K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2008, 15:43   #1
julle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2007
Indlæg: 7
Styrke: 0
julle er ny på vejen
begynder at søge førtidspension

hej alle
Jeg har et fleksjob på 15 timer/uge men nu opgiver jeg altså.Har været på samme arbejdsplads siden 1992.Tidligere i 2004 fik jeg leddegigt, og i 2005 blev mine ulidelige smerter i nakke/skulder området dianostiseret til at der var tryk på en nerverod mellem C5C6.Efter utallige indlæggelser på gigthospitalet, da de ikke ville tro mig, blev jeg opereret på OUH. Det blev det meget værre af. Mange flere smerter, med brændende og stikkende nakkeproblemer,stikkende og føleforstyrrelser i armen/hånden.Jeg havde i længere tid en depression og første gang jeg søgte lidt hjælp til det blev jeg indlagt for det i 2007 og 5uger i 2008 igen.Jeg får store doser af morfin for smerterne, men det virker ikke mere da jeg i mange år har fået det.Depressionsmedicin i maximale doser,og dertil store doser af leddegigtmedicin.Jeg må hvile mange gange dagligt, og har været på smerteklinik.En ting er medicin men alle de fandens bivirkninger,gør det ubehageligt i det hele taget at leve, og derfor blev jeg skilt da jeg havde bestemt mig for selvmord. For slet ikke at tale om alt det alternative jeg har forsøgt, bl.a. fik jeg indsat36 stykker guld i nakken som jeg selv finaserede. Afspændingshold på aftenskole,Fysioterapi,gigtsvømning i varmtvandsbassin,sauna,solarium,zoneterapi,kranio sakral terapi,akupunktur alovera drik hybenpulver,kostomlægning, anskaffet en motionscykel,og jeg ved ikke hvad,og intet hjælper.Min tinnitus, konstante hovedpine er ved at drive mig til vandvid, og nu orker jeg ikke mere. Jeg har jo ikke et liv.Det var min læge der sagde om vi ikke skulle søge førtidspension,og det prøver vi så.Men alle de skræk eksempler jeg kan læse div. steder er der nok ikke meget håb om jeg får en pension. Men så slibber de sgu af med mig på anden vis. ha en god dag hilsen julle
julle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 16:25   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Hej Julle

Ja, der er virkelig mange skrækkelige eksempler herinde, men der er jo trods alt stadig nogen, der får pension, og i mange tilfælde sikkert også uden ballade.
Så jeg vil ønske dig alt det bedste, håber på en hurtig og uproblematisk afklaring
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2008, 21:27   #3
jane
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: rudersdal
Alder: 58
Indlæg: 51
Styrke: 17
jane er ny på vejen
Hej julle !

Læste lige dit indlæg, kan følge dig - har haft problemer med ledsmerter igennem mange år - og i 2004 gik det så helt galt - fik mange smerter i mine hænder(var selvstændig maler) og et år efter fik jeg så af vide at det var leddegigt.I dag sidder gigten i min hænder -fødder-albue-skulder og min nakke, hvilke gøre at jeg også har hovedpine hver dag. Har der til også angst og har haft det siden 1992 - hvilke har gjordt mit liv rigtig rigtig besværligt.
Mht. leddegigten - jeg for mth - giver mig selv indsprøjtninger 1xugeligt. Maven gør ondt og jeg bliver forkølet hver gang - for sår - osv. Jeg er igang med at søge en pension - men også jeg bliver mere og mere usikker på om det vil lykkes for mig - og jeg har bare ikke kræfter til at kæmpe mere med kommunen. Så jeg kan godt følge dig - men jeg håber ikke at du gør det du skriver. gå udfra at du har kontank til gigtforeningen - og at du har talt med deres sagsbehandler derinde - hvis ikke så skulle du tag og ringe ind til dem og snakke med dem, måske kan de give dig lidt mere overskud - og hjælp. Håber virkelig at du ikke giver op !!!!pøj pøj

Hilsen jane
jane er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
søge førtidspension på § 17 pimpek Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 06-02-2012 22:15
Praktiserende læger begynder nu at slå sig i tøjret Ricky M. Lægekonsulenternes Rolle 4 05-02-2012 00:42
Kan man søge § 34 på Førtidspension? Indiansummer Alt det andet 6 07-12-2009 21:14
Begynder at søge ftp Jan K At søge førtidspension 3 24-03-2008 18:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension