K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2008, 16:28   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så blev det min tur..

Den 5-7-08 fik jeg et brev om at jeg skulle møde hos jobkonsulent hos jobcenteret, ikke hvilke som helst jobkonsulent men den jobkonsulent vi flekser her i kommunen er enige om at vi kommer til når vi ikke kan opføre os ordentligt..

Min første tanke var at det nok var mit svar på deres årlige opfølgning der gjorde dem lidt negative (det kan man læse om her) http://www.k10.dk/showthread.php?t=5...t=post+danmark men det var det bestemt ikke fik jeg at vide , det var helt ok at jeg havde skrevet sådan og de vidste da heller ikke hvorfor de var kommet til at sende den skrivelse..

Nå men jeg fik en interessant og meget lang samtale med den jobkonsulent , klog af egne og andres skade havde jeg garderet mig til tænderne med love, § osv , men dem fik jeg ikke meget brug for, derimod besluttede jeg allerede mens jeg var der at jeg ville prøve at skrive ned hver gang jeg havde været til møde eller der skete nyt i min sag, så andre måske kan bruge sagsgangen til noget, jeg ved godt at jeg allerede er flekser, men jeg er sygemeldt flekser og det er jeg nok ikke den eneste der kommer til at opleve herinde…

Så derfor vil jeg prøve at få skrevet det hele ned mens det er frisk i erindringen (det har jo en grim vane med at forsvinde)

Men lige et kort resume af min egen historie.

Jeg blev i 03 visiteret til fleksjob, grunden til det var dårlig koncentration og hukommelse højst tænkelig udlægger af stress og udbrændthed samt kronisk migræne.

Dertil havde jeg så borrelia som til tider kunne give mig smerter i led og muskler samt kraftig myosedannelser som giver spændingshovdepine …

Jeg kommer fra levnedsmiddel industrien og rengørings branchen , begge ting der var udelukket pga migræner og smerter i myoser, og grundet min hukommelse og koncentration var det ikke muligt at give mig revalidering ej heller på nedsat tid , så jeg blev visiteret til fleks…

I 06 lykkedes det mig så at finde et fleksjob og det gik helt galt i juli 07 hvor jeg stoppede i job og kom på ledighedydelse, jeg havde meget forværring i mit helbred og troede at det var jobbet der gjorde det og at det hele ville blive lidt bedre når nu jeg var stoppet i jobbet…

Men det gjorde det ikke, jeg gik derfor i sep til lægen, her konstaterede man at jeg led af meget stor d vitamin mangel og at det muligvis var det der gav mig alle de smerter jeg rendte rundt med, jeg kom i behandling med sprøjter med d vitamin, efter 5 sprøjter var jeg oppe på ca halvdelen af hvad sådan et tal skal være og jeg stoppede med behandlingerne og kom til endkronolog for at se om det kunne ligge sygdom til grund for mine lave tal…

Han mente så ikke at det var d vitamin tallet der gav mit alle de smerter men at det var fib , og jeg skulle så i udredning for det, samtidig målte de lige for en sikkerheds skyld igen mit d vitamin tal som viste sig at være faldet så det var laver end da jeg i sin tid startede med sprøjter og sprøjterne blev genoptaget…

Jeg sygemeldt mig i sep på lægens opfodring og har været sygemeldt lige siden, jeg gik de rigtige veje sygemeldte mig til jobkonsulent og sagsbehandler skulle ind under sygedagpenge opfølgning og have opdateret ressourceprofil osv …

Indtil videre er det eneste der så er sket i min sag at jeg har været kaldt til en jobkonsulent i maj som mente at nu måtte jeg da være rask..
Da han fandt ud af hvordan det faktisk forholdt sig og at der ikke var nogen afklaring eller opfølgning eller noget der var i orden, ja så undskyldte han og sendte mig hjem igen, men med besked om at jeg jo skulle til privat aktør i juli da jeg så havde været på ledighedsydelse i et år og det var så det der skete i dag ..

I dag kom så dagen hvor jeg blev kaldt op og spændt meldte min ankomst…

Det som det skulle dreje sig om var hvordan man kunne få mig videre i systemet , jeg foreslog så en sygeopfølgning , men det var nu ikke min sagsbehandler jeg havde til det mere, men nu var det jobcenteret ..

Oki så men hvad skal der så ske, ja det var jo det for hvor var jeg henne nu …

Jooo jeg venter på tid hos remotalog jeg venter på at se om jeg har fib eller andre muskel og led sygdomme, jeg venter på at finde ud af om mine d vitaminer hjælper, jeg venter på at min læge kommer hjem fra ferie ,jeg venter på en henvisning , jeg venter på at kommunen kommer i gang med den lovbefalet sygeopfølgning osv…

Min jobkonsulent mente så at grunden til at der ikke var lavet sygeopfølgning var fordi at man vidste at alt var usikkert endnu, pladder siger jeg bare for der er ikke indhentet et eneste papir fra nogen læge af så hvor skulle de dog vide det fra …

Men nu kunne de godt se at der måtte ske noget, hun foreslog en privat aktør som jeg sagde ja til , jeg har for år tilbage været på et kursus ledet af en jobkonsulent som jeg har tillid til og den jobkonsulent var nu ansat hos den private aktør og jeg ville komme til hende hvis det var jeg ville det og det sagde jeg så ja til ….

Forudsat at det blev gjort klart at jeg stadig var sygemeldt indtil man fandt ud af hvad der var galt , jobkonsulenten mente nu godt at vi kunne finde et lille job eller en praktik til mig , mens jeg var sygemeldt for sådan at komme lidt ud i positive omgivelser …

Jeg sagde ja til det forudsat igen at man fra kommunens side accepterede at når jeg sagde nok så var det nok og det var da helt klart mente hun, et arbejde skulle jo være helt på mine præmisser, jeg sagde at hvis jeg kom ud lige som jeg havde det nu, så ville der være dage hvor jeg nød det og der ville være dage hvor jeg helt måtte give op , så derfor ville jeg have at det blev gjort klart at jeg IKKE havde tænkt mig at presse mig selv som jeg har gjort de andre gange jeg har været under deres hårdt slående vinger og det var der da ikke nogen der havde mere forståelse for end hende (men lad os nu se )

Jeg ville også have at der overfor privat aktør skulle gøres opmærksom på at der ikke var lavet syge opfølgning og at jeg stadig var sygemeldt og derfor skulle evt praktik eller andet indgår som en arbejds prøvning hvis det på et senere tidspunkt skulle vise sig at man fra læge side ikke kunne gøre noget og jeg (gud forbyde det) skulle ende ud med at skulle søge førtidspension så skulle de ting jeg lavede nu indgå i en evt udredning og det var også helt klart…

Så alt i alt et positivt møde, men kan man så tro på det, jamen jobkonsulenten er så sød en dame med forståelse for det hele så kan det gå galt …

Tja man skal så lige huske sig selv på at det var selv samme dame som over for min arbejdsgiver gav udtryk for at jeg jo var i LAFS lokal bestyrelse (DET ER JEG IKKE MERE) men at når jeg kunne have frivilligt arbejde der samt dengang have k10 ja så kunne jeg melde mig ud af lafs og lukke k10 og på den måde måske få flere arbejdstimer.

Det er selv samme dame som jeg kan læse i mine papir har skrevet at jeg ikke søgte hjælpemidler trods det at hun havde gjort mig opmærksom på det (jeg var ved at miste mit fleksjob allerede inden jeg blev ansat fordi jeg ikke fik de hjælpemidler som gjorde at jeg kunne passe mit job optimalt) og selv om jeg blev ved at rykke selv samme jobkonsulent for det .

Og det er den samme dame som i dag sidder og siger, ja det job var også noget værre noget og både jeg og den anden jobkonsulent måtte ind over for at få det stoppet (jeg stoppede da chefen og jeg for lige i totterne på hinanden og ingen fra kommunen havde gjort noget for at afhjælpe alle problemerne dernede ) så nej jeg stoler ikke på jobkonsulenten men jeg ved hvor jeg har hende …

Så nu skal jeg så vente på at blive kontaktet af privat aktør , og jeg skal vente på hvad næste skridt bliver, de lyder som om de meget gerne vil have mig ud i job igen (raskmelde mig op til hvad jeg var før ) men jeg har papir i lange baner på at kommunen godt er klar over at der er masser af sagsbehandlings fejl i min sag , bla at min sagsbehandler godt ved at der skulle laves en syge opfølgning på mig , men at hun ikke kan nå det , og nu har jeg hende så ikke mere, og jeg har da også papir på at det at kommunen bliver ved at droppe aftaler med mig , det får ikke nogen betydning for mig i min sag, så lige nu vil jeg se hvad der sker og hvordan det hele udvikler sig , men en ting er helt sikkert jeg vil IKKE engang til forandre mig til en der gør alt hvad de siger fordi jeg er bange for ikke at få min ledighedsydelse , jeg er med så længe kroppen er med, når kroppen ikke er med så er jeg den der er smuttet igen….

Jeg sætter lige korrespondance mellem mig og min sagsbehandler ind her på siden på et tidspunkt så i kan se hvordan jeg har kommunikeret med hende via mail hele vejen, sådan at alle til hver en tid kan se at alt hvad der er taget af initiativ er kommet fra min side og at kommunen bare ikke følger med …

Noget af min historie igennem systemet kan læses her http://www.k10.dk/showthread.php?t=6
Og det at finde ud af hvor ineffektive jobcentrene er til at hjælpe er en af de meget store grunde til at k10 i sin tid blev opstarte , men nu skriver vi 08 og jeg tror desværre ikke at vi er kommet meget længere, ikke andet end at man kan håbe at borgerne bliver bedre til at finde rundt i love og paragraffer og derfor giver kommunerne modstand i stedet for at frygte for deres forsørgelse hele tiden, vi har jo trods alt en del rettigheder som de ikke kan komme uden om , selv om guderne skal vide at de er villige til at gå langt for at komme uden om
  Besvar med citat
Gammel 07-07-2008, 19:09   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, de kan lyde så søde og hjælpsomme de konsulenter der. men når det kommer til stykket er de ligeglade. de skal bare selv udfylde deres tid i deres job, så de selv kan hæve en løn med div goder.
og en sagsbehandler.. ja jeg troede at det var en man havde på kommunen som skulle hjælpe en.. men måske har man flere.. ham jeg har, er ansat i jobcenter regi..
jeg har fået stoppet mine dagpenge, så nu skal jeg til møde i fagforeningen imorgen. gad vide hvordan det kommer til at gå..
Godt at du har startet denne side op i sin tid, og ja desværre er det nok som at slå i en dyne..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2008, 10:48   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sikke en redelighed Hejdien - det er jo på samtlige punkter din sagsbahandling halter, lige fra hjælpemidler der KUNNE gøre det lettere for dig, til misforståelser og fejl.

Jeg kan godt forstå du siger ''Gud forbyde en førtidspension'' - sådan har jeg også haft det i (alt for mange) år. Men nu kan jeg ikke selv mere, jeg har fået nok af systemet, fejlene, den dårlige - og tiltider helt manglende sagsbehandling, udskiftningerne, uroen, ventetiderne, tja, listen er uendelig. Men nu har jeg så også været på kontanthjælp i snart over 20 år (21 år til Januar!) - det er over halvdelen af mit liv, da jeg er 38.

Jeg skriver sådan set kun for at fortælle dig, at inden man får set sig ordenligt om, så er der gået 2 år, 4 år, 8 år, 10 år osv i systemet, og hvis man tænker nærmere over det, så har man ofte ikke rykket sig en skid over perioden. Jo vist, man kommer ud i en masse, man får somregl også brændt sig på mange af forsøgene, ryger adslillige skridt tilbage, og starter så forfra. Om og om igen. Det er som om man er i en trædemølle, eller slet og ret bare lever sit liv i cirkler med lige præcis så mange forskellige tiltag, at man ikke mærker årene løbe forbi. Men gør man regnestykket op, jamen så står man PRÆCIS i samme situation som da man aller første gang røg ind i systemet. Dog er man blevet mere stresset, mere forvirret, mere modløs, mere skeptisk, mere dårlig....både fysisk og psykisk. Man bliver jo heller ikke yngere.

Tænker ofte når jeg læser de forskellige livshistorier herinde, med opture og nedture ,,jamen hvordan ser historien så ud i 2012''? For manges vedkommende hænger de stadig i systemet, og hele den mellemliggende periode ligner til forveksling den forgående periode!

Tror den dag man ''vågner op'' og erkender at man kører i cirkler, så er det man må bide i det sure æble og få gang i en førtidspension så man kan få ro i sit liv, så man ved hvad man har at rette sig efter, så man ikke længere skal bruges i forsøg, og så man som menneske kan sige ,,hey, jeg kan muligvis ikke arbejde, men nu kan jeg blive et helt menneske igen. Jeg er ikke længere en sag på bordet, et projekt, en mulig arbejdskraft, en gåde der skal løses. Men et menneske med begrænsninger, som fortjener respekt og frihed, efter åre lange kampe med kommunen der fik gjort livet endnu mere surt og uudholdeligt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2008, 15:55   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Huldra og helenekr i har evig ret begge to...

Huldra ja jeg har allerede snakket med min jobkonsulent i dag og fik beskeden første gang hun ringede at jeg skulle til privat aktør og at denne selv ville ringe til mig, ti minutter efter ringede hun så til mig igen og sagde at det var droppet for hun havde et job til mig og jeg skulle til samtale på torsdag kl 10...

På min spørgsmål om hvorvidt det var gået op for hende det vi talte om og at jeg altså var sygemeldt lød svaret, jamen jeg ved jo godt du er syg det er derfor at du er visiteret til fleksjob ...

hmmm ja god dag ... man kan blive mere syg eller få andre ting selv om man en gang er visiteret til fleksjob .. den er åbenbart ikke lige feset ind under samtalen, så dagen i dag har gået med at prøve at fange en sagsbehandler uden held , fandt min økonomiske der undskyldte meget for det standardbrev de havde sendt og da jeg så havde fortalt hende hvor jeg stod nu ,sukkede hun og sagde jeg kan sq godt forstå at du er sur, det skema er bare den sidste brik...

Hun anbefalende mig så at kontakte chefen for sagsbehandleren og det gjorde jeg så , min jobkonsulent havde insisteret på at jeg hvis jeg sendte mail til sagsbehandler også sendte til hende .. så hun har fået en kopi og jeg kan lige nu forestille mig at hun sidder og skummer hjemme på sit kontor men hold da kæft hvor er jeg træt af den kommune (alle kommuner) chefen for sagsbehandlerne havde så ikke tid til at tale med mig for hun skulle til tandlægen men vi aftalte at jeg sendte hele min korrespondance til hende så hun den vej kunne få et indblik i hvad det var der foregik og så skal jeg snakke med hende i morgen ....

helenekr jeg kan godt følge dig i det du siger, mange gange så kommer der nye ting til helbredet , det gjorde der også for mig, jeg er ikke færdig med udredning endnu, jeg er ikke færdig med behandling endnu og ingen ved hvad det ender ud med, derfor kan det også undre mig såre at når jeg siger til jobkonsulenten at hvis ikke man finder behandling finder ud af hvad jeg fejler og hvis jeg skal fortsætte med at have det som jeg pt har det, ja så er det sq førtidspension jeg søger....

Men man kan åbenbart ikke blive mere syg når man først er visiteret til fleksjob og jeg må altså godt nok indrømme at jeg glæder mig til at min læge kommer fra ferie og jeg glæder mig til at der sker noget i min sag og jeg kommer til remoutalog for man kan åbenbart ikke i kommune systemet finde ud af at nogen mennesker ikke er færdig udredt....

Jeg sætter alt korrespondance mellem mig min sagsbehandler og jobkonsulent og hvad der ellers er her og nu , på den måde kan man se hvad der er hvad og hvad det er jeg laver og hvad kommunen ikke laver


det er langt og det kommer til at tage tid at læse og ved slet ikke om der er nogen der kan bruge det til noget, men kan da håbe at nogen af jer har et godt råd om hvordan man kommer videre herfra for jeg er jo nok ikke den eneste der har oplevet det....
  Besvar med citat
Gammel 08-07-2008, 16:30   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Til xxxxxxx

Jeg har i fredags modtaget et brev fra dig om at jeg skal møde hos dig ang opfølgning.

Ifølge brevet skal jeg møde den 22 Oktober, er det sådan at du kan give mig en anden tid (gerne i denne uge vi lige er kommet ind i ) og ellers alle andre datoer end den 22/10

Da jeg skal på hospitalet og have lavet nogle test den 22 Oktober og det er kl 11 så passer tiden ikke så godt.

Jeg formoder at det der skal finde sted er det der står omtalt i loven som


Stk. 4. Personer, der modtager ledighedsydelse efter stk. 1 og 2, bevarer ledighedsydelsen i perioder med sygdom eller barsel. Reglerne om opfølgning i forbindelse med modtagelse af dagpenge efter lov om dagpenge ved sygdom eller fødsel finder tilsvarende anvendelse.

Det der forvirre er det der står i brevet fra dig da der står

"formålet er dels at opfylde lovgivningens bestemmelser om opfølgning og dels at få afklaret, hvordan vi sammen kan få lagt en plan for det videre forløb omkring din tilknytning til arbejdsmarkedet.

Som du kan se på mailen er denne mail også tilsendt xxxxxx det er den fordi jeg har fået lovning på af xxxxx at det ikke er sådan at jeg nu skal til at skifte jobkonsulent midt i alt det andet og jeg kan se at du både er socialformidler og beskæftigelsemedarbejder ..

Skal det så forstås sådan at du nu overtager xxxx funktion over for mig som jobkonsulent trods anden aftale med Niels ??

Jeg er pt sygemeldt dette er xxxxx gjort opmærksom på.

Derfor disse spørgsmål om du er jobkonsulent eller socialformidler for mig , da jeg også tænker i baner som at det er nødvendigt at få lavet en opdatering af min ressourceprofil inden for nær fremtid.

Jeg ser frem til svar på mine spørgsmål

Med venlig hilsen

xxxx
Citat:
Til xxxx

Det er selvfølgelig i orden, at vi flytter aftalen - jeg har i stedet for den 22. afsat tid den 29. kl. 13.30 og håber, at tidspunktet passer dig.
Niels er fortsat din jobkonsulent - jeg er socialformidler og bl.a. ansvarlig for opdatering af ressourceprofilen. Niels og jeg skal således samarbejde omkring din situation, og jeg har umiddelbart forstået på ham, at du har været sygemeldt i en længere periode. Jeg tænker derfor, at det måske vil være relevant at rekvirere nogle helbredsmæssige oplysninger, hvilket vi taler om ved samtalen.

Med venlig hilsen
Den længere periode der er tale om her er tre uger

Citat:
det er ok tak for informationen.

Jeg kommer den 29-10-07 kl 13:30

MVH
xxxx
Citat:
Hej xxxx

Jeg har forgæves forsøgt tlf. kontakt til dig d.d. og håber nu ad denne vej, at du får min information.

Jeg er desværre blevet indkaldt til et stort møde udenfor huset på mandag, og jeg er usikker på, hvornår jeg kan være tilbage i Jobcenteret. Derfor må jeg bede dig om, at vi flytter vores aftale og foreslår mandag den 12. november kl. 10.30.

Passer dette tidspunkt dig?

Med venlig hilsen og god weekend
Citat:
Ja det er der jo ikke noget at gøre ved , det er hvad der kan ske...

Problemet i det er for min side det at jeg på mandag har fået fat i en til at køre mig da jeg pt har så mange muskel og led smerter at selv en gå tur nok så kort , gør at jeg er flere dage om at komme mig igen....
og jeg ikke magter noget på grund af en ekstrem træthed ...

jeg vil prøve at se om jeg kan få nogen til at køre mig den 12 november men problemet er at folk skal tage fri for at køre mig, men nu må jeg prøve...

Er der en mulighed for at vi kunne holde mødet oppe på feks kommunen så jeg skal på knap så lang en gå tur ?

I sidste indstans må jeg tage mig råd til en taxa til jobcenteret fra stationen og så må vi snakke om hvordan vi gør hvis der er flere møder inden jeg får det bedre (jeg ¨håber selvfølgelig på at der snart vil være en bedring i min situation og at de massive vitamin doser jeg får da jeg selv er ved at blive sindsyg af den her tilstand )

Men dato og tid er ok med mig, jeg kommer bare der...
Og er der mulighed for at mødet kan holdes feks på kommune så ville det hjælpe mig meget så det må du meget gerne give mig besked om...

MVH
xxxx
Citat:
Hej xxxx

Tak for dit svar.
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig, at vi holder mødet på rådhuset, men jeg tænker, om jeg fremfor at ulejlige dig herned i en periode, hvor du er meget smerteplaget, skulle komme på hjemmebesøg - det gør jeg gerne, hvis det er det bedste for dig.
Hvad siger du til, at jeg i f'ørste omgang rekvirerer de aktuelle helbredsmæssige oplysninger efter de foretagne tests den 22.10.? Hvis det er i orden med dig, vil jeg bede dig fortælle mig, hvor det vil være relevant at rekvirere oplysningerne? Det, der er væsentligt, er, at jeg kan dokumentere årsagen til, at du lige nu ikke er i gang på arbejdsmarkedet, og vi skal have lavet en sygeopfølgningsplan.
Efterfølgende kan vi så aftale et møde og aftale sted afhængig af, hvordan du har det. Jeg er så fleksibel, at vi sagtens kan lave en aftale, som indebærer, at vi har telefonisk kontakt på mødedatoen og aftaler mødested.
Fortsgod bedring!

Hilsen fra
Citat:
Hej

Tak for mailen

Jeg får lige pt taget test i form af Blodprøver og screeninger , det der er problemet (jeg ved ikke om du har fået det fra xxxx men har skrevet lidt om det til ham ) er at jeg igennem længere tid har haft det dårligt på arbejdet , men har tilskrevet det min stress og det dårlige arbejdsmiljø jeg var i (kender min stress og ved at bliver jeg for presset ja så kan jeg mærke det meget fysisk)

Men smerterne forsvandt ikke , derfor gik jeg for ca 2 mdr siden til lægen , jeg havde ond i alle dele i kroppen, led muskler osv kunne til sidst ikke gå op af trappen til første sal herhjemme for slet ikke at tale om at handle eller fungere i min hverdag .

Og min læge fandt så ud af at jeg skulle testes og her fandt de så ud af at mit d vitamin tal var alt for lavt og meget lavere end det burde kunne blive med forkert kost (hvad jeg ved jeg ikke spiser , spiser faktisk ganske sundt ) og for lidt sol ...

Mit tal var nede på 8 hvor det mindst skal være på 45 altså voldsomt lavt og det var det der gjorde at jeg havde så ondt over det hele og ikke havde kræfter for slet ikke at snakke om den ulidelig træthed og energiløshed jeg hele tiden havde...

jeg har nu i fire uger fået sprøjter med d vitamin, og tager massive doser af vitamin herhjemme , men efter hvad lægen siger så skal jeg nok ikke regne med at det er noget der bare forsvinder fra den ene dag til den anden , og jeg er nu også i gang med andre prøver for at finde ud af om der er noget i kroppen der gør at jeg kan komme så langt ned i d vitamin (her vil jeg lige indføre at min far døde i 71 han havde mange af de samme symptomer som mig , og døde til sidst af nyresvigt, det bliver selvfølgelig ikke så greelt her, fordi man i dag kender til d vitamins vigtighed men det kan være det min far havde også ) derfor er jeg lige nu ved at blive undersøgt grundigt , og mine børn skal nu også undersøges for en sikkerheds skyld ...

Så grunden til at jeg nu er sygemeldt er selvfølgelig min energiløshed og det at jeg er totalt udmattede hele tiden ved selv små gøremål alt er jeg nød til at planlægge ned i mindste detalje da jeg efter en tur i brugsen har ondt i ben , fødder og arme og ikke kan holde mig på benene af træthed ...
og jeg jo har to børn herhjemme som har et liv der ikke går i stå fordi jeg har det dårligt , så jeg skal have det til at fungere ...

Nå det var så lidt om hvorfor jeg var sygemeldt og for at få en attest fra lægen omkring det vil jeg tro at det er min praktiserende læge som er hende der sender mig ud til div test du skal snakke med hun hedder

xxxxx og hendes telefon nummer er xxxxxx lægehuset xxxxxxx

Hvad ang at mødes det ville være helt fint med mig hvis du kom hjem til mig om ikke andet så vi lige kunne få en snak om hvad der skal ske og hvordan det skal ske.

Jeg har snakket med min eksmand og jeg har mulighed for at kunne låne hans bil engang imellem så der er mulighed for at jeg også kan komme til dig, jeg skal bare vide det lidt i forvejen da han skal have mulighed for at komme og aflevere sin bil så jeg har den til mødedatoen.

Men hvis du har mulighed for at holde det første møde her hos mig vil det lette mig en hel del.
Men jeg må indrømme at jeg pt ikke kan overskue turen og viden om smerter og udmattelse bagefter så et møde her det ville jeg være taknemmelig for ...

Hvis du har nogen spørgsmål til mig er du velkommen til at skrive

Med venlig hilsen
xxxx

Citat:
Hej igen!

Tak for din mail.
Jeg er ikke orienteret via Niels men vil kontakte ham.
Jeg rekvirerer en status hos din læge m.h.p. afklaring af den aktuelle situation, og så laver vi en sygeopfølgningsplan på baggrund af denne.
Hvad siger du til, at jeg kommer på hjemmebesøg den 20.11. kl. 13.30, så vi får mødt hinanden og lagt en plan for det videre forløb?

Hilsen fra
Citat:
Den 20-11-07 kl 13:30 er helt fint med mig, så ved jeg forhåbentligt også selv lidt mere om hvad der sker og skal ske nu, og min behandling har haft lidt tid til at virke så det lyder godt ....

Hilsen
xxxx
Citat:
Hej igen!

Fint - vi ses.

Hilsen fra
Citat:
Hej xxxx

Jeg beklager meget, men jeg kan desværre ikke få tlf. kontakt med dig, og TDC kan ikke sige noget om, hvornår det bliver muligt.

Jeg bliver desværre nødt til at aflyse vores aftale i eftermiddag p.g.a. en akut opstået situation.

Jeg har ikke fået nået at rekvirere en status hos egen læge, men det får jeg gjort nu, og så vender jeg efterfølgende tilbage til dig.

Hvis du har brug for at tale med mig inden da, er du naturligvis velkommen.

Hilsen fra

Citat:
Hej



Det er der ikke noget at gøre ved.

Hvis du endnu ikke har fået hentet en status hos min læge så vil jeg anbefale dig at vente til efter den 22 (torsdag)
da jeg skal til opsamling hos hende denne dag og der derfor nok er noget mere at kunne sige i min sag,

Jeg ved pt ikke hvad der skal ske i min sag og jeg har bedt hende om en tidshorisont men dette kan og vil hun ikke give mig, mit d vitamin tal skulle gerne være oppe på 45 nu efter behandling og sprøjter, men jeg har lige fået det tjekket og det viste sig kun at være kommet op på 26 , derfor opfølgningen , d vitamin mangel kommer normalt af kost og mangel på sol, i mit tilfælde har jeg hele tiden nægtet dette da jeg ved at jeg spiser rimeligt fornuftigt og altid går i solen når den er der...

Derfor har de også nu tjekket min børn ( som jo også burde have lavt d vitamintal hvis det var kost og lys der gjorde det)

Mine to mindste børn som bor hjemme har ikke noget problem med deres vitamin tal , men det har den store på 20 år som også er kommet i behandling nu ...
og min læge er så i dialog med en specialist for at se om de kan spotte nogen sygdomme som kunne gøre at vores kroppe gør at vi ikke optager d vitamin som vi skal ...

Min mangel på d vitamin gør at jeg har ondt i muskler og knogler hele tiden, jeg er træt og efter få timer i gang bare sådan noget som madlavning gør at jeg bagefter er fuldstændig mørbanket har ondt over det hele og er enormt træt, jeg får kramper og stød i mine arme og da jeg så tillige har problemer med migræne som jeg hele tiden har haft ( det er en af de ting som jeg er visiteret til fleks for) og jeg har smerter i skulder pga massive myoser , ja så gør hele denne sammenblanding at jeg har en hverdag med mange gange totalt udmattelse, med mange smerter og har svært ved at overskue min hverdag, min søn på snart 18 år bor hjemme og han må mange gange stå for madlavningen ...

Jeg skriver disse ting til dig fordi det er noget af det vi skulle have snakket om , hvordan min sygdom påvirker mig, jeg har svært ved at skelen hvad der er hvad, altså hvad er de sygdomme jeg havde i forvejen (stress borrelia, myoser og migræne ) da disse ting påvirker på samme måde og hvad er d vitamin mangel , alle tingene er jo også noget der påvirker min hukommelse og koncentration som guderne skal vide i forvejen ikke var for god ....

Så derfor vil jeg gerne have at du lægger denne mail i min sagsmappe, da det er en opdatering om hvordan jeg har det.

Dertil vil jeg meget gerne have at du sender mig aktindsigt i hele min sag så jeg kan se hvad i ligger inde med og hvad der mangler, hvis det ikke er nok at bede dig om aktindsigt i denne mail bedes du skrive tilbage til mig sådan at jeg kan sende en underskrevet formular om aktindsigt ...



Og sidst men ikke mindst ,jeg håber ikke at de udsatte og aflyste møder kommer til at påvirke min sag i sidste ende ??


MVH

xxxx
Citat:
Hej xxxx

Tak for din mail. Jeg rekvirerer nu en status, hvorefter du hører fra mig igen m.h.p. at etablere et møde.

Denne mail indgår naturligvis som et bilag i sagen, og de udsatte/aflyste møder får ikke betydning for sagsbehandlingen i din sag.

Jeg vil foranledige, at du snarest får tilsendt kopi af sagens akter.

Har du iøvrigt spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at vende tilbage.

Hilsen fra
Citat:
Hej

Jeg har lige et spørgsmål til , min læge anbefaler at jeg får noget fysioterapi , det har jeg med et rådighedsbeløb på 3000 kr om måneden ikke selv råd til at betale , så det jeg gerne vil høre er om hvordan jeg kan søge en § 100 , jeg har selv et skema liggende fra dengang det hed 84 kan jeg bruge det og selv udfylde det og tage det med til møde, eller sende det til dig, eller er der noget andet jeg skal gøre ??

med venlig hilsen
xxxx
Citat:
Hej xxxx

Jeg skal beklage, at du først hører fra mig nu, men jeg har været syg hele sidste uge.
Jeg er lidt usikker på dit spørgsmål, simpelthen fordi jeg ikke administerer Serviceloven, som du refererer til. Har du tidligere været berettiget til ydelser jfr. §84? I så fald kan jeg så godt se en ide i, at du skal søge påny ad den vej. Jeg har ikke helt styr på, hvem du i så fald skal tale med, men det vil jeg finde ud af, når du melder tilbage til mig.
Hvis du derimod ikke tidligere har været berettiget til ydelser jfr. §84, vil jeg mene, at du skal søge via Lov om Aktiv Socialpolitik §82. Det sker via din økonomiske sagsbehandler.

På grund af mit fravær er sagsakter desværre ikke fremsendt til dig endnu, men jeg har netop bedt sekretær om at kopiere og sende sagen til dig.

Hilsen fra

Citat:
Hej

Undskyld at du ikke høre fra mig før nu, men har ligget med migræne i 4 dage i en grad så jeg slet ikke kunne bevæge mig for slet ikke at tale om at sidde ved computeren ...

Jeg har ikke før fået §84 (nu 100) så jeg ved slet ikke hvordan og hvorledes jeg gør det, jeg ved dog at §100 kan gives ved kronisk sygdomme og jeg vil mene at myoser i mit tilfælde vil kunne kaldes kroniske , men det ved jeg ikke lige hvordan man gør...

Det eneste jeg ved er at jeg pt har mange muskelspændinger , knuder og myoser , og min læge sagde at det eneste der kunne lindre lidt på det var fysioterapi , jeg ved det holder stik da jeg før har fået fysioterapi og det igennem hele mit sygdomsforløb er noget jeg har fået besked på at jeg skulle få min en gang om ugen, men det kan jo så ikke lade sig gøre da der simpelthen ikke er plads til det i budgettet....

Jeg ved ikke hvor meget hurtigere det går med helbredelse hvis jeg får fysioterapi men jeg ved at det vil være noget der kan gøre at jeg kan leve et nogenlunde normalt liv hvad jeg har svært ved pt , da der ikke skal gå eller stå ret meget , inden jeg får enormt mange smerter ..

det er derfor jeg ville søge , men det kan være at du har ret i at det er efter §82 jeg skal søge efter, er det noget du evt kunne finde ud af for mig , jeg aner ikke hvem der er min økonomiske sagsbehandler...

MVH
xxxx
Citat:
Hej xxxx

Du skal ikke undskylde - jeg ved, hvor slemt det kan være at have migræne, så godt det er overstået.

Jeg mener, at du skal søge jfr. AKL §82, altså via din økonomiske sagsbehandler, og det er xxxxx - direkte nr. .

Hilsen fra
Citat:
Hej

Jeg sender dig hermed en mail da det er lang tid siden jeg har hørt fra dig ang sygeopfølgning og ikke mindst ang opdatering med nye oplysninger til min ressourceprofil ...

jeg har desværre ikke fået det bedre og strejken inden for sygeområdet gavner ikke meget i min situation ...

Det sidste nye er at jeg var hos endokrolog den 7 april.

Han udtalte at han ikke mente at mine smerter kunne komme fra d vitaminmangel som min læge til skriver dem, men at det kom fra noget andet og det var det, derefter henviste han mig til reumatolog med henblik på at blive undersøgt for fibromyalgi, men tog samtidig prøver på mig ...

Og jeg har fået brev om at mit d vitamintal stadig er alt for lavt og lige pt afventer jeg en indkaldelse til reumatologisk og næste uge skal jeg op og snakke med egen læge om hvad der skal ske...

Og så er det at jeg nu har fået et brev fra jobcenteret nu fra en ny beskæftigelsesmedarbejder en xxxxxx xxxxx

og jeg er mildest talt forundret og sur og irriteret over måden brevet er kommet på , for det første render jeg fra herodes til pilatus for at blive undersøgt , jeg har det af H til , er drænet for energi og har ondt over det hele ...

Jeg har længe prøvet at tage mig sammen til at kontakte dig sådan at der sker noget i min sag og jeg ikke pludselig står med håret i postkassen fordi den lovbefalet syge opfølgning ikke bliver lavet fra jeres side...

Jeg må indrømme at jeg nogen dage end ikke har overskuddet til at tømme postkassen og det har så været sådan et par dage, men i dag kommer jeg så i postkassen og opdager at der fredag er smidt et brev i min postkasse med en ubehagelig tone (som jeg ved gud ikke kan forstå skal bruges over for borgere, et kommunikations kursus var måske på sin plads )

Der står kort og godt ...

Du indkaldes hermed til samtale.

Samtalen finder sted på mit kontor den 30-04-2008 kl 10

er du forhindret i at møde til samtalen eller kan du af anden årsag ikke den pågældende dag, bedes du ringe og aftale ny tid.

Udeblivelse fra samtalen medføre, at kommunen tager stilling til, om du fortsat opfylder betingelserne for modtagelse af offentlig forsørgelse ..



Nu er det jo sådan som du jo også ved fra vores korrespondance at jeg dage har mere end svært ved at komme rundt , heldigvis har min eksmand og hans nye kone lånt mig deres ene bil sådan at jeg har mulighed for at komme til div undersøgelser og skole-hjem samtaler derfor har jeg mulighed for at tage til det møde i morgen kl 10...


Men jeg har lidt svært ved at se hvordan det kan være i tråd med vores aftaler om hvordan det her skal fungere ... jeg har på skrift fra dig af at det ikke vil have nogen konsekvenser for mig at de lovbefalet opfølgninger ikke er overholdt fra kommunens side...

og det vil jeg i den grad mene at det har når jeg nu skal op til en samtale med en jeg ikke aner hvem er, trods det at du har skrevet til mig at det er dig og xxxx der varetager min sag...

og der ikke er lavet hverken sygeopfølgning , ressourceprofil opdatering eller noget andet på mig, jeg aner ikke hvor jeg står jeg kan fortælle hvordan jeg har det, men det er også det eneste og manden jeg skal op og snakke med har heller ikke en chance for at vide hvordan det er fat med mig ...

Kan du evt i det mindste fortælle mig hvad det er for en samtale (det står der heller ikke noget om ) og hvem i alverden manden er , og om det er dig eller xxxx der nu ikke er på min sag ...

og vil du så være sød at give mig en tid til den sygeopfølgning og ressourceprofil opdatering som var aftalt , da jeg ikke oven i alt det andet magter at gå med uafklarede ting som kan medføre at min tilstand bliver værre....


Med venlig hilsen

xxxx
Citat:
Hej

Jeg har været oppe ved xxxxx og han er øjensynligt min nye jobkonsulent, jeg har sagt til ham at jeg ikke har noget problem med dette , men at jeg vil bede dig om en tid til at få lavet opfølgning ressourceprofil osv, da jeg øjensynligt skal til privat aktør i juli rask eller ej ...

Og jeg har ikke meget lyst til at endnu en person skal ind over og lave den opfølgning, da den jo er meget forsinket , så hvis jeg kunne få en tid inden for nær fremtid så ville jeg være meget glad, jeg har ikke tid hos min læge før den 15 maj kl 13:45 da de ikke kan tage de relevante prøver osv pga strejken...

Jeg har pt min eksmands bil så du kan bare skrive en dato og tid så kommer jeg op til dig ...


MVH
xxxx

Citat:
Hej igen xxxx

Ja, pludselig gik strømmen her, og så røg min mail til dig - beklager. Jeg kan forstå, at du har fået svarene af xxxxxxx xxxxx, så det er klaret ad den vej.
Jeg ved ikke, om den af dig beskrevne opgave er min længere, hvilket jeg lige vil afklare og så vende tilbage til dig efterfølgende - det, håber jeg, er i orden med dig.
For god ordens skyld skal jeg oplyse dig om, at jeg er fraværende i næste uge i.f.m. afholdelse af ferie, hvorfor du først hører fra mig efter pinse.

Med venlig hilsen

Citat:
Det er ok bare jeg ved hvad der skal ske i min sag (jeg ved godt hvad der skal ske ) men hvem jeg har med at gøre er ret vigtigt for mig da uvished altid er en belastning for mig ...

Så jeg vil se frem til at høre fra dig af ..

god ferie

MVH
xxxx
Det var så den sidste mail og det sidste jeg hørte fra hende af, og også fra kommunen indtil i går hvor jeg kom på jobcenter og indtil i dag hvor jeg fik at vide at jeg skulle til jobsamtale på torsdag

Jeg har ringet (selv om jeg er modstander af det , pga mangelde dokumentation ) til gud og hver mand og det sidste jeg så har gjort er at jeg har skrevet til min gamle sagsbehandler og til hendes chef .. og så må jeg se hvad hendes chef siger til mig i morgen ...

havde jeg været på det ordinære arbejdsmarkedet ville det unægtelig have ligenet en raskmelding lavet af kommunen ...

her er de mail der er sendt til jobkonsulent og gamle sagsbehandler

Citat:
Hej xxxxxx


Jeg har ikke hørt fra dig siden pinse hvor du lovede mig at finde ud af om du stadig sad med min sag eller om det var en anden sagsbehandlere der nu er tilknyttet mig..

Jeg var i går den 7-7-08 til møde med xxxxxxxxx ang min arbejds situation ...

Her fik jeg at vide at xxxxxx at du ikke længere fungere som min sagsbehandler og at jeg også skulle til privat aktør hvad jeg da også sagde ja til...

Nu er det sådan at xxxxx lige har ringet til mig for at oplyse mig om at jeg skal til samtale ang et job på torsdag ...

Jeg har gjort xxxxx opmærksom på at jeg ikke er op fulgt efter sygedagpenge loven som jeg skal og at adskillige møder er annulleret fra kommunes side, som jeg forstod på xxxxxx skulle det være sådan at da jeg er visiteret til fleks så skal der sættes noget i værk og det er fint nok med mig , jeg modsætter mig ikke at prøve noget,

Og med baggrund i det sagde jeg ja til at gå til privat aktør da det var en aktør jeg kender og stoler på og tænkte at jeg kunne tage den derfra...

og formode at der denne vej så ville lave den manglede syge opfølgning.

I dag er jeg så blevet ringet op af xxxxx med henblik på et job, jeg har forklaret xxxxxx at jeg stadig er syg og som jeg også forklarede hende til mødet i går , har jeg dage hvor jeg vil elske at komme på arbejdet men jeg har også dage hvor jeg dårligt magter at komme ud af sengen...

Men som jeg forstår på xxxxxxx så er det sådan at da jeg er visiteret til fleksjob så skal vi bare finde et job jeg kan magte, jeg ved ikke om jeg har misforstået xxxxxx eller om det er hende der har misforstået mig, det er sådan at jeg stadig er sygemeldt, jeg stiller mig lidt undrenede overfor at man tilbyder mig et reelt fleksjob da jeg stadig er sygemeldt og under udredning for div sygdomme.

Jeg har lidt svært ved at forstå om det er en raskmelding man xxxx side laver eller hvordan det hænger sammen ?

Jeg er i min optik stadig sygemeldt da jeg ved at jeg pt vil have mere end svært ved at passe et job pga mit helbred da det er meget svingede fra at være at nogen dage kan jeg slet ikke noget og andre dage kan jeg en lille smule , som jeg prøvede at forklare xxxxxxx i går .

Jeg venter lige pt på at jeg skal til remoutalog , jeg er stadig i behandling med d vitamin da første forsøg på at få det op slog fejl og man er startet igen, jeg har stadig nogen dage smerter så jeg dårlig kan gå og har mange dage med migræne...

Alle disse ting ting der skulle have været med i min opdatering af ressourceprofil og alle disse ting er noget som skulle have været med i en sygopfølgning , jeg ved pt ikke om jeg får det bedre eller hvornår , jeg ved ikke hvordan fremtiden ser ud , da jeg hele tiden venter på sundhedssystemet og de undersøgelser jeg skal have lave der....

Mit håb er selvfølgelig at de klart finder ud af hvad jeg fejler og at jeg dermed kan komme i behandling og kan få det bedre og få et fleksjob.


Som jeg oplyste xxxxx i går til mødet så er det sådan at hvis ikke jeg får det bedre end jeg har det nu så ville det helt klart være førtidspension jeg søgte om , men da ingen ved hvad fremtiden bringer før jeg er færdig med alle mine undersøgeler så er jeg lidt i ingenmands land.

Du lovede mig at det ikke ville få nogen konsekvenser for mig at min opfølgning ikke er lavet men det vil jeg nu mene at det har, da jobcenteret jo åbenbart er af den mening at man kigger efter et fleksjob til mig , hvor hvis min opfølgning var lavet ja så ville man nok enten vente eller man ville arbejds prøve mig....

Så nu vil jeg sikrere mig at i ved både på kommunen og en evt arbejdsgiver ved hvordan det forholder sig med mig ....

Jeg er stadig syg i en grad så det vil være svært for mig at opfylde et fleksjob , og jeg er stadig sygemeldt , jeg har IKKE raskmeldt mig ..

Derfor vil jeg meget gerne have at du fortæller mig hvem der er min sagsbehandler nu sådan at jeg kan få lavet den sygeopfølgning og ressourceprofil opdatering ...

Jeg sætter igen loven ind om hvordan ledige flekser skal opfølges ind her


Stk. 4. Personer, der modtager ledighedsydelse efter stk. 1 og 2, bevarer ledighedsydelsen i perioder med sygdom eller barsel. Reglerne om opfølgning i forbindelse med modtagelse af dagpenge efter lov om dagpenge ved sygdom eller fødsel finder tilsvarende anvendelse.



Jeg forventer selvfølgelig at denne mail bliver vedlagt min sag , sådan at alle hvis der går noget galt vil kunne se at jeg har gjort hvad jeg kunne for både at få kommunen til at lave den lovbefalet opfølgning samt at jeg gerne skal tage ud til jobsamtalen men at jeg IKKE kan eller VIL love noget over for en kommende arbejdsgiver, det er mig der kommer til at stå med et problem hvis jeg viser mig som en dårlig arbejdskraft som ikke passer sit job, og jeg forventer at et evt fleksjob senere vil blive betragtet som en arbejds prøvning.


Jeg har selv fortalt jobkonsulent at jeg havde det fint i Aldi (selv om jeg pga arbejds karakter ikke kom op på mere end 2 timer) men arbejdet havde jeg det fint med, men den gang var mit helbred et helt andet end i dag....

Jeg vil meget gerne have at du nu fortæller mig hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal forholde mig til alt det her samt oplyser mig om hvem der er min sagsbehandler så der kan bringes orden i mine ting og sager så om ikke andet jobcenteret ved at jeg har et meget meget svingende helbred og at jeg allermindst af alle selv ved hvad jeg kan klare ...

Jeg har i dag snakket med xxxxxxxx som er min økonomiske rådgiver fordi hun var den eneste man kunne finde ud af var tilknyttet min sag, hun har derfor henvist mig til Leder for at jeg kunne høre hvordan jeg skulle forholde mig i det her rod ,men desværre er det ikke lykkedes mig at fange leder på telefon, men jeg prøver igen....

Jeg er oplyst om at du går på ferie men håber at du lige kan nå at svare på denne mail , den er også sendt til leder som jeg ikke har adressen på og som derfor er sendt via køge kommunes hjemmeside...

og til jobkonsulent.

Med venlig hilsen
xxxx
PS alt vores andet korespodance hvori det fremgår at der bliver aflyst samtaler samt hvor jeg gør dig opmærksom på mine nuværende problemer er ligeledes udleveret til xxxxxxxxxx

mit mobil nummer er xxxxxxxx og der kan du få fat i mig hele tiden
Alle mail er også sendt til min sagsbehandleres leder sådan at hun kan danne sig et indtryk (hvis hun gider at læse ) inden jeg ringer til hende i morgen...

Men alt i alt så bliver det jo spænende at se hvad de nu finder på men en ting er sikkert en evt arbejdsgiver vil fra mig få at vide hvad han går ind til så kan de se om han vil ansætte mig .
  Besvar med citat
Gammel 08-07-2008, 16:50   #6
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
lidt støtte til Heidi



Spred Glæde...trods alt :/

FlemmingLeer
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2008, 17:42   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nyt job????!!!!

Der kan da højst blive tale om en arbejdsprøvning, så dine NYE skånebehov bliver opdateret i din ressourceprofil.

Når de nye lægepapirer IKKE er med, hvordan kan de så vide, om du kan dø af det ... i værste fald.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2008, 20:51   #8
bobo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2006
Indlæg: 41
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
bobo er ny på vejen
hej Heiden
Synes det er mega flot at du lægger din sag på nettet, så vi andre kan følge med i hvad du har gennemgået, ville ønske at jeg havde det samme overskud, men håber det kommer.
bobo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2008, 21:37   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Zuza skriver

Nyt job????!!!!

Der kan da højst blive tale om en arbejdsprøvning, så dine NYE skånebehov bliver opdateret i din ressourceprofil.

Når de nye lægepapirer IKKE er med, hvordan kan de så vide, om du kan dø af det ... i værste fald
Tja men mon ikke også at det værste for kommunen lige nu er at jeg har gået ledig i et år her den første og så er deres refusion på vippen, hvor hvis det lykkedes dem at få mig ud i et job uanset hvad det har af konsekvenser for mig så kan de få deres refusion ...

Jeg vil tro at det er noget i den stil ...

Min ressourceprofil er lige pt ikke det stykke papir den er skrevet på værd , men jeg vil og kan ikke gøre så meget før i morgen når jeg har snakket med afdelingslederen for socialrådgiverne og hørt hvad hun har at sige....

Citat:
hej Heiden
Synes det er mega flot at du lægger din sag på nettet, så vi andre kan følge med i hvad du har gennemgået, ville ønske at jeg havde det samme overskud, men håber det kommer.
Tak skal du have bobo og jeg kan godt forstå at du ikke har ressourcer til det , efter jeg havde lavet den her tråd sov jeg i 2 timer

og desværre kommer jeg nok også til at holde lidt lav profil herinde imens alt det med mig selv står på, har mærket at overskuddet har været mere end begrænset mens jeg har gået til udredning i sundhedsystemet så med den her oveni ja så bliver der nok ikke tid til så meget andet...

det tager jo ikke lang tid lige at skrive hændelses forløbet ind , men det tager mange timer tanker og ressourcer at gå og tænke på det hele og uanset hvad så kan man ikke lige lade være...

Men jeg har besluttet mig for at skrive herinde som en slags dagbog, min sag er nok ikke så anderledes end alle de andre, men det kan være at nogen når de følger med kan se noget som jeg ikke selv kan se eller har nogen råd som jeg selv har overset, syntes ofte det er meget nemmere at beholde et overblik når det er andre det går ud over og ikke en selv ....
  Besvar med citat
Gammel 08-07-2008, 21:42   #10
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
For "raske", der bliver "syge", ifølge sygedagpengeloven, så kan sygedagpengene forlænges, hvis man venter på behandling.

Men er det lavet om? Og gælder det ikke syge, der bliver mere syge?!

Du har jo IKKE gået ledig. Du har været sygemeldt siden dit sidste job, ikke?

Eller husker jeg forkert.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev det min tur :) Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 59 03-03-2013 20:02
Så blev det min tur. :) solo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2011 12:48
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25
Blev ked af det.... Susanne2412 Alt det andet 10 18-07-2010 10:51
Så blev det min tur til at få et job Bitten Jeg har fået job. 13 04-04-2009 20:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension