K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2008, 22:29   #1
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Question Optjening af feriepenge under ravalidering ?

Jeg samler i disse tider sammen på optjent ferie, så jeg kan få det udbetalt

men men, jeg har "kun" optjent 10 dages feriedagpenge fra sygedagpengene...får jeg ingenting fra den periode hvor jeg fik revalideringsydelse ??

Mig ha masser af ferie...nemlig ja
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2008, 22:50   #2
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 63
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bumblebee Se meddelelser
Jeg samler i disse tider sammen på optjent ferie, så jeg kan få det udbetalt

men men, jeg har "kun" optjent 10 dages feriedagpenge fra sygedagpengene...får jeg ingenting fra den periode hvor jeg fik revalideringsydelse ??

Mig ha masser af ferie...nemlig ja
Nej du optjener intet når du får reva ligsesom man heller ikke optjener feriepenge af SU
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2008, 23:05   #3
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af THJ Se meddelelser
Nej du optjener intet når du får reva ligsesom man heller ikke optjener feriepenge af SU
Godt jeg har 25 dage jeg får her pr. 30/4 - så må jeg jo nøjes med de 10 dage efter 1. maj.

Hvorfor optjener man ikke feriepenge af revalidering ?? Det er da unfair i princippet.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2008, 23:08   #4
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Søgte lidt på nettet, og fandt dette :

Er du under revalidering?
Revalidender kan ikke holde ferie i praktikperioden, medmindre praktikstedet er lukket. Som revalidend har man ikke ret til revalideringsydelse under ferie i praktikperioden, men det er en god idé at tale med din sagsbehandler, hvis du har ønske om ferie, så du helt konkret ved, hvad der gælder for dig i forhold til din revalidering. Derudover skal du være opmærksom på, at de feriepenge og feriefridage, du optjener i praktikperioderne, modregnes i din revalideringsydelse, når de kommer til udbetaling.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2008, 06:52   #5
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 63
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bumblebee Se meddelelser
Søgte lidt på nettet, og fandt dette :

Er du under revalidering?
Revalidender kan ikke holde ferie i praktikperioden, medmindre praktikstedet er lukket. Som revalidend har man ikke ret til revalideringsydelse under ferie i praktikperioden, men det er en god idé at tale med din sagsbehandler, hvis du har ønske om ferie, så du helt konkret ved, hvad der gælder for dig i forhold til din revalidering. Derudover skal du være opmærksom på, at de feriepenge og feriefridage, du optjener i praktikperioderne, modregnes i din revalideringsydelse, når de kommer til udbetaling.
Ja hvis du har lønnet praktik så optjener du naturligsvis feriepenge.

Om det er forkert at man ikke optjener feriepenge ved jeg ikke men så skulle man jo også gøre det på SU.
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
befordrings godtgørelse på ravalidering Peter v Alt det andet 9 12-06-2013 18:04
Feriepenge fra sidste feriepenge MetteMusen Spørgsmål ang fleksjob 11 16-05-2013 19:50
Optjening af sygedagpenge Ramses Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 01-05-2013 14:12
sygemelding under ansættelse incl i optjening til ledighedsydelse ? marseen Spørgsmål ang fleksjob 22 18-11-2010 11:01
Fleksjobbere - optjening af FF ( ferie frihedsdage) maruus Jeg har fået job. 6 30-04-2009 21:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension