K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2008, 00:34   #1
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Dødsygt

Kort fortalt arbejdsskade i feb 2004 3 arbejdsprøvninger 3 praktikpladser samt trappestigen mind flues. Sidst arbejdsprøvning samt praktik i nov 2007,så møde i fagforeningen med en fra kommunen ang 15 timers flexjob hvad kommunens socialrådgiver giver medhold i men først indhente papier fra sygehuset ( operet i 2005 i skulderen) 3 speciallæge erklæringer helbredsattest fra egen læge samt fyseterupt som alle siger at det er stationær skade,og så i dag til psykiater hvor jeg oplyser ham at jeg kender en der gerne vil have mig 15 timer i flexjob hvad han synes er godt og vil skrive det til kommunen.Men ringer så selv til kommunen og vil snakke med min sagsbehandler får at vide at han holdte 1 jan så nu ny sagsbehandler om 2-3 uger, hende jeg snakkede med i telefonen var så negativ sagde at jeg skulle tage mit liv op revision og bare tage et arbejde på fuld tid fordi der mangler arbejdskraft,forklaret at jeg ikke kunne på fuldtid og jeg haved et flexjob på hånden på 15 timer, det var hun ligeglad med jeg skulle bare arbejde på fuldtid jeg skulle ikke forvente at få et flexjob (Slettet af webmaster).Men jeg har opbakning fra egen læge samt fys og psykiatrier og fagforingen samt advokat, skulle lige have lidt luft derfor dette indlæg.pøj pøj til alle derude.

Sidst redigeret af Webmaster; 02-02-2008 kl. 07:29. Årsag: Tal Pænt
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2008, 00:40   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Øv, kimmik... sikke noget møg.

Det er en trøst, at du har nogle, der kan hjælpe dig med at komme videre. Det lyder da helt vildt.

Det er da alt for længe, du har været trukket igennem systemet.

Det er vist dig, der har brug for pøj-pøj, så det vil jeg ønske dig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2008, 00:52   #3
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
takker Zuza
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension