K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2007, 11:10   #1
Miah
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2007
Indlæg: 1
Styrke: 0
Miah er ny på vejen
Invitation til Festival på Tværs

Hej alle brugere af K10

Jeg er arbejdslivsforsker på RUC og har arbejdet med rummelighed og kvaliteten af arbejdsliv de sidste 8 år - og altid sammen med mennesker, som har erfaringer og ved noget om hvor skoen trykker.

Al den viden og erfaring skal synliggøres og drøftes - derfor vil vi gerne inviterer til www.festival-pa-tvars.dk
på Roskilde universitetscenter - tjek hjemmesiden ud og tilmeld dig, hvis du gerne vil være med.

Der vil være RUC mini busser fra Valby station til RUC og tilbage igen - håber at se nogen af jer

Mange Hilsner

Mia Husted
arbejdslivsforsker, center for arbejdsliv og arbejdsmiljø, RUC
Miah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 00:55   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Er der nogen der har været inde og kigge på den her og er der nogen der kunne overveje at tage med ???

syntes da at det ser interessant ud (og jeg bor tæt på roskilde men har 1½ offentlig transport dertil )

og tak til mia for invitationen ....
  Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 20:42   #3
Lise W
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Helsingør (Gud bedre det;-)
Indlæg: 48
Styrke: 17
Lise W er rigtig godt på vej
Med risiko for at få på puklen:

På hjemmesiden står der bl.a:

Festival på Tværs er en oplivende, underholdende, oplysende og debatterende event, som bruger teater, gøgl og musik til at finde nye veje ud af marginalisering.

Jeg synes faktisk det virker lidt for "Blomsterbørn" agtigt efter min smag


Samtidig synes jeg det er et flot initiativ, og jeg ønsker oprigtigt arrangørerne og deltagerne held og lykke med festivalen

Mange hilsner fra Lise
Lise W er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2007, 21:05   #4
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Jeg tror jeg kommer

Jeg tror jeg kommer, men vil ikke love det 100% endnu. Hvis vi var flere herfra kunne det være hyggeligt at mødes. Er der andre i nærheden af Roskilde eller Valby/København der er friske?
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2007, 00:43   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har lokket min søster til at tage med den 24 men skal lige se hvordan deres program kommer til at se ud , men regner med at jeg og Isch er der den 24
  Besvar med citat
Gammel 04-11-2007, 18:33   #6
Berit p
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2007
Lokation: esbjerg
Indlæg: 91
Styrke: 17
Berit p er ny på vejen
Jeg ville måske overveje at møde op hvis det ikke lige var fordi det er i kbh. Jeg får al for lang transporttid. Så bare tanken gør at jeg ikke kommer. Men prøv at arrangere det her i jylland (gerne i esbjerg) så ville jeg da gerne.
Berit p er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2007, 10:17   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Også vil man melde sig til bare for at opdage at jeg har kigget forkert på datoerne , det er jo den 22 og den 23 det vil sige en torsdag og fredag , så er jeg den der ikke deltaget (medmindre jeg finder en med bil der vil med ) jeg leder med lys og lygte efter en med bil , men bliver det ikke til noget så håber jeg at der er andre der tager med og fortæller om hvad der foregår
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Invitation til pensionsforum møde jango Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 23-04-2014 12:34
Handikap camp på festival..... OJO Dit og Dat 5 08-07-2009 10:14
invitation til julehygge! klarkurs Dit og Dat 6 14-12-2008 22:48
festival på tværs I Roskilde på RUC. Stella Politik og Samfund 0 24-10-2007 12:26
Invitation! klarkurs Den nyttige viden vi alle har 1 01-09-2007 21:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension