K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2007, 22:11   #1
KimH
Elsker at være her på K10
 
KimHs avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2006
Lokation: Frederikssund
Alder: 65
Indlæg: 76
Styrke: 19
KimH er rigtig godt på vej
Jul i forskels-Danmark!

Da jeg ikke bryder mig om at citere fra andre tråde, vil jeg bare sige, at en her på stedet kendt skribent, kommer ind på økonomi i denne tråd:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=3402

- det kom jeg til at tænke på da jeg så dette, og jeg lægger det derfor ind, så I får mulighed for at reagere på det, hvis i mener det er relevant for Jer:


Citat:
Frederik Bjerre Andersen - 14:52 - 28. nov. 2007:

Julehjælp - familier søges

nationen! vil gerne høre fra familier, der ikke har råd til julen - og fra dem, der har.


Ligger der metervis af mærkevarer under juletræet til dine børn? Eller står du i kø lillejuleaften for at få julehjælp til at give dine børn en ordentlig jul?

Mens friværdien og velstanden år efter år får danskerne til at skrue endnu mere op for gavekontoen til jul, så er der også dem, der knap nok har råd til en actionmand til ungerne. Omkring 90.000 børn i Danmark lever under EUs fattigdomsgrænse - og det gælder også juleaften, hvor lyset i deres øjne nok ikke skinner lige så klart som hos resten af den danske befolkning.

Ekstra Bladets læserpanel nationen! sætter nu fokus på jul i forskels-Danmark. Derfor vil vi gerne høre fra familier, der har råd til det hele - og fra dem, der mangler en masse.

Så skriv til os. Send et par ord om dig selv og din familie, og hvordan I klarer jer gennem julen!
Ovenstående med mailto link:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article364035.ece

Mvh
KimH
__________________
Send In The Clowns
KimH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2007, 23:22   #2
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja jeg så godt " ekstra Gud hvor vi savler i lo.. , bladets" side, så kan alle svælge i nye historier, om De rige og De fattige, der ikke har råd.

Håber sq ikke der er nogen der reagerer, det er da så usselt: lad os udstille De rige og De " fattige", og så kan alle være glade eller komme med flere bemærkninger om at : find dig et job o.s.v.

Føj for det blad

Hej Kim det var ikke en kritik af dig, eller dit indlæg, jeg kan bare ikke med ekstra bladet, så håber ikke at du blev stødt over mit gale indlæg. Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2007, 23:43   #3
KimH
Elsker at være her på K10
 
KimHs avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2006
Lokation: Frederikssund
Alder: 65
Indlæg: 76
Styrke: 19
KimH er rigtig godt på vej
Næh, dit indlæg ødeløgger ikke min nattesøvn.

Mht. EB så benytter jeg en vending jeg har glæde af i mange andre forbindelser. "Tag hvad du kan bruge, og lad resten ligge!"

Det er selvfølgelig op til den enkelte, hvor kræsen man skal være, når det drejer sig om den medieopmærksom der efterlyses.

KimH
__________________
Send In The Clowns
KimH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2007, 10:28   #4
Lise W
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Helsingør (Gud bedre det;-)
Indlæg: 48
Styrke: 17
Lise W er rigtig godt på vej
ØV - skal vi nu til det igen

Ja, så svinger jeg lige min mening ind, her midt i morgenkaffen

Jeg har både set og hørt om indlægget, som faktisk er en årlig tilbagevendende begivenhed: lad os svælge i hvor fattige de fattige egentlig er, og hvor ufattelige rige de rige er!!!

Jeg er død træt af den "juletradition", for jeg synes det er en HÅN mod de dårligt stillede

- Og hvad med den nye popsmarte trend: Giv en ged eller et års skolegang til et afrikabarn, til din mand eller din svigermor, som jo alligevel har alt hvad de ønsker sig!!!!

Ja, det er da ikke fordi jeg ikke synes vi skal hjælpe u-landene, men så længe der findes mennesker og familier i DK som dårligt har til dagen og vejen, eller julen for den sags skyld - så synes jeg ærligt talt ikke det er der pengene hører til!! Hvorfor ikke give til f.eks Folkekirkens nødhjælp i stedet?

Jeg håber virkelig ikke der er nogen som stiller op som repræsentant for de fattige - for jeg tror ikke det rykker i noget som helst, andet end hos de uvidende som hovedrystende får lejlighed til at sige/tænke: De kan jo bare tage sig sammen......og få sig et job!!

Eftertænksomme smil fra Lise
Lise W er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Og det var Danmark Hexi Politik og Samfund 9 13-11-2010 05:32
danmark superkok Politik og Samfund 5 25-04-2010 11:12
Syg i Danmark fuerzzz Alt det andet 5 09-06-2008 13:36
Danmark/Sverige. OSS Din historie 26 16-12-2006 03:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension