K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2008, 02:22   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Thumbs up www.social-snyd.dk

Ja, ja... rolig nu.

Der er altså IKKE en opfordring herfra til at snyde, men en side om, hvordan borgerne bliver snydt.

Der kæmpes kampe mange steder.


Citat:
Denne hjemmeside vil omhandle
en del om det offentliges underkendelse
af folks retssikkerhed.
Og den er der meget af!!

Der vil endvidere komme en del sager
som er behandlet som om at alt er godt nok.
DET ER DET BARE IKKE!!!

Mit navn er Bent Johannesen
og jeg har ført sager for folk i klemme.
Det gør jeg nu ikke mere.

Jeg vil være rådgivende for jer og det sker
i Social juridisk rådgivning hver 3 tirsdag i mdr.
og det er adresse : Enhedslistens lokaler i Studiestræde

Mvh Hilsen Bent
Den røde vagthund
http://www.social-snyd.dk/

Der er også links til flere af Bents hjemmesider. Nogle er under opbygning, men er på vej.


http://www.vagthundens-kamp.dk/


http://home20.inet.tele.dk/ombudsmanden/

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2008, 13:06   #2
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 63
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Er du sikker på at du har lyst til at anbefale Bent Johannesen? og kan du stå inde for ham ?
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2008, 13:38   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg "anbefaler ikke". Jeg orienterer, så må det være op til læsere at vurdere selv. Som når jeg lægger artikler ind.

Jeg "anbefaler" heller ikke lovgivningen, jeg lægger ind.

Jeg kender IKKE Johannesen, men han kæmper åbenbart for, at en masse kvinder kan få de penge, de vist har krav på.

Han bruger åbenbart også tid på at hjælpe folk i nød - som k10 også gør.

Hvorfor han ikke skulle anbefales, aner jeg intet om. Jeg kender ham ikke.

Har han da gjort noget, der ville kunne "skade" k10's brugere?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2008, 17:57   #4
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Jeg "anbefaler ikke". Jeg orienterer, så må det være op til læsere at vurdere selv. Som når jeg lægger artikler ind.

Jeg "anbefaler" heller ikke lovgivningen, jeg lægger ind.

Jeg kender IKKE Johannesen, men han kæmper åbenbart for, at en masse kvinder kan få de penge, de vist har krav på.

Han bruger åbenbart også tid på at hjælpe folk i nød - som k10 også gør.

Hvorfor han ikke skulle anbefales, aner jeg intet om. Jeg kender ham ikke.

Har han da gjort noget, der ville kunne "skade" k10's brugere?


Hej zuza

Jeg kan godt stå inde for hvad Bent Johannesen forsøger, at udrette på det sociale område for at hjælper andre.

Bent har tidligere hjulpet mig som bisidder i kampen mod Gladsaxe Kommune inden jeg fik en advokat til at føre min sag.

Bent har således haft flere møder med Gladsaxe Kommune, og medvirket ved at lave optagelser af møder der blev holdt hos mig.

Bent har selv en handicappet hustru, og har tidligere sideløbende fungeret som bisidder for mennesker der var i klemme i det offentlige.

I dag fungerer han kun som rådgiver.

Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2008, 18:00   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg har engang hørt ham i DR Radio, tror jeg, det var, Benny.

Han lød som et menneske, der har hjulpet rigtig mange mennesker.

Jeg ved ikke, hvad THJ mener.

Kan du ikke skrive en pb til mig, THJ?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2008, 23:05   #6
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 63
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Jeg spurgte såmænd bare om du kunne anbefale ham, om du havde et personligt kendskab.

Når du lægger noget lovgivning ud eller artikler fra socialrådgiveren så eller skriver fra ankestyrelsen så er der jo andre der står inde for kvaliteten.

Synes bare man skal passe på med at kaste mennesker der er i en sårbar position i armene på nogen som man ikke kender noget til.

Nogen gange, jeg siger ikke det er tilfældet her, så er dårlig hjælp værre end ingen hjælp.
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2008, 23:55   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
THJ...

læs Bennys og mit ovenstående svar, så er den ged vist barberet.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2008, 01:53   #8
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up Jeg kender da Bent J.

Han har udøvet et fantastisk arbejde for de mennesker der har haft brug for hans hjælp igennem flere år.

Jeg har været sammen med Bent flere gange i den da lokale radio 2000. Lørdag efter Lørdag brugte Bent timer der.

Bent J. var manden der skabte kontakt til TV2 for en tid siden, og hvor lidt af min sag blev fremlagt. Det var jo især om lægekonsulenters ulovlige påskrivninger i sagsakter.

Bent J. har også hjulpet mig meget i min sag. Og til stor gavn.

Og jeg ved at han også har hjulpet mange andre i deres sager med gode resultater.

Ærgeligt at han har stoppet som Bisidder. Men jeg ved at Bent brænder for at få bedret Retssikkerhedsloven. Og det er ikke noget at kimse af.

I Enhedslisten udøver han så nu en rådgivning til hjælp for borgeren. Og det er jo godt at Bent stadig giver lidt hjælp ad den vej.

Så jo man kan regne med at det er sandfærdige sager der fremlægges fra Bents hånd på de diverse hp sider han har. (Som nu er igennem en om/opbygning.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommuner og speciallæger snyd nce Det er da strengt ! 4 10-10-2013 10:26
Så I det om kvote snyd? Indiansummer Politik og Samfund 4 12-09-2013 23:47
Sagsbehandler - snyd og løgn. forvired Alt det andet 13 01-09-2009 00:44
Hjort nupper i snyd Maj-Britt Politik og Samfund 1 26-03-2009 13:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension