K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2006, 07:58   #1
am
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2005
Indlæg: 4
Styrke: 0
am er ny på vejen
Jeg skal starte i fleksjob idag

Hej allesammen.

Yes, jeg har fået job. Endelig blev det min tur 3 gang er lykkens gang. Det var 3 jobsamtale inden for 3 mdr, og jeg var endda den sidste der skulle ind igen. Det er på et plejhjem, og det er
" projekt yderlig omsorg" Altså socialt samvær med den ældre, samtale, brevskrivning, madlavning med den ældre og gåture m.m.
Det er et tidsbegrænset job indtil nytår, men mulighed for fastansættelse siger lederen. Det er også fint med mig. Jeg vil bare have noget at lave held og lykke til i alle andre, og tro på at det hele nok skal lykkes Det er 8 år siden at jeg blev syg, så det er også på tide at der sker noget.
knus am
am er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2006, 09:00   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Jeg skal starte i fleksjob idag

Hej am ...

TILLYKKE MED DET det er så dejligt når det endelig lykkedes for en ....

Så nu er det bare at nyde tiden frem til jul og derefter håbe på en fastansættelse når den tid kommer (hvis det er noget du vil blive i )

Men det lyder unægtligt som et af de bedre job... så er der vist kun tilbage at sige god arbejdslyst
  Besvar med citat
Gammel 20-09-2006, 11:20   #3
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
RE: Jeg skal starte i fleksjob idag

Tillykke!!
Krydser finger for at du også er ansat efter nytår
Det lyder som et vældig hyggeligt job, gid flere plejehjem ville bruge den jobfunktion, men jeg tror nu den er ret sjælden...Desværre for det kunne virkelig gavne de ældre at have en "hyggeperson" omkring sig.
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2006, 11:50   #4
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
RE: Jeg skal starte i fleksjob idag

Hej Helle....faktisk er den jobfunktion ikke så sjælden endda....også på plejehjemmene bliver folk nedslidte......typisk vil de nedslidte ansatte først kunne tilbydes en form for skånearbejde eller også bliver de ansat i fleksjobbene før andre, der måske ikke lige har den erfaring fra omsorgsarbejde med sig....udover det så blev plejehjem o.l meget brugt i starten af fleksjobsystemet til job til visiterede.....man kan faktisk sige at der nu er fyldt op i det system, derfor er det så svært at få den slags job.....jeg vil ønske dig AM tillykke og håbe at du bliver fastansat....til glæde for dig og beboerne på arbejdspladsen.

Mvh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2006, 23:25   #5
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Jeg skal starte i fleksjob idag

TILLYKKE am dejligt at det endelig lykkedes!!!! håber for dig, selvfølgelig hvis du bliver glad for jobbet, at du også har det efter nytår!!!

Men ja bare det at have noget at rive i betyder en hel del!!!

Held og lykke

Knuser Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor skal jeg starte ? TylerGirl Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 28-05-2013 20:46
hvor skal man starte... martine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 10-10-2010 22:19
så det idag min sag skal for tije Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 38 30-01-2010 06:19
Starte i fleksjob inde der er lavet kontrakt? gittedl Spørgsmål ang fleksjob 5 28-01-2008 16:17
Så er det idag jeg skal til revurdering DRAGEN Dit og Dat 3 13-03-2007 14:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension