K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2007, 18:22   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down Sundhedsordfører fra McDonald's ;-()

Politikerne hyler op om sundhed og vi skal spise SUNDT og ikke ryge eller noget som helst og så tager de en sundhedsordfører der selv lever af og fodrer folk med det mest usunde junkfood der findes på jorden...hahahahahah jeg dør af grin og græmmes over deres hykleri Vi trænger virkelig til udvikling på denne jord...kloge mennesker...ikke grådige levebrødspolitikere der forurener jorden. Nå men jeg fik et grineanfald af græmmelse ...
af denne nyhed om en politiker fra de (stok) konservatives folkeparti.

Sundhedsordfører fra McDonald's

http://www.fyens.dk/article/900878:I...fra-McDonald-s

Vivi Kier er ny sundhedsordfører for De Konservative. Et forkert signal, mener ernæringseksperten Orla Zinck, eftersom hun sammen med sin mand forpagter fem McDonald's-restauranter på Fyn.

Af Ritzau
Vivi Kier er udnævnt til ny sundhedsordfører for De Konservative. Det kritiseres af ernæringsekspert, da hun også er McDonald's-forpagter.

De Konservative udnævnte torsdag den 49-årige fynske McDonalds-forpagter Vivi Kier til ny sundhedsordfører. Det møder kritik fra en af landets førende ernæringseksperter.

Bromatolog Orla Zinck kalder udnævnelsen af nyvalgte Vivi Kier som konservativ sundhedsordfører for "et forkert signal". Nyvalgte Vivi Kier forpagter sammen med sin mand fem McDonalds-restauranter på Fyn.

- Det er et forkert signal at sende. Man kan jo ikke ligefrem sige, at McDonalds har det bedste ry for at bidrage til folkesundheden, siger Orla Zinck, der i 10 år har arbejdet for Levnedsmiddelstyrelsen og i dag arbejder som konsulent for flere sygehuse, plejehjem, hoteller og restauranter rundt omkring i Danmark.


Signalet bliver ikke mindre paradoksalt af, at netop De Konservative satser stort på forebyggelse på sundhedsområdet. Partiet har været bannerfører for, at Sundhedsministeriet for nylig blev omdøbt til Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse.


Hvor hyklerisk må en politiker være...???? eller tror de vi alle er TÅBER !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2007, 02:08   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden


Ja, og McDonald's betaler INGEN SKAT!!!!

Men de belaster til gengæld sundhedsvæsnet, så det basker.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2008, 00:23   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Hvor hyklerisk må en politiker være...???? eller tror de vi alle er TÅBER !
Citat:
Vivi Kier er ny sundhedsordfører for De Konservative. Et forkert signal, mener ernæringseksperten Orla Zinck, eftersom hun sammen med sin mand forpagter fem McDonald's-restauranter på Fyn
Først skovler man penge ind på fed mad, og så taler man om, at folk ikke spiser gulerødder nok.

Citat:
Sundhedspolitiske satsninger
01. august 2008 kl. 17:10 på P1 Sundhedspolitiske satsninger (06:06)
Af:
Pieter Raunwe

Næste års helt store sundhedspolitiske satsning vil være en indsats mod danskernes livsstilssygdomme. Politikkerne er indstillet på at bruge afgifter til at styre danskernes sundhed.

Næste års helt store sundhedspolitiske satsning vil være en indsats mod danskernes livsstilssygdomme. En række politikere, også inden for regeringspartierne, vil være indstillet på at bruge afgifter til at styre danskernes sundhed. Der vil i givet fald være tale om en ændret holdning i de borgerlige partier, men det er et holdningsskift der forklares med det stigende antal danske der bliver fede og overvægtige.

Medvirkende: Vivi Kier fra De Konservative.
http://www.dr.dk/P1/orientering/inds...%2b-%2b81k%2b-
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2008, 00:51   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10


ja, moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt!

Vor herre bevares

Kan kun opfordre til: KØB IKKE HOS MC DONALDS

Det kan vel i sidste ende kun komme til at ramme hende selv ikk´

PS: vidste i at det kød der bliver brugt til bøfferne er en SAMMENBLANDING af ALT altså incl hjerne, diverse indvolde osv - ADWR, syns jeg
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 23:26   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Wink

Meget apropos... sikke et surt opstød, og det er IKKE blevet slettet af censuren... endnu.



Citat:
Skrevet af: Ekstremt træt af det her
D. 5. juli 2008
Her lades alt håb ude. Folk har prøvet at trænge igennem til dig med, på hvilke måder du og dit ministerium har jokket i det, så jeg sparer mig for at gentage de samme argumenter. Jeg er klar over, at jeg taler til en væk her, men det renser blodet at hamre hovedet ind i væggen en gang imellem, so here it goes in small words:


Det kan ikke lade sig gøre at have en arbejdsløshedskvote på 0,0. Det er en samfundsmæssig naturlov, om du så vil. Hvis det er svært at forstå, rådfør dig da med nogen, der har forstand på det. Spørg ved samme lejlighed, hvorfor det ikke er en ubetinget success, at ledighedstallet er faldet så drastisk i de sidste år, og husk også at undersøge, hvorfor denne "success" ikke kan tilskrives dig og dit ministerium alene.
Og når vi nu snakker om personligt ansvar: Hvad med, om du tabte dig et pund eller halvtreds, vi gider kraftædemig ikke slide vores røve i laser, og ende på sulte"førtidspension", for at du kan ligge med velfærdssygdomme og fede den på sygehus, dit lade læs. Tag en løbetur om karréen en gang i mellem, det renser hjernen og er godt for sjæl og legeme! Og lad så for helvede være med at lægge sten på størrelse med Falster i vejen for dem, der rent faktisk gerne vil tage ansvar for deres eget liv.

Uvenlig hilsen, en skabsliberal i arbejde.
(ja, jeg forventer, at det bliver slettet, men det var dejligt at komme af med det)
http://www.mitansvar.dk/essays/1#comments

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2008, 13:06   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
YES - sådan

Kan det siges tydeligere
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension