K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide for Førtidspensionister

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide for Førtidspensionister Er du faldet over nogle oplysninger, eller bare generelt har et godt råd ang ftp så er det her stedet

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2008, 15:35   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ret og pligt om fleksjob og førtidspension

Dagens udsendelse handler om både fleksjob og førtidspension.

Hvis linket til dagens udsendelse ikke er lagt på endnu, så klik på "Seneste Ret og Pligt" ude til højre under "Lyt til P1".

http://www.dr.dk/P1/retogpligt/20050902132728.htm
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 15:51   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Stakkels mennesker...de får jo ikke en fair behandling fra kommunerne...det er jo håbløst og jeg er træt af at sagsbehandlerne for de følger ikke loven i MANGE tilfælde.

Nogle er gode , men der er sørme mange der ikke følger loven.

det er altså sandheden...så kan de sige at de ikke har tid og bla bla bla...men selvom de ikke har tid nok så retfærdiggør det ikke at de ikke følger loven.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 16:08   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Denne gang var det desværre OGSÅ Statsforvaltningen, der var inddraget i en sag om, HVORNÅR et brev var afsendt/modtaget.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 16:10   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja...mystisk at de breve om afslag ALTID er flere dage om at komme...

Gys jeg bliver ræd når jeg hører de udsendelser...så mange mennesker i klemme i systemet...

Sidst redigeret af Stella; 03-03-2008 kl. 16:32.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2008, 00:31   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation Ret og pligt om timeantal, hul, kontanthjælp på fleks

Hør dagens Ret og Pligt. Der er en masse interessant om fleksjob, førtidspension, timeantal, antal revurderinger osv. osv.

Der er kun 2 indslag i dag... Det første er en uhyggelig historie om et par i kørestol, der har fået et barn ... og sagsbehandlingen. En sand gyser.

Det andet er om fleksjob og førtidspension.

Linket er her:

http://www.dr.dk/P1/retogpligt/Udsen...0317143949.htm

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
min ret og pligt jonna52 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 07-04-2011 17:43
Ret og Pligt i dag!!! fiemie Nyttigt at vide for Førtidspensionister 7 09-01-2009 01:27
Om ret og pligt i P1 Hejdien Alt det andet 0 27-12-2007 04:15
K10 i ret og pligt Hejdien Dit og Dat 6 19-12-2007 01:22
Ret og pligt - om fleksjob, skånejob mv. zuza Et godt link! 0 06-11-2007 14:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension