K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2015, 13:50   #1
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Hvad vurderes man på...

Har nu fået tid til med med Rehabiliteringsteam til marts.. Har udfyldt den forberedende del og min SB har udfyldt sin del. Har nu fået kopi af det hele samt agtindsigt for de sidste mdr jeg manglede. Synes han har gjort de godt, er dog stadig i tvivl om nu det hele er som det skal være, det er nok meget naturligt.
Nogen der ved og rehabiliteringsteamet får andet end den forberedende del at vurdere ud fra? Tænker her om de også har LÆ265 og speciallægeerklæring?...
Er virkelig nervøs for udfaldet..... Pyha......
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 14:19   #2
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
ja rehabiliteringsteamet har sammen med rehab.planens forberedende del fået tilsendt
  • Akter til screening hos sundhedskoordinator (i min lå LÆ 125 fra speciallæge og LÆ 125 fra egen læge)
  • sundhedsoplysninger, dvs. lægeerklæring, udtalelser fra andre sundhedspersoner som psykolog, fysioterapeut og andre der har været ind over dit forløb og som der ligger udtalelser fra i din sag. Her ligger også lægekonsulentens lægeskøn
  • afprøvninger/bekrivelse af funktions og arbejdsevne dvs. alle rapporter fra dine arbejdsprøvninger
  • Papirer vedreørende beskæftigelsesindsats (opfølgningsplanen fra din journal i jobcenteret),
  • CV,
  • og under diverse andre papirer sagsbehandleren har vurderet relevante så som din ansøgning om førtidspension (hvis det er den der skal behandles), klager og afgørelser i sygedagpengesagen var også vedlagt da jeg skulle i rehab.teamet.

Ovennævnte liste er ud fra den bilagsliste, der lå i materialet til rehab teamet i min sag.

Du har ret til at få tilsendt præcis det samme materiale som medlemmerne af rehab teamet, så hvis du ikke fik det med indkaldelsen til mødet skal du bede om at få det.

mvh Akvamarin

p.s. Hvis du læser i denne oversigt https://subsite.kk.dk/~/media/88398F...2E8BD173D.ashx kan du se at der er mange andre papirer der kan være indhentes hvis du også har sager kørende i andre forvaltninger. Men det burde din sagsbehandler altså have oplyst dig om hvis det er tilfældet.

og hvis du har noget du mener skal med har du også mulighed for at det kommer med i din sag. Det har andre her på K10 gjort - kan bare lige nu ikke huske hvem, men måske de giver deres besyv med i din tråd.

Sidst redigeret af Akvamarin; 07-02-2015 kl. 14:31.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 14:25   #3
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Tak skal du have..Tænkte og håbende også at diverse erklæringer ville være der. Har selv samtlige erklæringer fra læge, speciallæge mm, det har jeg løbende fået. Tænker jeg selv har det de får. SB har givet mig kopier at de hele da jeg var til møde med ham....

Håber det ender med en FP, ved det er meget svært... Har ikke tidligere søgt...Diverse erklæringer sige at alle behandlingsmuligheder er udtømte.. Så kan jo ikke rigtig gøre mere end bare at vente...
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2015, 21:57   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du skal have i mente at det er først når alle behandlingsmuligheder er udtømte
at din arbejdsevne kan vurderes af kommunen
som regel en arbejdsprøvning, hvor der bliver lavet en vurdering af arbejdsevnen
hvis der ikke er lavet nogen vurdering, så er der ikke mange chancer for en pension
eller fleksjob.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2015, 22:32   #5
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Forsøgte opstart på egen arbejdsplads og senere i virksomhedspraktik som ikke lykkedes med den ønskede effekt. Praktikken blev stoppet ag helbredsmæssige årsager.. Er to gange blevet visiteret til stressforløb af jobcenteret hvor jeg begge gange er blevet erklæret ikke egnet.
Håber virkelig de mener jeg er prøvet nok....Og mødet vil gå godt så jeg efterhånden kan få lidt ro på....
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2015, 14:56   #6
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Der står i flere erklæringer at alle behandlingsmuligheder er udtømte, er forsøgt afprøvet.
Så nu er det bare at håbe og se hvad der sker. Håber så meget på der snart kommer lidt ro på.....

Sidst redigeret af MilleMai; 09-02-2015 kl. 15:23.
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension