K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2008, 20:55   #1
fehovedet
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2007
Indlæg: 9
Styrke: 0
fehovedet er ny på vejen
Smile Jeg indrømmer at jeg har været heldig.

I oktober eller november 2005 blev jeg sygemeldt med stress/depression (en hyppigt tilbagevendende diagnose gennem mit liv)... og har været det siden ...

Allerede da jeg havde været sygemeldt i meget kort tid kontaktede jeg min kommune for jeg ville gerne lave et eller andet ... men min sagsbehandler kunne ikke rigtigt finde ud af at placere mig - han mente vist egentlig mest, at det var pjat med mig - og at jeg bare skulle se at raskmelde mig og komme igang ... men det gjorde jeg ikke ...

Efter jeg havde været sygemeldt i 7-8 måneder blev jeg sendt ud på det, der i gamle dage gik under navnet REVA - og der var jeg så først i 14 dage på et introforløb - og dernæst i en intern praktik/jobafprøvning det holdt i første omgang i 7 måneder, hvor jeg var tilknyttet først et værksted og derefter et andet - men i december '06 gik det galt - og jeg røg længere og længere ned - og min kontaktperson og værkstedslederen besluttede at jeg skulle have en pause - og en psykiatrisk udredning ... det fik jeg så ...

I april 07 blev det så besluttet at jeg skulle afprøves i en ekstern praktik ... det holdt 4 uger, hvor jeg bare blev dårligere og dårligere både psykisk og fysisk ...

Så var jeg sygemeldt igen ... så kom sommeren og min sag lå lidt stille hen over sommeren - i efteråret '07 blev jeg så sendt til en psykologisk udredning - og i november eller december fik jeg brev fra min sagsbehandler om, at hun ville indstille mig til pension ...

Min sag var til vurdering i pensionsteamet d. 23. Januar - og den 24. januar lå der en mail fra min sagsbehandler at jeg har fået tilkendt pension fra d. 1. februar ...

Jeg er rigtig meget klar over, at min sag har kørt temmelig "smertefrit" igennem (selvom det bestemt har været hårdt at stå midt i det) - men jeg tænker at sådan nogle historier kan der også være brug for her inde - så ikke det hele bliver den ene sørgelige historie efter den anden ...
fehovedet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2008, 21:36   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tillykke, Fehovedet.

Og tak, fordi du fortalte din historie. Det er rart, at du ikke har skullet gå i så mange år, som mange andre har.

Du har sandelig også kæmpet undervejs og prøvet.

Håber, du kigger forbi her og fortæller, hvordan det går.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vestager indrømmer regeringen med overlæg øger uligheden halse Politik og Samfund 15 03-07-2013 14:31
Åbenbart mere heldig end jeg har vidst Thomas1981 Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2012 21:03
Hvor har jeg været heldig ? joka Din historie 7 27-02-2012 16:28
Har jeg været i arbejdsprøvning ? gøjneren Alt det andet 2 17-11-2010 20:20
jeg er så heldig Bomfru Din historie 7 02-08-2006 20:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension