K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2008, 17:50   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down kommunen stjal min mand !!!!

det er sågudda formynderi så det basker... magen til uhyggelig historie skal man lede længe efter...jeg går ud fra at den mand måske er førtidspensionist , men man ved aldrig...

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...icle968539.ece
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2008, 17:58   #2
Berit p
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2007
Lokation: esbjerg
Indlæg: 91
Styrke: 17
Berit p er ny på vejen
Det er da ved G.. ikke til at forstå at det kan ske her i danmark. Hvad er det lige de har gang i?? Han har jo selv sagt han vil være hjemme ved konen. Hvem er de at de skal bestemme hvor han skal være??? Hvor må det være frygtelig for både ham og hende.
Berit p er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2008, 18:06   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Gad vide, hvad undskyldningen for dette er.

Personalemangel i hjemmeplejen?

Og han måtte IKKE tale i telefon.

Må da håbe, stedet passer og plejer ham efter ALLE kunstens regler, når han klager åbenbart IKKE hjælper noget som helst.

Man får desværre kun halve historier... men det lyder da uhyggeligt.

Jeg tror, jeg ville have efterlyst min mand hos politiet, så kunne de finde ham for mig.

Sikken gyser, når man ved, hvor mange fejl der er i borgeres sager... som ovenikøbet IKKE kan blive rettet, trods Datatilsynets afgørelse.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2008, 18:12   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Desværre så tror jeg at den arme syge kvinde ikke anede hvad hun skulle gøre og så ringede hun til EB ...kommunen ville jo ikke fortælle hende hvor hendes mand var.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2008, 07:25   #5
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Det er bare Lolland kommune i en nødeskal. Kan huske at jeg i min sidste arbejdsprøvning sage at jeg ikke ville i arbejdsprøvning igen fordi det fik kørt mig langt ned både pga af mine smeter i ryggen og så min hjerneskade der gør det svært for mig og overskue nye ting, og det derfor gik hårdt ud over min kæreste og den gang 4år gammel søn(har fået en datter efter som snart er et år) Men det kunne der ikke være tale om, og nægtet jeg ville børne og ungetimet komme ind i sagen og så kunne min søn komme i aflastnings familien imens jeg var i arbejdsprøvning, der korset jeg mig og tænkte her starte en lang kamp mod kommunen. Der har så været kommune samlægning, så har da fået en nu sagsbehandler. Men han tager ikke stilling til noget, her er det vores såkladt lægekonsulent der lige lave en plan for en og den er min sagsbehandler jo nød til og rette sig efter for det er jo lægekonsulenten der har vuderet det, min bare ...... Ja, det er desvære nok ikke sidste gang vi høre sådanne historier fra Lolland kommune.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2008, 13:57   #6
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Det er sådan en historie jeg får tårer i øjnene af at læse....Det er provokerende at kommunen altid tror de ved bedst!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 07:14   #7
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
""Tak for dine oplysninger, har lige læst dem igennem, det er grove løjer,sådan behandler man ikke mennesker det er utilstedeligt - jeg vil prøve at få kontakt med myndighederne i morgen - du hører fra mig inden for de nærmeste dage.""

Har fået denne mali tilbage fra formanden på lolland hjerneskadeforening, efter og have sendt en mail til han med E.B artikel "kommunen stjal min mand"
Blive spædene og se om der sker lidt!!
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 12:07   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Færselsuheld*08-08-2004 godt initiativ at sende den artikel, det kunne være en god ide at vi alle gjorde det når vi så en artikel som vi mente en eller anden forening kunne have godt af at læse

jeg håber at du får noget ud af din henvendelse, og underligt at der ikke har været noget i nyhederne om den historie

Men der er måske ikke nogen der syntes det er underligt at man sådan fjerner voksne mennesker fra deres ægtefælle ?
  Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 12:44   #9
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Ja, har også lige snakket med min advokat det er også Vibeke Sestrup som i den sag fra E.B og fortalt hende jeg har sendt den videre til hjerneskadeforeningen, hun synes det lyder godt, for så kan det blive belyst lidt mere hvad det er kommunerne går rundt og laver. Hvis ikke det kommer frem, men bare bliver her imellem os eller sider som denne så er det regl kun dem der allerede sider i problemer der læser om det. Jeg har sat mig for og gøre mit for at der kommer så meget frem i offentligheden som muligt nu. Selv de bitte små ting, for på et tidspunkt må det da gå op for de folk der styre dette land at noget er helt galt.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 13:08   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
vi har eksisteret siden 05 og har hele tiden sørget for at sende div historier til medier og politikkere, men desværre er begge parter mere end svære at råbe op, men så mange som vi er på siden nu og hvis alle gør som du ....

Ja så vil der komme så mange henvendelser at man ikke kan blive ved at sidde det overhørig .. vi har folk her på siden som blogger andre steder bla i medier, der er dem der debattere sagerne og så er der dem der sender det til relevante instanser når de ser en grotesk historie ....

bliver vi alle ved med det, så er jeg sikker på at det på et tidspunkt vil lykkedes for os at få lidt opmærksomhed på de problemer der er i hele systemet og ikke kun i de enkelte sager

men du har helt ret, mange bække små gør en stor Å
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der friske på lidt mand-til-mand.. Chas Politik og Samfund 1 13-06-2012 22:18
gammel mand mand Alt det andet 65 26-02-2012 02:44
Her er en mand... isteen Politik og Samfund 8 15-06-2010 21:15
Kommunen stjal min erstatning! buster Alt det andet 3 26-03-2010 19:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension