K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2008, 13:49   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Gør en forskel.

Vi har nu muligheden for at hjælpe www.ladk.dk så prøv lige at læse her og vær med til at gøre en forskel ...

Nu prøver LA sig også med at lægge fokus på førtidspension og ventetiden på dette, og de efterlyser historier og vi ved jo der er nogen herinde , så har du lyst og er du en af dem der bliver syltet med din pensionssag så skriv din historie til dem...

Det er ifølge Kimse fra LA ikke noget problem at den har været bragt på nettet før, så¨selv om du har hele din historie i detaljer her eller andre steder så send gerne alligevel

Læs nedenstående

Citat:
Mange ansøgninger om førtidspension trækker ud i årevis. Dels på grund af lovgivningen og dels fordi det er billigere for kommunerne at holde folk på kontanthjælp, frem for at tildele dem retmæssig pension. Når kommunens pensionskasse er tom tildeles der ikke flere pensioner det år - uanset behovet og antallet af specialelægeerklæringer. Mange bliver endnu mere syge pga. uvisheden, usikkerheden, utallige jobprøvninger og sagsbehandlingen som kan trække ud i årevis.
Det vil LA gøre noget ved. Vi begynder med at dokumentere problemet ved at bringe forskellige beretninger om pensionssagsforløb.

Send gerne historien om dit pensionssagsforløb til Erling F. - [email protected], så vi kan bringe beretningen her
  Besvar med citat
Gammel 09-02-2008, 19:08   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg bumper lige denne da det ser ud til at der ikke er nogen der har lagt mærke til den.

Og det må siges at være en vigtig sag at støtte...

Historierne skrives selvfølgelig i anonym udgave inden det offentliggøres.

Enten kan du selv gøre den anonym og ellers er jeg sikker på at de gerne giver en hånd fra LA`s side ....
  Besvar med citat
Gammel 09-02-2008, 19:40   #3
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
min sag kører jo stadig venter på at den skal blive klar til at komme ind til pensionsteamet for 5 gang,

ville gerne, men syndes ikke jeg har overskud til det desværre, at få det hele stykket sammen.
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2008, 22:59   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peacock sådan er det jo bare

Får du energien til det på et tidspunkt så er jeg sikker på at din historie er velkommen, og så må vi håbe at der er andre der har energien
  Besvar med citat
Gammel 12-05-2008, 18:00   #5
webbelin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2008
Lokation: Nordjylland
Alder: 61
Indlæg: 29
Styrke: 17
webbelin er ny på vejen
DER vil jeg da gerne lægge min historie

Jeg gik på sygedagpenge i 12 år ..
HVEM vidste DET kunne lade sig gøre..
..ik mig
__________________
(¯`v´¯ )
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨ Hugs¸.•*¨
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸Webbelin¸.•¨¯`•.
webbelin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2008, 21:44   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
webbelin så er det bare om at komme i gang med at skrive

og 12 år er det ikke rekord selv for siden her og nej jeg vidste godt nok heller ikke at man kunne få det i så mange år, det siger en del om kommunen
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forskel på kommuner profilen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 25-11-2012 15:53
Forskel på fagforeninger???? hvorformig Dit og Dat 16 20-10-2011 03:47
Forskel på §17 og §18? Biri Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-09-2011 14:37
Kom op af stolen og gør en forskel Hejdien Alt det andet 14 22-10-2010 14:44
§34 er der forskel? Silly Alt det andet 11 02-06-2009 21:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension