K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-07-2006, 14:47   #1
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
Forarbejde/overvejelser til møde

Endelig begynder der at ske lidt i min sag. Om små 14 dg skal jeg til møde på kommunen ”med henblik på afklaring af min fremtidige tilknytning til arbejdsmarkedet”. Samtidig er jeg blevet visiteret til en arbejdsmarkedskonsulent med henblik på iværksættelse af arbejdsprøvning.

Nu er mit spørgsmål så, om der er noget forarbejde eller overvejelser, som jeg bør gøre mig, inden jeg skal til møde på kommunen? Eller er det bare at vente og se, hvad de har at sige til det.

Jeg har fået arrangeret det sådan, at en repræsentant fra fagforeningen skal med til mødet, som bisidder. Derfor skal jeg til så til møde i fagforeningen dagen før, så de kan sættes ind i sagen.
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2006, 13:34   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Forarbejde/overvejelser til møde

Hej gittedl.

Tilykke med at der nu sker noget...

De overvejelser du nok skal have med dig selv er nok mest en afklaring af hvad du (som jo kender din krop bedst ) kan magte og ikke magte, sådan at du ikke føler dig tvunget i situationer som du ikke mener at du kan magte :|

Men ellers vil jeg nu nok mene at du er rimlig godt gaderet ind, bare det at du skal til samtale med din fagforening dagen før og have vendt med dem hvad og hvordan det hele skal foregå, giver dig en ret stor sikkerhed

jeg glæder mig til at høre hvordan det går for dig

Held og lykke med det hele ..

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 31-07-2006, 20:07   #3
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
RE: Forarbejde/overvejelser til møde

Tak for det Hejdien.

Jeg håber bare på en afklaring på, hvad der skal ske. Har gået sygemeldt i nu 6 mdr, og det føles lidt som om ens liv er blevet sat på "pause".
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2006, 19:42   #4
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
RE: Forarbejde/overvejelser til møde

I dag var så dagen! Troede at jeg og min repræsentant fra HK skulle til møde med min socialrådgiver og en arbejdskonsulent, for det stod der sjovt nok i det brev de havde sendt mig, men nej. Der var sørme ikke lige en arbejdsmarkedskonsulent der var ledig.

Og hvad fik jeg så at vide? At jeg skal i arbejdsprøvning (det stod der også i mødeindkaldelsen) til at starte med i 3 mdr. Vi fik så snakket om time antal, hvor jeg holdte mig til hvad jeg havde aftalt med min repræsentant fra HK, nemlig at starte med 2-3 timer og hvis det går godt, så sætte time antallet op.

Til sidst var der jo så lige det med jobkonsulenten. Det er uvist præcist hvornår jeg skal til møde med vedkommende, men måske indenfor 1-3 uger.

Jeg er lidt skuffet. Havde forventet at nu skulle der endelig ske noget, og så sker der ikke rigtig noget alligevel. Men som noget positivt fik jeg at vide, at jeg godt selv må gå ud og finde en arbejdsplads, hvor jeg kan komme i arbejdsprøvning. Så nu tager jeg ud og snakker med nogle af mine forbindelser fra mit tidligere arbejde, for at høre om de ikke kan bruge mig.
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2006, 20:28   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Forarbejde/overvejelser til møde

gittedl...

Øv det er bare så surt når man regner med noget og så bliver skuffet...
Men kan du selv finde en arbejdsplads til din arbejdsprøvning så syntes jeg nu bare at du skal være glad..

Jeg ved ikke med din kommune , men ikke alle kommuner rider samme dag som de sadler .. kan huske da jeg i sin tid skulle i arbejdsprøvning,, jeg ventede en evighed på et sted. og da da så ikke lige vidste hvad genere jeg skulle ind for .. ja så endte det med et køkken på et plejehjem (det er lige netop en af de ting de er SIKKERE på at jeg ikke kan og ikke skal mere ) så kan du finde dit eget arbejdsprøvning sted og selv have indflydelse på hvad det skal være, så syntes jeg det ville være rigtig godt for dig ...

Held og lykke med dørbankningen
  Besvar med citat
Gammel 22-08-2006, 19:26   #6
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
RE: Forarbejde/overvejelser til møde

Jeg har i dag været til møde med min arbejdskonsulent. Fortalte hende at jeg havde snakket med min chef (eller i hvert fald chef indtil d. 1/10) og at de gerne vil have mig i arbejdsprøvning. Og at dømme efter hendes reaktion, så er det vist ikke noget de er vant til. Der var så lige et par detaljer der skulle på plads, da jeg jo teknisk set stadigvæk er i arbejde. Men de fik ryddet det af vejen, og hun kontaktede min chef, og vi skal til møde derude på fredag, hvor papirerne skal ordnes. Og på mandag starter jeg så i arbejdsprøvning
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
møde Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 18-03-2013 01:53
Møde Jeanett Alt det andet 10 10-01-2012 10:56
Møde med SB! FrkSilverfox Alt det andet 24 13-07-2011 17:34
Politiske overvejelser vedr. børn & unge med særlige behov. TimeGuest Politik og Samfund 9 03-12-2010 21:02
til møde men syg nille60 Spørgsmål ang fleksjob 8 04-02-2010 22:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension