K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-05-2008, 13:46   #1
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Medicinsk testcenter?

Hej

Nu er jeg kommet hjem fra møde med kommune, og det er så faldet sådan ud at de syntes at det var en god ide ,at jeg kom på medicinske testcenter, hvor der er mange specillæger der skal kigge på mig i det jeg jo har mange forskellige diagnoser og nogen er jeg ikke færdig udredt for, så de syntes at der manglede en helhed i min sag og samentidig en specillæge erklæring om hvordan mine udsigter er fremover , det lyder jo udemærket med det er jo en socialmedicinsk udredning og det er kommune der betalter så er lidt i tvivl om det er det jeg skal, er der nogen der har prøvet et sådanne center?

Er lidt mistroiske, og ved ikke lige om det er det har sagt til dem at jeg vil overveje og snakke med min mand og læge om det er det rigtige.

MAI-BRITT DET SKAL MÆRKES AT VI LEVER,

Sidst redigeret af Stezu; 22-05-2008 kl. 14:07. Årsag: store bogstaver - svært at læse
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2008, 15:53   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Mai-Britt, jeg må indrømme, jeg ikke aner, hvad medicinsk testcenter er for noget, men jeg synes det er en god idé, at du drøfter det med egen læge.

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2008, 00:51   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Jeg har været sendt til 2 forskellige igennem medicinsk testcenter. og er ikke udpræget begejstret for resultaterne. den første var en neurolog, den anden en neuropsykolog.
den første mente mine smerter kunne skyldes et overforbrug af smertestillende.. som om... og den næste mente ikke jeg havde nogle problemer med hukommelse og sådan.. men mente det bare var stress.
jeg har whiplash,, en svær sygdom.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2008, 02:01   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Maj-Britt jeg søgte på medicinsk testcenter og så vidt jeg kunne se var der kun to i dk så derfor hvis det er det rette navn du har fået så burde det være det her http://www.medtest.dk/

Så kan man læse lidt om hvad det er og jeg vil også sige , tag en snak med din læge om det og hvad det er
  Besvar med citat
Gammel 23-05-2008, 08:18   #5
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej og tak for svaret

jeg har været hos lægen, og han kendte ikke stedet, men syntes at det lød ok at prøve at se hvad de finder ud af ,det var mere for at få samlet hele min sygdoms journal, idet at det jo er lidt rodet når både der er neurologisk og remutallogiske og neurokiruriske, på centret kunne de så måske samle det hel og give en status på hvad man mener er realistisk med hensyn til job eller førtidspension,ja og så er der jo også en psykolog som de så gerne vil have at jeg skal til, ( mit hoved fejler ikke noget men det gøre min krop) og hvis psyken fejler noget så er det fordi at man skal kæmpe med læger kommuner og forsikringsselskaber og arbejdskadestyrelsen (papir og skrivelser i et væk)
en sej kamp op af bakke hele tiden.

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever Men skal et gøre så ondt
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2008, 08:44   #6
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, det er en sej kamp op af bakke hele tiden!

Men det var godt, du fik talt med din læge om det, og jeg håber, der kommer noget godt ud af det.

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Depression og angst - hash eller medicinsk cannabis Allina Politik og Samfund 31 07-02-2017 09:54
Nogen der kender til Medicinsk rygcenter i Silkeborg? smutti Alt det andet 1 28-07-2013 13:22
Social Medicinsk afklaring popcorn Alt det andet 8 28-03-2013 09:20
Medicinsk Erhvervsevne Hamselv Alt det andet 7 02-02-2010 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension