K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2008, 12:48   #1
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Guldkorn ønskes til job annonce..

Hej med jer..

Ved godt at tiden måske ikke er den fedeste at finde fleksjob lige her midt i sommerferien. Alt står stille.. Jeg har godt gang i ansøgninger - kæmper videre. Vil så frygtelig gerne ud igen på arbejdsmarkedet - bruge hovedet og få løst nogle opgaver. Gøre en forskel - jeg blev visiteret til fleks job d 27 maj 08 - og kan mærke at nu skal jeg IGANG..

Jeg ville høre om nogle af i andre har erfaring med at søge lokalt i aviserne hvor I bor? Og om evt nogle har forslag til hvordan man skal servere annoncen mest ATTRAKTIVT i avisen mht fleks - el man først skal forklare hele møllen når man så fremt og hvis får nogle job tilbud?? TAK..

Knus Cat
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2008, 12:56   #2
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Prøv http://fleksjob.hartmanns.dk/

De hjælper dig gerne med at finde et fleksjob.

Hvis du vil indrykke en annonce, så hav en bjælke øverst oppe og nederst med sort baggrund og hvid skrift i hele annoncens bredde. Det fanger faktisk opmærksomheden meget ved annoncer, da annoncen står ud fra de øvrige annoncer. Den øverste kan være Fleksjob søges og den nederste kan være dine kontaktoplysninger.

Held og lykke med jobsøgningen
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dagens guldkorn (sjov) fra en politiker Tzari Politik og Samfund 8 04-07-2012 18:31
Kontor - flexjob - annonce - københavn Piamus Dit og Dat 0 17-01-2012 00:22
Råd ønskes :-) Nullemusen Alt det andet 3 09-06-2010 12:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension