed for fastansættelse.

Jeg er bare så opgivende. Var så glad for at jeg kunne få en intern arbejdsprøvning. Nu skal jeg så som sådan ikke have en arbejdsprøvning, men bare skrive en dagbog og holde møde med P&H og min chef.

Jeg nægter bare at tro på at de siger ok til det og så er det videre med afgørelse. Alt det jeg læser herinde med folks arb.prøvning osv - ja så er jeg kun endnu mere nervøs. Synes det er så træls og er ret opgivende og har lyst til at springe fra
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg har en plan... phhmw Alt det andet 3 13-03-2013 16:56
"Plan og Handling" LES Din historie 12 15-10-2011 07:02
Ulovlig handling: sagsbehandler personlig ansvarlig! buster Politik og Samfund 5 25-11-2010 13:12
Job-plan Chanel Spørgsmål ang fleksjob 1 03-12-2008 02:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension