K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-11-2006, 08:00   #1
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Titter lige frem

Jeg var jo oppe for at få lavet en ressurceprofil i fredags, jeg havde selv lavet et hjemme for laaaang tid siden så de havde min version og den havde de sørme både læst og brugt, jeg fik jo ny sagsbehandler for lidt tid siden da den gamle ikke var fem flade øre værd, og jeg må tilstå at jeg KUN er tilfreds med den nye, jeg føler hun er til FOR mig og IKKE kommunens mand/kvinde, og det er en rar fornemmelse, ikke at jeg tror træerne vokser ind i himmelen, men det er blevet bedre, jeg var ikke hundeangst i fredags og kunne sidde til samtale i 40 min. UDEN at bryde sammen, jeg tror de gik rigtig godt, men det ved jeg jo først når jeg får det færdige resultat tilsendt til gennemsyn, jeg har meget svært ved at komme ud pga. angst og skal bruge timer på at tage mig sammen hvis jeg skal til undersøgelser og møder på kommunen, så jeg er lidt stolt over at jeg kom derop UDEN først at have aflyst det flere gange.
Så nu venter jeg på at jeg får min ressurceprofil, retter/godkender den og så ryger min sag for pensionsnævnet.......
Jeg sagde til min sagsbeh. at jeg IKKE troede på jeg fik pensionen, men hun mente min chance var rimelig god! Uden dog at love mig det, det bliver spændende for som i ved søger jeg på § 17
Det var lige en opdatering fra mig, jeg læser med hver dag, men og føler med jer allesammen, er bare ikke så god til at komme med råd.
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2006, 16:03   #2
OdinTor24
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2006
Indlæg: 54
Styrke: 0
OdinTor24 er ny på vejen
RE: Titter lige frem

Hej Helle
Rart at høre din opdatering. Lyder jo positivt. Håber det lykkes for dig.
Venlig Hilsen
OdinTor
OdinTor24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ØH frem og tilbage er lige langt eller noget - vedr førtidspension igen Lejeko Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 03-05-2013 20:01
Er der nogen der vil stå frem. Hejdien Politik og Samfund 13 11-11-2009 02:01
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension